www.tyden.cz,

Tak trochu jiná televize: TV Barrandov slaví 10 let. Jaká byla v éře před Soukupem?

Napsal/a Robert Malecký 9. ledna 2019

TV Barrandov slaví desátý rok v éteru. Vysílání spustila 11. ledna 2009 a desetileté výročí oslaví ve stínu hrozby ztráty licence. Jaká televize byla v éře „před Soukupem“ a jak ji Jaromír Soukup proměnil, píše v původním textu pro týdeník Marketing&Media Robert Malecký. Článek přinášíme se souhlasem redakce.

„Chceme být jiní,“ prohlásil v polovině roku 2008 tehdejší programový šéf TV Barrandov Přemysl Svora. Televize nakonec odstartovala 11. ledna 2009 a v těchto dnech tedy oslaví desetileté výročí. Aniž by si člověk liboval v krutých ironiích, je třeba říct, že se Svorova slova naplnila. I když asi trochu jinak, než měl na mysli.

Pokud bychom si dovolili luxus přirovnání, protrpěla nejdřív barrandovská televize běžné dětské choroby, prošla si obdobím rozvodu rodičů a nestability rodinného zázemí, aby ji nakonec před desátými narozeninami postihla poněkud předčasná puberta. O co předčasnější, o to divočejší, řekli bychom.

Pavle, jdi do pr*ele

Dvě věty, kterými start nové televize ohlásila Mladá fronta DNES, dnes znějí skoro úsměvně:

„TV Barrandov se zaměří na městského diváka od 30 let, pro kterého chce vysílat komentované zpravodajství, netradiční zábavné pořady, evropské filmy a dokumenty. Základ programu má tvořit vlastní tvorba, která se bude obsahem i způsobem zpracování lišit od ostatních komerčních televizí.“

Už během prvního roku vysílání se cílovka městského diváka 30+ proměnila na ženy 45+, které tvořily nejsilněji zastoupenou skupinu diváků.

Komentované zpravodajství dnes skutečně na Barrandově mají a zná ho i ten, kdo stanici pravidelně nesleduje. Málokomu například unikl vzkaz majitele a moderátora zpráv Jaromíra Soukupa Pavlovi Novotnému přímo během hlavní zpravodajské relace: „Pavle, prosím tě, jdi do pr*ele.“ Šlo o vzkaz zaměstnavatele bývalému zaměstnanci, v jehož pozadí měla být údajná urážka dámy. Ke vztahům mezi Soukupem a lidmi, které si na Barrandov přivedl, se ovšem ještě dostaneme.

Zábavné pořady jsou skutečně netradiční, evropské filmy mají v prime-timu místo hlavně o víkendu a jsou většinou romantické a německé. Co se týče vlastní tvorby, obsahem i zpracováním se skutečně od ostatních komerčních stanic liší. V prime­timu ji reprezentují sehrané scény v Nebezpečných vztazích a navazujícím Jak to dopadlo, doplněné jedním z desítky pořadů moderovaných právě Soukupem.

Jsou to paradoxní srovnání, která nám ovšem umožňuje až odstup dneška. V roce 2009 vývoji směrem k těmto absurditám nenasvědčovalo nic. TV Barrandov byla jen jednou ze šesti nových digitálních stanic, která si chtěla ukrojit v koláči sledovanosti pozici celoplošné čtyřky. Což se jí podařilo.

Sázka na recyklaci

Jak jsme již pochopili, desetiletka TV Barrandov má dvě etapy: před Soukupem a za něho. První éra trvala necelé čtyři roky.

Začala ve zmíněný den 11. ledna 2009. U spuštění stanice byl tehdy osobně i Tomáš Chrenek, jehož společnost Moravia Steel byla většinovým vlastníkem. Zcela přesně držela ocelářská společnost v televizi 99,82 %, zbylí investoři pak zanedbatelné podíly. Náklady na rozjezd televize se měly pohybovat kolem miliardy korun, přičtěme pak další stamiliony na provoz. Do zisku chtěli Chrenek a spol. televizi dostat do pěti let.

Kdo by si chtěl start Barrandova připomenout přesně na minutu, červený knoflík od systému spustila předsedkyně představenstva Janka Vozárová 11. ledna 2009 v 11:01. Bylo v tom jakési skryté poselství, které popsal šéf marketingu Janis Sidovský: „Dva a devět je dohromady jedenáct. Máme tak přeneseně datum složené ze samých jedniček.“

Večer se pak televize velkou estrádou pokusila naplnit své heslo „Baví nás vás bavit.“ Popřál Miloš Forman, na obrazovce se mihla olympijská vítězka Kateřina Neumannová, zpěvačka Lucie Bílá, nebo modelka Simona Krainová. Zábavná show pokračovala s Karlem Gottem, Josefem Vojtkem, Pavlem Vítkem nebo Zuzanou Bubílkovou.

U posledního jména se zastavíme, neboť nám bude ilustrovat zaměření stanice v prvním roce. Šlo o recyklované pořady postavené na více či méně odložených jménech známých z jiných televizí. Tedy mimochodem přístup, jaký je dnes pro Barrandov naprosto typický. Ukážeme si to na výběru z tehdejšího programu. Talkshow Jana Saudka, cyklus České milování od režiséra Fera Feniče, Politická střelnice Zuzany Bubílkové nebo sitcom Ivana Mládka Cyranův ostrov.

Publicistiku reprezentoval pořad 90 minut, v němž moderátoři v živém podvečerním vysílání probírali aktuální dění. Ten se ale ve vysílání příliš neohřál, už během prvního roku byl nejprve stažen na 60 minut a později úplně vyřazen. Zpravodajství se na Barrandově vůbec příliš nepěstovalo. V hlavním čase proti ČT i komerčním televizím Barrandov stavěl dokumenty (o víkendu film), krátké zprávy šly až po osmé večer.

A ještě jeden paradox: jeden ze sloganů televize říkal, že míří na „Husákovy děti“. Už v prvních třech letech ale televize kolovrátkově zařazovala normalizační seriály typu Žena za pultem nebo 30 případů majora Zemana, které míří minimálně o generaci výš.

Přesto byl model v řadě segmentů konkurenceschopný. Dětský Animáček z ní dokonce udělal nejsledovanější kanál u publika 4 až 9 let. Podvečerní pásmo bylo zrušeno až na jaře roku 2013.

Miliarda v trapu

Už během prvního půlroku se ovšem televizi dařilo plnit postupné cíle.

Průměrného denního share mezi 2 a 3 procenty dosáhla v předstihu. Těsně před koncem prvního roku vysílání dokonce poprvé pokořila čtyřprocentní hranici. Měřítkem úspěchu pro TV Barrandov tehdy bylo hlavně soupeření s ČT2, kterou se jí nárazově dařilo porážet.

Share se do roku 2011 usadil kolem pěti procent, přesto to nestačilo. V září 2012 byl oznámen prodej televize podnikateli Jaromíru Soukupovi, který již v té době vlastnil největší mediální agenturu Médea nebo časopisy Týden, Instinkt nebo Sedmička.

Server motejlek.com tehdy s odkazem na své zdroje uvedl, že Chrenkovi oceláři v televizi utopili kolem miliardy korun. V době prodeje byl Barrandov jasnou čtyřkou na trhu za Českou televizí, TV Nova a FTV Prima. Ztráta se každoročně snižovala: v roce 2010 činila 334 milionů, o rok později už jen 181 milionů korun. Ovšem tržby každoročně rostly a v roce 2011 činily 335 milionů.

„TV Barrandov považujeme za stabilní a dobře nastavený projekt, jenž budeme dál rozvíjet v profilu celoformátové televizní stanice,“ uvedla v době nákupu předsedkyně představenstva Empresa Media Marcela Hrdá.

Slíbili jsme „personální okénko“, které ilustruje složité vztahy mezi Jaromírem Soukupem a najatými manažery. Prvním generálním ředitelem soukupovské éry se stal Robert Kvapil – vydržel pět měsíců do února 2013. Pak si Soukup přivedl bývalého šéfa zpravodajství ČT a dlouholetého zpravodaje v USA Romana Bradáče. Jeho éra trvala rovněž pět měsíců. Stejnou dobu v průběhu roku 2013 televizi poprvé řídil sám Soukup, aby od listopadu oznámil skutečnou mediální bombu: televizi vedl bývalý generál Novy Vladimír Železný, ale nedařilo se ani jemu. Zavedl sice obdobu svého slavného pořadu Volejte řediteli (jako Volejte Železnému), ale i on skončil po pěti měsících.

Éru Romana Bradáče a Vladimíra Železného provázely zajímavé experimenty hlavně ve zpravodajství a publicistice. Soukup chtěl využít synergie svých časopisů Týden a Instinkt s televizí. Zprávy tehdy byly připravovány tak, aby poutaly nejzajímavější texty z časopisů a zvyšovaly jejich prodej. Železný prodloužil hlavní zpravodajskou relaci na 40 minut a vyslal ji do nejsledovanějšího času proti velkým televizím. Do roku 2013 se rovněž datuje experiment s publicistickým pořadem Bez cenzury, který měl po konci v politice vrátit do světa publicistiky nováckou ikonu Radka Johna (a na jehož vysílání se několika reportážemi podílel i autor těchto řádek). Pořad běžel několik měsíců a velký úspěch nezaznamenal. Zato otevřel vzrušenou diskusi o tom, zda je etické, aby se bývalý předseda Věcí veřejných vůbec k novinařině vracel. Upřímně – co bychom dnes dali za naše tehdejší starosti.

Železného vystřídala bývalá ředitelka České pošty Marcela Hrdá. Vydržela dva roky. Následovala krátká epizoda Františka Borovského, a pak už si televizi začal řídit sám Soukup.

Jedenáctkrát s J. S.

Pokud byla TV Barrandov do roku 2016 vnímána jako „normální“ malá televize, v posledních dvou letech se o ní mluví hlavně v souvislosti s rostoucími ambicemi jejího majitele.

Loni na podzim televize oznámila, že 29. října zařadí novou hlavní zpravodajskou relaci, pořad Moje zprávy. Míněno samozřejmě zprávy Soukupovy.

Tou dobou už šlo, pokud správně počítáme, o jedenáctý pořad, který stál na osobě Jaromíra Soukupa: Takový byl týden J. S., Týden podle J. S., Instinkty J. S., Aréna J. S., Kauzy J. S., Jak dopadly Kauzy J. S., Týden s prezidentem, Duel J. S., Jaromír Soukup LIVE a Takhle tu žijeme.

Co tomu předcházelo: V létě Soukup oznámil, že končí s vysíláním původní zpravodajské relace Naše zprávy. Provázelo to masivní propouštění personálu, ale taky pozornost vysílací rady. Ta s televizí zahájila řízení kvůli tomu, že v konkrétní den 22. srpna 2018 ve vysílání neměla zpravodajství, což je v rozporu s přidělenou vysílací licencí.

Desítka Soukupových pořadů, které dnes tvoří hlavní náplň prime­timu, přitom poměrně dlouho na publikum fungovala. Od března 2017 televize vysílá Týden s prezidentem, pořad, který „udělal“ Soukupa jako moderátora svého druhu. A Zemanovi významně pomohl v prezidentské kampani – dostal pravidelný luxusní prostor bez nepříjemných otázek.

Televizi rostl i podíl na sledovanosti. V roce 2016 byl kolem 7 procent, v rekordním roce 2017 dokonce dosáhla skupina Barrandov share 8,7 %. Růst ale skončil vloni. Podle čísel z poloviny roku čtyřka trhu prudce propadla o pětinu zpět na 7 % a její ztráta na první trojku je propastná. Největší podíl si podle ATO ukusuje ČT (v průměru 30,9 procenta diváků starších 15 let), následuje skupina Nova s 29,2 procenta, kanály Primy získaly dohromady přes 22 procent.

Online Graphing

Soukup dál sází na osobitost a vyhrocené útoky na veřejnoprávní televizi, které mu přinášejí ohlas na dezinformační scéně.

„Luboši Rosí, ty blbe, ty kluku jeden ušatej, tohle je pro tebe sólokapr jako kráva. Kreténe. Sólokráva.“ Dnes už téměř zlidovělý Soukupův výstup směrem k moderátorovi pořadu Newsroom je jen ukázka za všechny. Padlo kvůli ní i trestní oznámení, čemuž se majitel Barrandova směje.

„Každý, kdo jde do veřejného prostoru, musí počítat s tím, že si z něho někdo bude dělat legraci. Sám o tom vím své, protože i já jsem často terčem satiry a legrace, ale nikdy, opravdu nikdy by mě nenapadlo kvůli tomu kohokoliv žalovat. Přijde mi to buď jako klasická ukázka zakomplexovanosti, nebo naopak chorobného pocitu nadřazenosti.“

Vážnější problémy než policie může pro TV Barrandov a jejího majitele znamenat vysílací rada. Ta v prosinci rozcupovala Soukupovy zprávy s tím, že je za zpravodajství není možné považovat. V krajním případě to může skončit ztrátou licence.

A tím by po deseti letech vysílání skončil i příběh Barrandova.


Text vznikl ve spolupráci HlídacíPes.org s týdeníkem Marketing&Media. Více o médiích a marketingu najdete v aktuálním vydání M&M, které vychází každé pondělí.

Líbil se vám tento text? Pokud nás podpoříte, bude budoucnost HlídacíPes.org daleko jistější. A zabere vám to maximálně jednu minutu...Přispět 50 KčPřispět 100 KčPřispět 200 KčPřispět 500 KčPřispět 1 000 Kč

LockPlatbu on-line zabezpečuje Darujme.cz

Čtěte též

Reklama

76 komentářů

  1. Petr Sedláček napsal:

    No samozřejmě, vysílací rada musí najít zástupný důvod jak „zavřít hubu“ Soukupovi.

    • Tondach napsal:

      Licenci má za podmínky, že jeho televize bude vysílat i zpravodajství! Lži a urážky České televize nejsou zpravodajství, stejně jako bláboly s prezidentem….ale když vy to žerete i s navijákem, co?

      • Tom napsal:

        To je pravda, lži a urážky v České televizi nejsou zpravodajství. Pan Soukup přidá do svých zpráv pár záběrů když prší nebo padá sníh s komentářem nějakého trdla, co to přinese a zprávy jsou hotové.

      • Zdeněk napsal:

        A jak se Vám jeví politické pořady čt?Jsou naprosto nestranné,zavádějící a útočné a to pane za naše peníze.To se vám zdá normální.Já žil i za komunistů a protivili se mi politické pořady zaměřené jen jednostraně,ale byl tady jiný režim.Teď je tady svoboda prý ale v čt veřejnoprávní to není vidět.

        • Oskar (hanák z Hané) napsal:

          Důkazy o špatných pořadech ? Třeba – Toulavá kamera – pořád jen jednostraně o Čechách a Moravě! Nebo Objektiv – tam úplně zanedbávají celé Česko a jednostraně informují jen o cizích zemích. A to nemluvím třeba o Historii.cz na ČT24, kde pořád melou jen o historii, či AZ kvízu, kde jedeni a ti samí finalisté jsou i pětkrat po sobě! A když k tomu ještě přidáme Černé ovce,které jasou furt dokola on stížnostech, průserech a podvodech tak je jasné, že v ČT žádná svoboda“není vidět“.
          Že je to tak Zdeňku?

          • Antonín napsal:

            Pane Oskare,právě jste vyjmenoval několik pořadů,které mají svá specifika a zaměření,u AZ kvízu dokonce daná pravidla.Určitě je všechno koukatelnější,než každodenní Klenot TV,Nebezpečné vztahy/totální hovadina/,různí soudcové a soudkyně a největší neštěstí jsou idiotské Moje zprávy.Přeberte si to s vaší inteligencí ,jak chcete,protože „pestrost“ pořadů této stanice nestojí ani za tu starou bačkoru.

        • PM napsal:

          Zdeňku co to? Váš text nemá hlavu ani patu co vlastně chcete sdělit? O jakých politických pořadech za komunistů hovoříte, přeskočilo vám snad? Nebo jedna paní povídala?
          ČT asi sledujeme každý nějakou jinou v různých paralelních vesmírech.

        • Tondach napsal:

          Zjistěte si, ZA CO se platí koncesionářské poplatky a nemelte pitomosti!

      • vaclav napsal:

        My mu to pane nežereme (slušně jíme) my mu to věříme.

        • Oskar (hanák z Hané) napsal:

          Budiž vám přáno, věřte. Přitéto říležitosti si dovolím „Antonín“ upozornit, že jsem se, velmi neuměle. pokusil o ironii v opdovědi na komentář „Zdeněk napsal“.

        • Tondach napsal:

          To je právě ten problém, že mu ty jeho lži a kecy věříte! Ale to se tedy nemáte čím chlubit!

          • Karel Stejskal napsal:

            Náhodou, vše je pravda,používám svůj rozum.

    • Duchek Drahomír napsal:

      TV Barrandov nejobjektivnější televize na trhu. ČT je Bakalovo – Havlistická sekta lží, manipulace a propagandy tak jako Seznam cz plné novinářských hyen od Bakaly a s ČT Jen tak dál Jaromíre Soukupe držíme palce a je nás mnoho.

      • acc.cc napsal:

        kolik? jak to vis? ten primitiv soukup neni schopen ani zaplatit technicky personal, ktery by mu nedelal ostudu v zivem vysilani. natoz poslouchat jeho dementni – velmi tezko uveritelne – zvasty (musel jsem, abych mel prehled). uz aby to zrusili a uvolnili pasmo nekomu normalnimu, co se nezasekl na spencerovi a hillovi.

      • Jaroslav Hrdina napsal:

        To jo, je Vás opravdu hodně, celých 7procent. Gratuluji.

        • bolek.vala napsal:

          No vzhledem k tomu , kolik je televizních programů je to slušný počet !!

        • Zrušte ČT! napsal:

          Což je několikanásobek diváků ČT24. 😀

      • Oskar (hanák z Hané) napsal:

        7% není „mnoho“, je to dokonce výrazně méně, než ta prezidentem Zemanem označovaná mentálně retardovaná čtyřicetidevitiprocentní menšina obyvatel ČR.
        7% diváků znamená, že i pro těch 42 % hloupých Čechů (opakuji : podle prezidentova mínění!) je Soukup k nedívání.

      • Jiří Dušek napsal:

        pane Duchku to jste se nechal opravdu tím hradním šaškem tak oblbnout?? chce to číst i sledovat jinde než na emandově

      • Alois napsal:

        p Duchek je vás mnoho, ale je to 7% co kouká na TV Buranov a emana !!!!!! snabudelíp siola

    • Jan Jánoš napsal:

      Již mu ji měla zavřít dávno. Je to hradní šašek a ulhanej slizoun.

    • Pískomil napsal:

      Nesváděj vše na radu…ty jeho kecy se mi fakt už nelíbí poslouchat, to není TV Barrandov, ale TV Soukupov…ten tu televizi normálně zahrabal, dement namyšlenej.
      Samé jeho pořady a ještě pořád dokola, každý den, to je hrůza, jeden vůl skončí nahradí ho plakánek Musil…jedině co lze kvitovat je česká tajenka s Vlastou Korcem, ale ten to sám nezachrání.

      • Václav napsal:

        Nevím jestli to sledujete a porovnáváte to co řekl, se skutečností!!!

      • Jarek Parek napsal:

        Tv Barandov je nyni fujbluj!

      • petronel napsal:

        tak dělej to co já, nečum na to a máš klid:-D

        • Alois Matějka napsal:

          p petronel-souhlas-nedívá se na to a mám klid. takovéto představení některých našich pomazaných nemusím snášet…………….siola

    • Václav napsal:

      Souhlasím strašně se bojí, nemají protiargumenty!

      • Oskar (hanák z Hané) napsal:

        Na bláboly argumentů netřeba, na Soukupovy zvláště.

    • Oskar (hanák z Hané) napsal:

      Vy se vážně vydržíte dívat na toho zlobra, domýšlivého šaška Soukupa, každý den?

    • Pavel napsal:

      Co komentář to divák TV Barandov. Všichni znají podrobnosti vysílání.
      Jste chudáci. Nemusíte na to koukat. Snažíte se ovlivnovat druhé ?
      Proč ?

    • Alois napsal:

      p Sedláček Vám se ty zprávy |Soukupa líbí ?????? mě teda, to snůška špíny a pomluv!!!! siola

    • A.Tůma napsal:

      To je všelijakých řečí! Jen řečí! Jak proti Soukupovi,tak proti milionářům,tak o podivné práci ekonomů, zbohatlíků, politiků, a nic se nezlepší. Jen řeči a řeči. Umíme něco jiného než kecat?

  2. Stanislav Ševčík napsal:

    Soukup to posluhovač Hradu slizoun.

    • Jiří Janeček napsal:

      No, kdysi taky náměstek na školství a megasponzor Bursíkových Zelených…

  3. Jindra Šubrt napsal:

    Jsem zvědav, kdy si někdo další troufne na zřízení podobného media, kdy je ředitel zároveň všeredaktorem, všekomentátorem, bavičem – zkrátka všeználkem. Podezřívám ho, že nějakým skrytým zařízením obsluhuje i kamery a osvětlení. A nebál se ani provázet diváky samostatným silvestrovským pořadem po vzoru Vladimíra Menšíka. Jen tak dál! Jen nevím, jestli za to všechno bere honoráře stejné, jako by platil zaměstnancům, nebo jestli tak ušetří. Některé jiné TV by si mohly vzít příklad – např. jak pěkně se pan ředitel obléká a nebojí se ukázat a používat své ruce. Námět: Pan ředitel by mohl předpovídat také počasí – jistě by bylo lepší, než předpovídá ČT.
    Jen aby se nám pan Soukup nepřepracoval. Neumím si představit Ani jeden den, natož týden TV Barrandov bez Jaromíra Soukupa. Tak vzhůru do dalšího desetiletí a hodně příjmů z reklam (viz Týden s prezidentem)!

  4. Václav napsal:

    Některé jeho pořady jsou k zamyšlení, nedovedu pochopit strohý negativní úsudek!

    • Oskar (hanák z Hané) napsal:

      To se stává, že někdo něco nedovede pochopit. Co Vám na to říká Váš lékař?

  5. JUDr.Jindřich Budil napsal:

    Jenom nevím, jak s ním může být herečka p.Kateřina ?

  6. Dalibor napsal:

    Kdysi se dalo na Barandov dívat.Od doby,co tam exhibuje Soukup je to jenom a pouze reklamní kanál .Když si někdy omylem tenhle program zapnu a uvidím Zemana se Soukupem,rychle přepínám někam jinam.A smůlu už jenom proto,že
    tam Soukup trvale blekotá.Nevíte po kom to má,

  7. jakub napsal:

    nejhorsi tv co existuje asi Soukup je slizoun a ta porady co davaji je hnus samy soudci nebo vypatlanej Musil se vztahama to je hruza na to se muze koukat jen debil bez mozku

  8. František Kondrát napsal:

    Televize Barandov , jedna velká amatérská hrůza. Politické pořady horší než za komunistů , Soukup nemá znalosti ani obecné , proto stále skáče do řečí nenechá nikoho domluvit, má svoje oblíbence. V rámci kriminalistiky používá staré kauzy , jsou zadarmo a lže a lže , vysílá spíše pro bezdomovce , hlavně aby dostal zaplacené reklamy. Největší posměch si zasloužil s pořady Miloše Zemana tak to je vyvrcholení hloupostí jak od Soukupa tak Zemana . Kdo by poslouchal hlouposti a lži starého dědka notabene alkoholika. Naváží se do čt , kde by nemohl dělat ani vrátného. Jeho inteligence na to nemá. Kdyby neměl ruce tak se nikde nedomluví, jeho rétorika je katastrofální, být jim skočim do vltavy.

    • Blanka napsal:

      Dobrý den, tak tady čtu názory také či onaké. A to je na tom přece to krásné. Že může mít každý svůj názor. Ovšem to je jedna strana mince. Druhá strana je tolerance názoru někoho jiného. Přece když se mi líbí či nelíbí něco jiného, tak nejsem o nic míň kvalitní člověk, tak proč tolik jedu a urážek? Za mne: jsme v době, kdy si může televizní kanál zaplatit a provozovat každý, a zrovna tak každý si může vybrat, co bude sledovat, čemu bude fandit, co zatratí. TO JE DEMOKRACIE! Ale i ta končí v nějakém limitu, který začne omezovat svobodu někoho jiného. Proto se mi nelíbí osočování lidí s jiným názorem, než má někdo, kdo ho tu prezentoval. A ono slyšet na události v naší zemi více názorů, než jen ten správný z jedné televize, přece má posloužit k tomu, aby se člověk zamyslel a podíval se na věci z různých úhlů pohledu a vytvořil si tak svůj vlastní názor. Protože na svůj vlastní názor má právo každý.

      • Tondach napsal:

        A lhát a urážet konkurenční televizi je demokratické?

    • Franta napsal:

      Moje řeč!

  9. To, co předvádí psychiatrický pacient Soukup nemá snad ani ve světě obdoby. Není přece možné, aby mu vše tak beztrestně procházelo! Rado, probuď se!

  10. roman napsal:

    Na této TV chybí akorát porno Jaromíra Soukupa a je nabídka pořadů pro absolventy pomocných škol a pana prezidenta kompletní….

  11. Pavel Liska napsal:

    Tak jak říká šéfredaktor HP pan Břešťan : “ naše médium, naše pravidla ! “ Ostatním je do toho …. a komu se to nelíbí, může přepnout nebo vypnout.
    Jasně, jasně ….. Podmínky přidělení licence, zákon o RTV vysílání atd. , atd….. já vím. Ale princip je jen jeden. No a u té licence….. Myslím, že i Nova měla být stanice pro artového diváka, že ? A řešil to někdo ? Příklady táhnou ….

  12. Weber napsal:

    Není mi sice jasné, proč si zde někteří „čistí“ boty o ČT, když slavíme Soukupa, ale čert to vem. Soukup (již nepoužívám v případě jeho TV jméno Barandov) je soukromý kanál ( to je správný výraz) Tv, zřejmě si to sám financuje a tedy proč ta kritika? Nikdo se na něj přece nemusí dívat a to by byla zdrcující nespokojenost, na to by asi reagoval. Já mám výhodu, neboť se na ten kanál téměř nedívám, ale znám několik lidí, kteří mají rádi bulvár, senzace, neštěstí jiných ( v podání p. Musila), politické handrkování a jiné vybrané pořady a ti na Soukupa nedají dopustit. A tak je to správně, buďme hrdí na to kde žijeme, že si dokonce můžeme vybrat, na co se budeme dívat ve volném čase. Takže buďme k Soukupovi shovívaví a blahopřejme mu k jeho životnímu dílu! Je to makačka.

    • Jiří napsal:

      Souhlasím s Vámi ohledně toho zda se na to můžeme nebo nemusíme koukat. Je i pravda že pokud by ho někdo měl vypudit, tak ne RTV ale nepřízeň diváků. Já osobně se na to parkrát ze zvědavosti podíval a za sebe tvrdím, že je to opravdu nemožné vydržet déle než cca 10 v kuse. Ať už vizuelně, tak i rétoricky. A ikdyž je dnes sprostá mluva v TV celkem běžná, tak ten „sólokapr“ atd. mě tedy šokoval….. Každopádně Animáček s Mrňousky byl fajn, ale to už je dlouho….. Hezký den

      • Weber napsal:

        Prozradím, že já se na Soukupa nedívám proto, že mám raději klid a přírodu. Té hysterie a vyumělkovaného (režírovaného) neklidu je tam příliš. Prima den přeji!

    • Admirál napsal:

      A zapomněl jste dodat, že si z „Barrandov“ nemusíte platit.
      To je také dost podstatné.

      • Pavel Liška napsal:

        Musíme, protože když chci Barrandov sledovat na televizním přístroji, pak musím zaplatit poplatek ( výpalné ) České televizi.
        Chápete princip problému ?

        • Tondach napsal:

          Vy ho nechápete!
          Vůbec netušíte za co koncesionářský poplatek platíte a jen blbě kecáte… najděte si to, prostudujte, možná přestanete! I když i o tom pochybuji ….

          • Pavel Liska napsal:

            Tak podle Vás můžu na televizním příjimači doma sledovat TV Barrandov aniž bych platil koncesionářské poplatky ? Hmmmm… rád se nechám poučit za jakých podmínek je to legální. Podělte se s námi o to….

  13. Radovan Šimi napsal:

    Bylo by asi dobré, přejmenovat tv na TJS (Televize Jaromíra Soukupa), vyhodit i těch pár kameramanů (nahradit systémy na DO), vyhodit i obslužný personál, maskérky si může pan Soukup pozvat z vietnamských „salonů krásy“, kopírku na bláznivé koláže asi má dobrou a neskutečnými nápady pan Soukup naprosto hýří, tudíž po pár úpravách, může být ojedinělou tv jednoho člověka, což nikde ve světě není. Jelikož se pan Soukup často prezentuje jako „právník“, pak by stál za zváženou ještě pořad PPJS (Právní poradna Jaromíra Soukupa), který by portfolio TJS výrazně obohatil a opět, s minimálními náklady = smích diváků lze použít z xx stávajících „bavičských“ pořadů. Tak pane Soukupe, musíte se více snažit, my Vám věříme !!!

  14. Mgr. Nudle Celestýnská napsal:

    Narcistní excentrik Soukup ať si vyvádí, co chce. pro mne je zajímavý jeho divák, Aniž by bylo třeba nějakých dalších otázek, nebo testů, hned ví člověk, s kým má, (žádná čest nebude), co do činění. Prostě etalon hlouposti a naivity. Takové snadné a rychlé odhalení rozumových schopností dotyčné osoby může být potom velice výhodné pro mnohé profese, jako např. agenty pojišťoven, podomní prodejce všelijakého, notně předraženého šuntu, poskytovatele „výhodných“ úvěrů, personalisty a spoustu dalších… Proto, vážení přátelé, nezavrhujme diváka TV Barrandov, je to užitečný tvor a minimálně pomocný motor naší ekonomiky.

  15. Frenky napsal:

    Na TV Barrnadov se nemůže slušný člověk dívat.

  16. PM napsal:

    Vyjadřovat se k Soukupovo TV je v podstatě zbytečné, člověk, který má pouze náznak kritického myšlení Soukupovo tirády prostě nevydrží, ale těší mne, že sledovanost stále klesá. Pravděpodobně, i polodement s vypláchnutou palicí, postupně ztratí zájem. A úplných dementů v populaci snad nebude celých 7%.
    Omlouvám se všem, kteří si TV Barrandov pustí pro, (nevím ani jak to napsat ujištění se, nebo dokonce pobavení) i já občas tak učiním, abych byl v tomto směru v obraze.
    Jen doufám, že to nepřispívá, v rámci kabelových poskytovatelů služeb ke zvyšování procent sledovanosti.

  17. josef napsal:

    Soukup je potřeba ty mafiány musí někdo hlídat, ať satirou, nebo tvrdě a vůbec chtěli jsme demokracii, tak ji máme.

    • Mgr. Nudle Celestýnská napsal:

      Soukup mafiánům slouží, tak si asi satiru, či kritiku těžko dovolí, člověče nešťastná. (To oslovení závěrem, je diagnóza.)

  18. Vladimír Sobotka napsal:

    Cením se hlubokého náhledu do českého prostředí včetně ČT, prezidenta, našich manipulátorů, rozkradačů a zlodějů. Úspěšně a kvalifikovaně rozvrací a eliminuje bezbřehou mediální manipulaci mainstreamových médií. Toho se v jiných médiích nedočkám. Přeji mnoho úspěchů a jen tak dál!

  19. Radek napsal:

    Samé reklamy tv pro bezmozky a retardy,já bych ji zebral licenci okamžitě

  20. Petr napsal:

    Vzhledem k tomu, že Soukup je všeuměl /i boxer/, zařadil bych „Ring Jaromíra Soukupa“, určitě by to zvedlo sledovanost. Soukup po KO „ležící, spící“ by uspokojil tu část diváků, která ho jinak nemusí a nesleduje. Obešlo by se to bez dementních komentářů a dal bych k tomu ještě možnost sázek na vítěze, na počet kol, na krev z nosu atp. Výtěžek ze sázek by mohl věnovat pro mladé začínající básníky.

  21. Vláďa napsal:

    Barandov? – naprostý odpad, už víc jak rok ji mám definitivně vyřazenou z nabídky TV. Jediná možnost, jak svým přístupem demonstrovat svůj názor.

  22. Pavel napsal:

    Co komentář to divák TV Barandov. Všichni znají podrobnosti vysílání.
    Jste chudáci. Nemusíte na to koukat. Snažíte se ovlivnovat druhé ?
    Proč ?

  23. LÍDA KUBÍČKOVÁ napsal:

    Bohužel stále v naší zemi není diskuse. Chybí kritické argumenty jde o hovor červená karta, zelená karta ,což je projev sebeobdivné emoční diskuse ,jak je u nás obvyklé. Bez argumentů a bez odborného hodnocení příkladů není demokracie. Co to dělají s lidmi naši učitelé a naši novináři,? Já sama nejsem v uvedené oblasti vzdělaná a z rozhovorů jsem žádné odborné pohledy nezískala .Proto se nemohu vyjádřit jinak než můj syn který nečetl Jiráska,ale napsal o něm komposici oznámkovanou 3.Na můj dotaz v  70 letech minulého století jak se mu to mohlo podařit – odpověděl “ Denně čtu úvodníky v Rudém Právu “ .

  24. _-_ napsal:

    Stanice a porady jiz tenkrat o nicem a do dnes to same.

  25. udolak napsal:

    Hroznej blbec.

  26. Pavel napsal:

    Barandov je soukromá televizní stanice,tak snad má povoleno vysílat co chce!!!!!(pokud neporušuje zákon)Kontrétně kritizuje…třeba ČT,tak ať mu tato dokáže na
    argumentech,že nemá pravdu! a ne ho nekonkrétně kritizovat a špinit!Pokud se mi to nelíbí,nedívám se na to(ne,že bych se na něj díval každý den,ale pokud přece nebude mít sledovanost-tak skrachuje(na rozdíl od ČT,ta má svoji „životnost“(i finance)zajištěny ze zákona…………..to se to kritizuje???!!!!

  27. Petr_70 napsal:

    Kdyby jen 1/10 toho, co u Soukupa zazní na adresu veřejnoprávní ČT byla pravda (což nade vší pochybnost je), tak je to přímo děsivé!

    • Tondach napsal:

      Ani ta desetina z toho není pravda….děsivé je vaše myšlení a uvažování!

  28. Alois Matějka napsal:

    zdravím, myslím, že tento sebestředný a jednostranný narcis nemá na veřejném vysílání co dělat !!!! siola

Přidávání komentářů není povoleno
Reklama