Odjinud

Občasník.eu: Náměstek hejtmana Vysočiny za hnutí ANO byl členem Lidových milicí

Náměstek hejtmana Vysočiny Josef Pavlík (ANO) působil v době totalitního režimu v Lidových milicích. Píše to regionáoní jihlavský server Občasník.eu s odvoláním na dokument, podle kterého měl být Pavlík v rámci „ozbrojené pěsti lidu“ zařazen do kádrových rezerv a později povýšen do hodnosti velitel družstva. To je ekvivalent...

Jurečkovo ministerstvo prošláplo cestu, kterou téměř nelze projít

Nekonečný příběh o naprostém rozporu mezi mediálním obrazem ministerstva zemědělství a realitou se dočkal dalšího pokračování. Jde o příběh úspěšné podnikatelky, která intervencí u ministra Mariana Jurečky dosáhla zásadní změny při odstraňování byrokratických překážek v podnikání v oblasti zpracování mléka. Bylo by to hezké, kdyby to...

Předvolební podraz? Babišův web informoval o obžalobě hejtmana Vysočiny (ČSSD) za sypače

Bulvární on-line deník Expres vydavatelského domu MAFRA publikoval zjevně nepravdivou informaci v souvislosti s informováním o kauze nákupu sypačů na Vysočině, informoval dnes server Občastník.eu. „Spolu s Jouklem a Míkou byl obžalován i hejtman Vysočiny Jiří Běhounek (rovněž ČSSD). Proti všem je v současnosti vedeno trestní řízení a všichni dosud...

Akcelerátor Karla Janečka opět podpoří inovativní vzdělávací projekty

Rozjeli jste vlastní nápad a teď sháníte investora? #třidvajedna na investory! je akcelerační program, který má pomoci projektům zaměřujících se na vzdělávání a občanskou společnost. Mezi lektory se objeví například Vítek Ježek (Rekola), Zdeněk Hornych, (SOCIFI.com), Olga Shiroboková (Ashoka) či Silke Horáková (Private equity a venture capital)

Britský The Economist cituje HlídacíPes.org. Píše o kauze TV Prima i napojení jejího majitele na Miloše Zemana

HlídacíPes.org v sérii textů v průběhu letošního května a června zdokumentoval, jak vedení televize Prima přinutilo redakci zpravodajství referovat negativně o uprchlících. Naše zjištění převzala většina velkých tuzemských médií, informaci vysílalo Rádio Svobodná Evropa, BBC World Service, rozebíraly ji přední švédské deníky (spoluvlastníkem Primy je švédská...