
Milion chvilek nesmí projít. V Litoměřicích dostal film o Minářovi a spol. stopku
V úterý měl v pražském kině Lucerna premiéru film Chvilky naděje, který mapuje zákulisí demonstrací proti Andreji Babišovi z roku 2019, pořádaných spolkem Milion chvilek. Film se vydává na pouť po českých kinech, v Litoměřicích ho ale diváci neuvidí. Promítat ho v kině Máj chtěl tamní kinoklub, od Městských kulturních zařízení ale dostal stopku.
Film chtěla ve městě uvést občanská iniciativa „Litoměřice aktivně“ ve spolupráci s místním Kinoklubem Ostrov v městském kině Máj v dubnu, součástí večera měla být i beseda s jeho tvůrci a protagonisty. Jenže, jak spolek tvrdí, naplánovanou projekci a besedu ředitelka Městských kulturních zařízení Michaela Mokrá zakázala.
Ředitelce proto iniciativa poslala dopis, v němž ji žádá, aby zákaz vysvětlila. V dosavadní praxi kinoklubu totiž nebylo obvyklé, aby do programu mluvilo město jako zřizovatel nebo jeho příspěvková organizace.
Zástupce iniciativy Litoměřice aktivně Tomáš Kábrt v dopise konstatuje, že zákaz měl přijít s odkazem na letošní parlamentní volby, tvůrci ani protagonisté filmu se přitom voleb neúčastní. V Litoměřicích vládne koalice ANO a hnutí Naše Litoměřice.
Odpověď ředitelky Mokré naznačuje, že o promítání filmu se mělo skutečně jednat „na vyšší úrovni“.
„Zastávám pravidlo, že každá situace, tak jako mince, má dvě strany, což platí i pro tento případ. Níže zmíněnou situaci jsem řešila i s paní Vášovou (představitelka kinoklubu, pozn. red.), která s návrhem přišla. Vypadá to, že špatně pochopila moji interpretaci a nezavnímala podnět, že má situaci řešit se zřizovatelem,“ píše Mokrá.
Tomáš Kábrt reagoval dalším přípisem, v němž chtěl vědět, co znamená právě uvedený odkaz na jednání se zřizovatelem, tedy městem.
„Děkuji Vám za různé informace, můj dotaz se ale výslovně týká toho, zda zákaz projekce nového úspěšného dokumentárního filmu Chvilky naděje v rámci kinoklubu v městském kině je Vaší osobní iniciativou, nebo jde o příkaz Vašeho nadřízeného, v tom případě kterého. Mám tedy Vaši ,odpovědi‘ rozumět tak, že odpovědnost za uvedený zákaz berete plně na sebe? Nebo Vaše doporučení paní Vášové z kinoklubu ,situaci řešit se zřizovatelem‘ znamená odpovědnost někoho jiného, kdo je statutárním zástupcem Města Litoměřice jako zřizovatele kina, resp. MKZ?“ ptá se Kábrt.
Nezakazujeme, jen vyhodnocujeme
Ředitelka Mokrá situaci vysvětluje ekonomickými důvody.
„Kino není ze 100 % financováno zřizovatelem, a tudíž jsme povinni vyhodnocovat z ekonomického úhlu pohledu, jaké filmové produkce v naší režii pustit a jaké ne. Je to standardní proces u všech promítání, které v kině realizujeme. Jsme jednosálové kino a z toho vyplývá, že nemůžeme odpromítat všechny projekce, i kdybychom sebe více chtěli. Tento náš zvolený postup nese i ovoce, protože si opakovaně držíme příčku do 10. místa nejnavštěvovanějších jednosálových kin ČR,“ tvrdí Mokrá.
Pořadatelům nabídla, ať film o Milionu chvilek vyjmou z programu kinoklubu a pronajmou si sál na komerční bázi.
HlídacíPes.org jí ovšem poslal ještě doplňující dotazy. Konkrétně: Kdo konkrétně o nepromítání snímku rozhodl a z jakého důvodu? A jak přesně je postavena smlouva s filmovým klubem (spolkem Kinoklub Ostrov), co se týče výběru a schvalování jednotlivých snímků.
Na tyto otázky už ředitelka Městských kulturních zařízení neodpověděla.
Pop-up mobil Mobile (207451)
SMR mobil článek Mobile (207411)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-2)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-3)
SMR mobil pouze text Mobile (207431)
Recommended (5901)
Čtěte též

Plzeňský podnikatel žaluje politiky za výroky v médiích. Sám může narazit

Jak fanoušek Babiš nedorazil na Baník a z trumpisty se stal trumpeta
Skyscraper 2 Desktop (211796-4)
103 komentářů
3 roky jsme o Milionu chvilek neslyšeli a to Fialova vláda porušovala jeden bod volebního programu za druhým a hlavně svým nesmyslným zdražením elektřiny vyráběné levně a dostatek v elektrárnách ovládaných státem vyvolala rekordní inflaci poškozující české firmy a občany… Až teď se probudili před volbami.. Takže nejde o občanskou iniciativu, ale o politické aktivisty podporující Spolu…
ke konci premierovani babise byla elektrika drazsi nez ted
a to bylo jeste pred energetickou krizi
elektrika na 1 rok v akci z 18.11.2021 jeste z doby premierovani babise (babis byl premierem do 17.12.2021)
https://www.cez.cz/edee/content/file/produkty-a-sluzby/obcane-a-domacnosti/elektrina-2022/moo/web_new-cenik_elektrina-na-1-rok-v-akci_moo_202111__cezdi.pdf
D01 7.41 kc/kWh
D02 6.78 kc/kWh
D25 6.67 NT/4.81VT kc/kWh
+ poplatek na OZE 0.60 kc/kWh
.
elektrika na dobu urcitou od 1.5.2025 do 31.10.2026 ted za premierovani Fialky:
https://www.cez.cz/webpublic/file/edee/ceniky/moo_ele_cez_elektrina_akce_01022025_2025.pdf
D01 6.77 kc/kWh
D02 5.91 kc/kWh
D25 6.11 NT/3.62VT kc/kWh
+ poplatek na OZE 0.60 kc/kWh
.
ted za fialky elektrika levnejsi o 0.56 az 1.19 kc/kWh podle tarifu
oprava – elektrika za fialky od 1.2.2025, ne od 1.5
.
a jeste doplneni
cena elektriky na 1 rok od 1.4.2018, kdyz babis zacinal premierovat, resp byl 4 mesice premierem:
https://www.cez.cz/edee/content/file/produkty-a-sluzby/obcane-a-domacnosti/elektrina-2018/moo/web_cenik_elektrina_na_1_rok_moo_2018_2_cezdi.pdf
D01 4.19 kc/kWh
D02 3.52 kc/kWh
D25 4.06 NT/1.31VT kc/kWh
+ poplatek na OZE 0.60 kc/kWh
za 4 roky premierovani babise zdrazeni u D01 o 77% resp 1.77x, u D25 NT (ohrev bojleru nebo akumulacky ) z 1.31 na 4.81 = o 267%, resp 3.67x
Pane martine, obávám se, že hlupáky nepřesvědčíte. Oni mají své ruské argumenty vyčtené na sociálních sítích a nějaká pravda je prostě nezajímá.
Kristova noho, vy máte dost. 😄
S vámi je ale legrace. Cenu energie neurčuje ani Vláda ani Fiala, milý, lehce dezorientovaný kobliháři. Dokonce ani cenu rohlíků či másla. Kdo je to , “my jsme 3 roky neslyšeli ?” “Naši” lidi ? Možná proto, že posloucháte nesmysly stbáckého práskače v Čau lidi.
pekne napsano, diky
Úžasný blábol – vláda zdražila elektřinu – to netušíte kdo elektřinu vyrábí a prodává ?
Vážený pane Misote, předpokládám, že to není Vaše pravé jméno, ba co dím vím to se stoprocentní jistotou. Také vím, že patříte se stoprocentní jistotou k voličům ANO, rudé Kateřiny anebo snad SPD či jiných pseudodemakrických stran. Mám spoustu výhrad ke koalici, ale bohužel je to nejlepší co v naší zemičce je k dispozici. Všichni vyznavači totality již dávno měli skončit v pekle.
Vážený pane Misote, předpokládám, že to není Vaše pravé jméno, ba co dím vím to se stoprocentní jistotou. Také vím, že patříte se stoprocentní jistotou k voličům ANO, rudé Kateřiny anebo snad SPD či jiných pseudodemakrických stran. Mám spoustu výhrad ke koalici, ale bohužel je to nejlepší co v naší zemičce je k dispozici. Všichni vyznavači totality již dávno měli skončit v pekle.
Uvedete jakým nařízením vláda zdražila elektřinu? Nevím jestli o tom víte, ale elektřina je volně obchodovatelná komodita na trhu a její cena je stanovena na burze. Vláda opravdu nevydává ceníky. Inflaci vyvolalo výrazné zadlužení vyvolané Babišovou vládou a špatná měnová politika ČNB, která za inflaci odpovídá. Volby jssou každý rok.
Takže když to shrnu, nejde o váš názor, jde jen o vaše účelové lži a pomluvy.
Neber toho tolik!
Elektřinu nám v Evropě zdražil Putin a to zavřením kohoutků z plynem již v létě 2021. Např. Bohemia Energy krachovala na podzim 2021, ještě za babišovi vlády.
Prosím o informaci, které elekktrárny jsou státním podnikem. Odpovím sám. Všechny elektrárny jsou v majetku obchodních společností, které ze zákona musí vytvářet zisk. Stát může (a musí) zisky firem danit, na cenotvorbu nemá vliv.
Pěkný den.
Přesně to samé si myslím.
Jestli pak jste postřehl,že končil kovid a začala válka na Ukrajině. Filalova vláda to zvládla bez zmatků na rozdíl od předchozí Babišové vlády. ANO dělá otevřenou kampaň už dávno a nad tím se nepozastavujete? Pokud vím občanská iniciativa Milion chvilek nemá nic společného s vládou není vládou placená a může se probudit kdy chce,dělat si co chce a agitovat proti komu chce. Máme totiž demokracii,zatím. Založte kontra spolek
Nedělní chvilky poezie.
Váš příspěvek je megamimo. Vláda žádnou energii samozřejmě nezdražila protože prostě vláda neurčuje ceny.U ničeho. Je to výhradně a jen otázka trhu.Energie zdražily jako následek války na Ukrajině se kterou samozřejmě tato vláda nepočítala a tak porušila JEDEN slib a to, že nezvýší daně. Nesmíte tomu Andrejkovi všechno baštit. Babiš se právem odvolává na to že za jeho vlády vypukl covid a taková pandemie tu byla poprvé snad od španělské chřipky před cirka sto lety ale férově uznat že tato vláda má na triku následky války na Ukrajině která už mimochodem trvá déle než covid nedokáže.
Milion chvilek politický bojovalo proti Babišovi, no a po čtyřech letech je strach, že po experimentu vlády neschopných, ale zvolených natruc Babišovi, se ten samý Babiš dostane k moci. Čím se chtějí chlubit?
Pochlubte se vy, co pro vás Babiš udělal dobrého.
Jak to myslíte, že vláda zdražila elektřinu? Vám prodává elektřinu vláda? Opravdu máte na vyúčtování jako dodavatele uveden Úřad vlády České republiky? A kde ji vláda tak „levně“, jak píšete vyrábí? V Praze ve Strakově akademii? A o žádných elektrárnách ovládaných státech nevím. Vyrábí ji soukromé společnosti. Ano v akciové společnosti ČEZ má Česká republika většinový podíl, nicméně jen podíl. Ne 100%. A máme zákony o obchodních společnostech a hospodářské soutěži, které musí dodržovat i stát, takže si ani ve společnostech, kde má většinu nemůže dělat co chce. A jestli si myslíte, že elektřina z jaderných elektráren je nějak levná, tak jste na omylu. Evropa má obecně vyšší ceny elektřiny než třeba USA, protože Evropa musí většinu fosilních paliv dovážet. USA jich naopak většinu těží a ještě vyváží.
Který orgán města Litoměřice a tudíž i našeho státu rozhoduje o tom, co se bude litoměřickém kině promítat za veřejné peníze a na základě jakých principů se toto rozhodování provádí?
Souhlasím. Spolek byl jednoznačně založen jako politický nástroj proti Babišovi, což prokazuje absolutně nulová veřejná činnost v období vlády Fialovců. Pokud by byl Spolek tak „zásadový“ jako byl za Babiše měl by asi milión možností ukázat veřejnosti svoji nespokojenost. Inflace, zadluženost a milión dalších problémů (a chvilek) by to za normální situace potvrdilo, a ono je a bylo ticho po pěšině. Nedivil bych se, že za vznikem Spolku mohl klidně stát někdo ze politiků Spolu. To, že se to nepromítá v Litoměřích je jednoznačně politické rozhodnutí (protože Spolek nekandiduje ve volbách). Současní lokální politici v Litoměřicích se chovájí stejně, jako ve své době komunisté – republiku si tady přece nenecháme rozvracet. Voliči v Litoměřicích by měli hodně, ale skutečně hodně zvážit koho v příštích volbách volit. Zákazama to začíná a diktaturou to končí, kdo si má co myslet, nemáš stejný názor jako my, tak si kremelský šváb, putinovec, anoista a podobná verb*ž.
A proč by ukazoval nespokojenost? Porušoval snad někdo v poslední době zákon jako bureš, rozhazoval enormním způsobem veřejné prostředky hlavně směrem k sobě a svým kamarádíčkům, čímž způsobil hyperinflaci jako bureš, totálně nezvládl covid jako bureš, absolutně zanedbal infrastrukturní projekty jako bureš. NE.
Nejlepší reklama a rozpoutání zájmu o film, je ho zakázat. Myslím, že ta paní, co ho zakázala, byla přemluvena vládními stranami, aby ho zakázala.
Nemáte pravdu, stačí jenom hledat a zajímat se, Milion chvíle je stále aktivní.
Problémy, které popisujete jsou čistě ekonomického charakteru, Milion chvilek hlídá hlavně aby nebyla porušována demokracie, to v těchto případech nebyla.
Souhlas
Hlavně že vám vyhovuje polepená republika od apolitického hnití ANO na adresu premiéra..A vlastně není před volbami,že….?????Tak buďme demokraté.
Ale nepovídej 😀
Buťe konkrétní a jmenujte fakta, nikoliv výmysly ANOsektářů….
Odkud máte blábol o vlastnictví elektráren státem?
Kdo ten neslavný spolek padlých holek financuje? Tak by si měl promítání zaplatit. Kino není ČR/ČT, ABY ZA NAŠE PENÍZE natáčeli filmy, které nechci, vysílají pořady, které nechci, nehrají písničky které chci §§§
Patrně jste během svého života nezaznamenal fakt, že promítání každého filmu zaplatí diváci svým vstupným. V převážné většině kin měl tento film vyprodáno. Pokud ten film nechcete vidět a financovat jeho promítání, tak prostě zůstaňte doma nebo běžte do hospody na desítku či dvanáctku a financujte pivovar moudrý pane Šimku. À propos, z vydělaného vstupného se pak financuje i natáčení filmu. Nejde to pak z vaší kapsy.
Demonstrace proti Balažkovi jste nezaznamenal?
No jo, čeká nás horký podzim. Taky by to zase mohlo vyjít aby se akurát v době voleb projednával Babišův případ před soudem.. To už tady taky dlouho nebylo..:))
AKURÁT, že soudy s tímto exemplářem probíhají neustále a doufá, že se dostane do Strakovky a udělá jim přítrž.
Víte sám že tvrdit že by ty soudy s Babišem probíhaly neustále je hloupost. Podívejte se na jejich termíny – a zjistíte že ta pauza mezi nimi je vždyck y dlouhá, jak si to přehazují mezi sebou.
To poslední jednání bylo loni v lednu. Ale tím to nekončí a bude další – v příhodný čas..
Ale Babiš rozhodně navíc ani žádnou rotiku neudělá, ani až bude premiérem, protože naše soudy jsou natolik nezávislé, že si ani ani premiéra poroučet nedaj.
Jenomže, jak asi už víte, Babišovi stejně státní zástupce navrhuje jenom podmínku.
Takže ani o trest tu nejde, jenom o tu mediální ostudu, a to je právě to co jeho političtí oponenti potřebujou zrovna před každýma volbami nejvíc. Ono i těch voleb bude ještě povícero, než tenhle proces definitivně soudně skončí..
Zdražení elektřiny začalo již za minulé vlády…
Pětikolky rozjíždí kampaň naplno. Tady je vidět úroveň ekonomického myšlení obdivovatelů současného vedení státu.
Zatímco obdivovatelé babišismu ani nepostřehli, že volební kampaň ANO již probíhá od prosince 2021. To je úroveň myšlení.
Škoda, že kňučíte už v březnu, když jsou volby na podzim (ani bilboardy nejsou součástí předvolební kampaně rozhodl úřad)…. zbytek blábolů hospodského ekonoma ani nebudu komentovat (kolik skutečně byla inflace za loň.rok si vyhledá i chovanec ústavu na vycházce). V Litoměřicích na radinici vládne ANO…jestli ono to náhodou nemá spojitost…
Krysy vylézají z děr…
Slyšeli, no.
Pokud ho politická reprezentace města (ANO) zakázala, je to jistě vizitka dobrého filmu. Teď už mě film zajímá.
Mě taky……….Na 100%
…přesně tak.
Souhlasím
Film je skvělý, nutno vidět, měl by být promítán povinně na školách!!!!
To bude dobrá nalejvárna pro slabší občany.
Tak šup šup, ať vám neunikne.
Proti gustu žádný dišputát. Pokud vás ta politická agitka od mladé svazačky zajímá, jistě najdete místo, kde ho budete moci shlédnout. Vedení města Litoměřice zřejmě nestojí o nějaký propadák v prázdném sále.
Jasně, lepší je po desáté shlédnout Ženu za pultem.
Mátre na věc správný názor, pane Kýr.
A rovnou si najdi kluka.
Copak, je ti samotnýmu smutno.
trapný
Souhlasím s vámi. Domíval jsem se,že období kdy filmy podléhaly schválení politickou nomenklaturou už je dávno za námi. Nikdy bych nevěřil,že více než 30let po pádu totality bude někdo používet staré komunistické praktiky k umlčení nepohodlných lidí. Inu…je dobře vidět,že Babiš ani po takových letech nezapomněl, co se v mládí v STB naučil…
Přesně to popsal Minot ,není co dodat i autorka filmu
věděla a v článku psala proč spěchala s uvedením.
A ten PR článek si taky madam platila ze svého nebo z veřejných peněz?
https://www.denik.cz/pribehy-a-rozhovory/michaela-mokra-litomerice-kulturni-akce-20221126.html
Evidentně ví čí chleba jí😥
Je to příklad bezplatné předvolební kampaně spolku SPOLU zejména ODS. Do vyhlášení voleb každá koruna dobrá, proč by měli “soudruzi” z 5K platit kampaň ze svých fondů, kfyz je může zaplatit obec.
At di kino a provoz objednají jako komerční vysílání.
že by v tom měl opět prsty pan Jiří Adámek??? Myslí si, že si může na radnici dělat co chce.
Proč se hlásí k provokacím zase až teď před volbami. Proč neupozorňovali na nepravosti této špatné vlády po dobu jejich katastrofálního vládnutí.
Dobrá reklama, vypadá to, že se film hrubě nelíbí podržtaškům 25085.
Paní ředitelka “zavnímala”, a již jen z tohoto jediného slova je jasné, odkud vítr vane.
Čili nám tady začíná cenzura.
Ta už začala dávno. Vy jste dosud spal?
To je ta nová totalita, z které má strach Babiš s Okamurou. 😀
Tleskám paní Michaele Mokré za její odvahu a názor.
Jo , takhle, blíží se volby tak je potřeba něco vyhrabat, a čím víc budete do Babiše kopat tím víc hlasů dostane.
Náklady na promítání by měly být hrazeny z městské kasy? To snad ne… ať si ty angažované škváry, včetně prezentace hradí ze svého.
Náklady na promítání se hradí ze vstupného od diváků. V jiných městech měl film vyprodáno.
Že by cenzura na kterou si naopak ANO tak stěžuje?
Milion chvilek není hlídací pes demokracie což bych pochopil ale jednostranně totalitární spolek uznávající jen to co chtějí.
Patrně vám nedochází, že na to, jak vy tvrdíte uznávání jen toho co oni chtějí, mají plné právo, stejně jako vy máte právo na papouškování keců od SPD, ANO, Motoristů a Stačilo.
Samotný fakt, že autorka pozvala na premiéru filmu Andreje Babiše je ohavnou reklamou a pokrytectvím.
Nutno uznat, že zvolené téma pro film je marketingově dokonalé a tvůrci filmu přinese finance.
Nicméně kdo zná tématiku, ví, že výzva autorky je zbabělá.
Předesílám, že jsem milovníkem české kinematografie.
Přesto vyzývám všechny na tento film nechodit a tím nepodpořit autorku a její pseudodemokratické postoje. Méně takovýchto lidí.
Tento film už je tak trochu archaický dokument,nabízejí se jiná témata o kampeličkách,nemocnice nejen Motol atd. Těch korupčních kauz současnosti je na seriál- ovšem ten rezavohnědý cirkus z Letné zvaný Milion chvilek už asi rozprodal zvěřinec.
Milión chvilek přežil klinickou smrt a zkouší to po republice oživit.. Včera jsem byl na jejich aktivační besedě, hosté Marhoul a Etzler. Hezky si všichni notovali, než jsem vznesl nevhodný dotaz Rusko, Trump Ukrajina. Výsledek – šlápli jste někdy do vosího hnízda? A demokraticky jsem byl poslán do míst kam slunce nesvítí. Docela horká chvilka pro demokracii to byla.
V Litoměřicích je svět zdá se ještě v pořádku.
Zrovna ve volebním roce se opět probudí Milion ……… Kde jste byli v minulých měsících “ chvilkaři “ , kdo hlídal tu Vaši demokracii při zakládání klubu v poslanecké sněmovně po volbách ? Kde jste byli v kauze dozimetr ? Jak dopadla transparentnost vašeho účtu ?
Milion špíny je jen dno a aktery poslat do basy a všichni víme kdo toto financuje, autora zavřít na 10 let , nemůžeme podporovat vlastizrádce…
Probuzení po čtyřech letech politického spánku. Ubohé.
Jak muze nekdo delat reditelku Městskych kulturnich zarizeni, kdyz je schopen z pusy vypustit slovo nezavnímala podnet. To me prijde jako przneni jazyka.
Z článku jasně vyplývá, že nikdo nic nezakázal. Pouze chce, aby si sál pronajali, jako jiní pořadatelé komerčních akcí.
“Jsou to bolševici “ tvrdí podnikatel Bernard. Pak tedy Bernard na hrad. Ano jsou to bolševici. Ti praví.
Velmi mě zajímá, kde byl Váš cit pro spravedlnost a demokracii v minulých letech ? Pro připomenutí ty hlavní
p. Fiala – brněnská kampelička, p. Rakušan – kauza dozimetr….našlo by se více témat. Vznik poslaneckých kluků stran ( po volbách ) ,které kandidovali jako koalice atd.
Mohlo zdát, že
ožíváte opět proti p. Babišovi a především proti straně ANO. To by bylo velmi tendenční a možná na objednávku ???
A takto to bude v ČR vypadat jestli se ANO ujme vlády. Cenzura v ČT i na okresní i krajské úrovni. Tzv. Slovakizace neboli bolševická normalizace.
ANO, začíná tu nová totalita a cenzura a po volbách bude ještě hůř 🙁
Tam to tak je.
Dobré PR na film od ANO, děkuji to cho vidět !!
Kam míříte redakce a kam nás chcete dotáhnout, nemuže být chyba i na jiné straně
Dobrý den! Nejste také na seznamu USAID, Hlídací Pse? Minář je starý příběh, mimo hru. Co plk. Foltýn, Fiala a další skuteční odborníci, vše pro lidi, a co na to Milion chvilek?
Půjdu se na film podívat jak vysvětlují rozdílný přístup Benešová – Blažek.
Kouknu na to ted me to zajima
Chceme-li to pochopit, musíme si zjistit některé věci: Milion chvilek zakládali a dlouho táhli Mikuláš, bývalý student evangelické teologie – a Benjamin, bývalý student evangelické teologie, dnes farář. Hádejte, kde je dnes farářem, ve kterém severočeském městě? V Litoměřicích přece! A to je katolické, dokonce biskupské město. V minulém století ho kominíci dokonce učinili katolickou baštou! Už rozumíte? Litoměřice si přece rozvracet nedáme! Sám Jan Žižka musel kdysi s nepořízenou odtáhnout a ze vzteku vyplenil Roudnici (nevšiml si, že je kališnická …). Odtáhne i Milion!
On je ten nadpis poněkud nepřesný, jak se dá dočíst v článku „..Pořadatelům nabídla, ať film o Milionu chvilek vyjmou z programu kinoklubu a pronajmou si sál na komerční bázi.“.
Takže o tohle jde. Přece nežijeme v nějaké totalitě aby se to prostě zakázalo. Ale v tvrdém kapitalismu. Zaplať si a můžeš si agitovat, publikovat promítat prezentovat co chceš kritizovat a udávat taky koho chceš. :)))
Jo, úspěšný film? Den po pemiéře a už se ví že je úspěšný? Kolik utržil na vstupném?
Mynářovi & spol. došly zřejmě groše.
Ten který film zakázal, by měl být exemplárně potrestán. Tohle je
Jasné porušení svobody informací!
Štefan
A vám došel rozum, co.
Co jiného chtít od totalitářů?
No asi to, co jste od nich chtěli vy, když jste byli členy KSČ, tedy členy totalitářské strany a když jste studovali VUML, čímž jste se v minulosti sami chlubili. Odpovědět byste si tedy měli umět vy sami A. S. Pergillové.
To je krásný titulek „Žurnalistika ve veřejeném zájmu“! Já jen dodám „jen s tím správným názorem“ ve stylu „kdo nejde s námi, jde proti nám“. Že pane nezávislý novináři ?
To by tam měl být uveden ten správný názor, který zastáváte vy, že pane Objektivní. Pokud se vám názory prezentované Hlídacím psem nezamlouvají, běžte si tedy na Parlamentní listy nebo na Sputnik. Nechápu, co tu ještě pohledáváte.