Jan Urban: Veřejné varování Rusku a Číně. Prezident Zeman jako vždy proti proudu
Britská televize Sky News odvysílala padesátiminutový program o připravenosti země a jejích spojenců na konflikty v kyberprostoru. Pořad měl nezvykle vysokou citovanost v ostatních britských médiích a některé komentáře spekulují, zda nešlo spíše o veřejné varování ruské a čínské straně.
Nezvykle otevřeně a poprvé takto společně v něm vystoupili i dva nejvýše postavení činitelé britské kyberobrany – velitel Strategického velitelství Spojeného království (spojuje pozemní síly, letectvo i námořnictvo) generál Patrick Sanders a Jeremy Fleming, ředitel „The Doughnut“ – „Koblihy“, zpravodajské služby GCHQ (Government Communications Headquarters), přezdívané takto podle kulatého tvaru jejího sídla u anglického Cheltenhamu.
V listopadu 2020 tyto dvě organizace založily společnou operační jednotku National Cyber Force (Národní kybernetická jednotka) pro aktivní obranu proti dezinformačním útokům v kyberprostoru. Na její činnosti se podílejí i další zpravodajské služby Spojeného království – Secret Intelligence Service, MI6 a Defence Laboratory.
Bojovat v šedé zóně
V posledních měsících Velká Británie potichu vypověděla několik ruských špionů a s konečnou platností zamítla možnost účasti čínské společnosti Huawei na budování komunikačních sítí nové generace 5G.
Generál Sanders hned na začátku pořadu prohlásil: „Nepřátelé Spojeného království využívají sociální sítě k zasévání rozkolu, rozšiřují konspirační teorie a trhají společnost na kusy“. Společné vystoupení obou nejvyšších představitelů vojenské i civilní kyberobrany mělo tedy za cíl veřejně ukázat, že Británie má schopnost vést utajené ofenzívní akce „proti státům, zločincům a teroristům v šedé zóně kyberprostoru“.
Jako příklad oba muži uvedli informace o dosud jediné přiznané rozsáhlé kyberoperaci britských sil, vedené v letech 2016-2017 v Iráku a Sýrii proti silám takzvaného Islámského státu. Specialisté GCHQ byli nasazováni v týmech britských zvláštních jednotek k podpoře irácké armády a sil, bojujících proti IS v Sýrii.
Prvním úkolem této operace bylo rozvrátit kampaň používání dronů, které Islámský stát v té době začal na frontách používat se značným psychologickým efektem. Britští operátoři ale rychle dokázali ovládnout dálkové navádění dronů a „unášet je“ mimo zamýšlené cíle.
Zmatený Islámský stát
Další částí operace bylo agresívní pronikání do mobilních telefonů a laptopů frontových velitelů Islámského státu. Pozměňování textu předávaných rozkazů vzbuzovalo chaos a v některých případech dovedlo útočné kolony IS do připravených léček. Izolované skupinky, které se ocitly v poušti bez spojení, pak v některých případech raději dezertovaly: „Chtěli jsme je obelstít, snížit jejich efektivitu a soudržnost, a tím srazit jejich morálku. Ale na to nestačí jen kyberprostor. Musíte koordinovat a integrovat všechny dostupné prostředky“.
Ještě rozsáhlejší částí Brity vedené spojenecké kyberoperace na Blízkém východě bylo narušování online propagandy Islámského státu a náboru nových bojovníků. K tomu bylo nutné dosáhnout spolupráce řady vlád, ale i velkých společností jako Facebook a Twitter. Specialisté z „Koblihy“ pak mohli pronikat do velkých počítačových serverů v mnoha různých zemích a instalovat do nich malware, který blokoval otevírání a sdílení vzkazů a videí IS.
Jednoznačný úspěch skryté „kyberofenzívy“ na Blízkém východě vedl nejenom k razantní přestavbě britských zpravodajských služeb, ale i ke vzniku rozsáhlé mezinárodní spolupráce s americkou NSA a v rámci Severoatlantické aliance.
Generál Sanders popsal strategii použití „kyberofenzívy“ jako vědomou manipulaci počítačových systémů a dat s cílem poškodit protivníka a znemožnit nebo odrazit jakékoliv útoky v kyberprostoru. Podle jeho vyjádření největší dopad nemusí mít nutně fyzické vyřazení počítačů nebo vypnutí elektrárny: „Snad vůbec nejdůležitější hrozbou, ale i možnou příležitostí, je v kyberprostoru schopnost ovlivňovat společnost“.
Podle něj lze už dnes ve světě pozorovat důsledky úmyslných dezinformačních kampaní, které v určitých společnostech „mohou vést až na hranu občanské války“. Nová instituce má proto za úkol zjišťovat nejefektivnější způsoby obrany proti dezinformačním útokům a napadání demokratických procesů a institucí.
Zeman proti proudu
Český prezident Miloš Zeman však světovou situaci vidí velmi odlišně. Přes svůj nedobrý zdravotní stav tento týden odletěl do Polska na schůzku prezidentů zemí střední Evropy – formálně k 30. výročí založení Visegrádské čtyřky.
Hlavním smyslem jeho návštěvy však byla účast na on-line summitu skupiny 17+1, tedy zemí střední a východní Evropy a Balkánu spolu s Čínou, vytvořené čínským prezidentem Si Ťin-pchingem k prosazování čínské politiky v tomto regionu.
Prezident Si navíc summitu poprvé osobně předsedal. Zatímco některé státy v reakci na eskalaci čínského nátlaku na Hongkong, Tchaj-wan, potlačování lidských práv v Tibetu a útlak Ujgurů vyslaly na jednání pouze zástupce ministerstev zahraničí či jiných resortů, český prezident opět ukázal světu svoji jednoznačnou podporu čínskému autoritářskému režimu. Navíc ze společné schůzky s ostatními prezidenty regionu. Od počítače v Lánech by to nejspíš nebylo dostatečně reprezentativní.
Pop-up mobil Mobile (207451)
SMR mobil článek Mobile (207411)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-2)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-3)
SMR mobil pouze text Mobile (207431)
Recommended (5901)
Čtěte též
Investor Brůna: Realitní perly na dálniční sňůře na jih. Hluboká, Písek, Budějovice
Agáta Pilátová: Prezidentka ve vichru doby a nelichotivý obraz Slovenska
Skyscraper 2 Desktop (211796-4)
93 komentářů
Tomu chorému člověku už není třeba věnovat žádnou publicitu. Věřím, že nově zvolená sněmovna ukončí jeho trápení a odvolá jej ještě před koncem mandátu.
Věřím, že naši vnuci budou říkat, TY LŽEŠ JAKO ZEMAN. Myslím, že to zdomácní jako třeba příjmení Grázl. Ten Putinův poskok překročil hranice všeho možného i nemožného. Plnohodnotně se Zeman může zařadit ke komunistickým prezidentům jako Gottwald až Husák. Tedy kolaborantům a vlastizrádcům, kteří plní rozkazy z Moskvy a podlejzaji největším totalitám světa jako je Rusko a Čína. Zeman nám dělá ve světě ostudu, ne Rychetský!!!
a co byl podle Vás Beneš a spol, kteří v klídku utekli mezi Britský zrádce naší vlasti, co Jane??? 😛 PS: To hrozně špatný rusko nebo po 2.světový válce komunistickej SSSR nás nepředhodil nepřátelům tak, jako naše demokratický předky předhodili nepřátelským náckům demokratisti právě z Británie a hlavně z Francie, která byla naším spojencem??? A kdo tedy byl nebo je vlastizrádcem??? Zeman nebo Britský a Farncouzský demokratisti a vlstně všichni demokratisti z celýho světy, když to předhození našich předků náckům nikdo neodsoudil??? Povídejte 🙂
Je treba si doplnit vzdelani… Sovetsky svaz byl spojencem Nemecka na zaklade smlouvy Molotova a Ribentropa. Je zajimave, ze dodnes v Rusku povazuji za zacatek 2. svetove valky az napadeni Sovetskeho svazu Nemeckem. Takze to co se stalo do te doby, tak bylo dle Sovetskeho svazu vporadku. Rusaci si rozdelili Polsko… predtim napadli Finsko. Takze kdo komu nas predhodil… ?
Britove a Francouzi svoji politikou umoznili Hitlerovi zabrani Rakouska a Cech a Moravy, kdyz si blahove mysleli, ze tim zabrani valce. Asi nevite, ze svet na Ceskoslovensko pohlizel jako na umely utvar, kde ziji Nemci. Vetsinove nemecke obyvatelstvo zilo na temer polovine Cech a Moravy….
Doporuciji se dovzdelat, nez zacnete zase zverejnovat svoje neznalosti, soudruhu.
A to jiz nemluvim o roku 1948, 1968… kdy se ti vasi Rusti pratele ukazali v plnem svetle.
Mnichovska dohoda byla po valce Brity a Francouzi anulovana, takze zase lzete, nebo netusite souvislosti?
Mnichovská dohoda předcházela ( 29. září 1938 v Mnichově) pakt Molotov Ribbentrop (23. srpna 1939 v Moskvě) téměř o rok. Vraťte se do lavice v ZŠ Vy „Dan“. Pakt Molotov Ribbentrop byl anulován 22. června 1941 operací Barbarossa.
Území připojená k Sovětskému svazu v letech 1939 a 1940 (Severní Bukovina, jižní Besarábie a Herca) a Lvovsko, jsou nyní součástí Ukrajiny, dnes spřátelené Ukrajiny, která je ovšem vrátit nemíní, stejně jako Podkarpatskou Rus.
Do školy by ses měl vrátit ty, oskare, a to na kurs kritického myšlení. Představa, že mezinárodní smlouva takového významu jakou bylo to ruské svinstvo zvané pakt Ribbentrop Molotov dohodneš za pár měsíců je vyloženě mimomísní. Realitou je, že stalin se snažil hitlerovi dostat pod sukně celé roky před tím. Fakticky celou dobu existence smlouvy mezi ČSR a SSSR stalin hitlerovi podkuřoval. Jestli nás tedy někdo zradil v roce 1938 tak russovětsko. https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/ribbentrop-molotov.A141106_181522_vojenstvi_kuz
Oskare (hanáku z Hané) Dana posíláte do lavic ZŠ, ale vy byste jej měl doprovodit. Některá území zabraná Sovětským svazem sice zůstala Ukrajině, ale Rusku jich také zůstalo dost, i když některá území byla zabrána až později, než v letech 1939-1940. Například část finského území zabraného Sovětským svazem po takzvané zimní válce, Kurilské ostrovy zabrané Japonsku, Kaliningradská oblast zabraná Německu, Abcházie a Jižní Osetie zabrané Gruzii, Krym zabraný Ukrajině, Donbas a Luhansko zabrané rovněž Ukrajině. A nevím, zda jsem ještě na něco nezapomněl.
Máte pravdu, ten SSSR nás nepředhodil nepřátelům, ten nás rovnou zabral pro sebe a později pro jistotu rovnou okupoval!
.. tak jako okupace USA v Německu a to zde už od r.1945 a to s běžně využívanou možností (z Německa) provádět např.humanitární bombardýrování (i municí s ochuzemým uranem pro větší průraznost…) býv.svazových republik Jugoslávie ( Srbska a Černé Hory) s tisícemi lidských obětí a nemluvě materiálních škodách v mld. USD a pokračováním bombardýrování v Iráku a Afghanistánu desítky let se škodami ještě většími na obyvatelích a majetku… A to vše se prezentuje do světa jako obrana…
Skoro jsi to trefil, jiří. Správně je to tak, že beneš byl zrádce, který nás prodal russovětské totalitě, která se u nás po roce 1945 chovala takřka stejně jako její bývalý nacistický spojenec. Mimochodem, ještě jednu chybu tam máš. Nikoli Británie, se kterou Československou nemělo žádnou spojeneckou smlouv, ale právě russovětsko, na které se Československo na základě spojenecké smlouvy spoléhoalo, nás předhodilo svému novému tajnému spojenci hitlerovskému německu.
Nepište hlouposti , pomoc Ruska byla podmíněna pomocí Francie , ta nás bohužel prodala ! Polsko ani Rumunsko nechtělo pustit sovětská vojska přes své území !
Řiď se vlastní radou, vire/bacile. Tato podmínka souvisela s tím, aby Československo nebylo zataženo do russovětských bojů s Japonskem, kdesi v Mandžusku. Jinak, stalin se snažil o tajné vyjednávání s hitelerem od roku 1933 a od roku 1936 (tedy za zády svého československého spojence) tyto zrádcovské russovětské intriky nabraly na obrátkách. Jestli nás tedy někdo zradil v roce 1938 a dříve, tak to byl stalin a russovětsko.
Pan Jiří Chomoucký je úplně mimo a vím zcela jistě, že s takovýma lidma nemá smysl diskutovat. Proto máme prezidenta Zemana.
Jestli máte na mysli to, že hradní čučkař je mimo, tak to jste udeřil hřebík na hlavičku.
Než aby abdikoval ,tak se radši strapnuje ,jako v POlsku-takovej náš Hurvínek.
Pane Loucký, naprosto s Vámi souhlasím a doufám, že tomu tak i bude. Držme si palce.
Nevím kde jste na to přišel, ale poslanecká sněmovna k tomu nemá pravomoci. To teoreticky může Senát prostřednictvím ústavní žaloby.
K senátní žalobě je třeba souhlasu dolní komory aby vůbec mohla doputovat k ÚS. Za stávajícího rozložení sil neproveditelné.
Neřekl bych to lépe.
Ano, prezidentem bude následně nějaký lidskoprávní pseudohumanista z tzv. demokratické opozice, co sem vpustí muslimské imigranty a my se začneme multikulturně obohacovat tím, že tu začnou bouchat bomby, muslimové budou znásilňovat ženy a najíždět auty do lidí, vypalovat kostely a synagogy a jako bonus začnou řezat lidem hlavy. Jako se to děje dnes a denně v západní Evropě. Moc toužíte po takovém životě? Ale neměl by jste se tedy raději tedy odstěhovat třeba do Německa a nebo Francie? A nebo třeba do Švédska do Malmo. Tam si užijete všeho dosytosti.
Doporucuji navstevu u specialisty…
Zvolte nějakou jinou pitomost! Imigranti jsou už passé!
Nuda, nuda, nuda a ještě jednou nuda, pořád dokola to samé SPĎácké tlachání a strašení migranty a uprchlíky. Že vás v tý xenofobní a rasistické straně nenaučej už něco nového. Že je nic nenapadá? jak nečekané.
Popletl jste si Mirku web. Parlamentní listy, Sputnik nebo Aeronet jsou jinde.
Vy se na muslimy těšíte ?
A oni sem k nám chtějí?
Prezident je nemocný, ale není blbý. Okopávače kotníků si kdykoliv namaže na chleba až jim z toho praskaj žilky. Na protektorátního prezidenta se tak jako Václav Klaus nehodí. Proto oba vždy vyčnívali z řady. Vám zřejmě bude vyhovovat kladeč věnců, nějaký nový Emil Hácha.
Nam bude stacit slusny president, ktery nebude podlezat komunistickym a totalitnim rezimum…
Můžete to nějak upřesnit ? RF je kapitalistický stát a z té Číny jezdí po světě desítky milionů bohatých čínských turistů .
i ten náš Václav Havel, pasovaný -někým- na lidskoprávní celosvětovou celebritu, se vydal v rámci své „humanity“ do Saúdské Arábie tam je dozajista demokracie jak vyšitá… A nedojednal tam ani dodání mírových obranných zbraní (jako náš export).
Nikdo tu netvrdí Honzo, že je prezident blbý. Mnozí přispěvatelé pouze mají vážné pochybnosti o prezidentově charakteru. Ty pochybnosti mám i já. A ten chleba, o kterém píšete, bývá velmi často pořádně plesnivý.
Choří budeme všichni…co nezvládla čínská a britská mutace, to dokončí jihoafrická a brazilská mutace covidu…
jedině Zeman nás netáhne do válečného konfliktu múžeme byt za to rádí ne jak Havel.
Hradní čučkař nás táhne nás otroctví, milouši.
Miloš Zeman je samá ctnost, jen co je pravda. Je ale krásné jak komunistům stále leží pan prezident Václav Havel v žaludku.
On nas Havel tahl do valky…?!
…pokud by v době jeho prezidentýrování trvala ještě válka ve Vietnamu, pak by prosazoval, aby naše mírová armáda ČR, tam pochopitelně byla a bránila se také. Nepřímo mu nevadila, protože i v knize od Žantovského ji nikdy nezatracoval, ale měly se zločiny USA tam poměřovat s působením SSSR v Afghanistánu. Zeměpisné měřítko SSSR vers.Afghanistán resp. USA vers.Vietnam se přímo nabízí jako skutečná a nezpochybnitelná obrana… Dalo by se skoro přirovnat, že „bez Havla českého není boje amerického žádného „…
Ano Miloši, do područí Ruska nás pan Zeman táhne i bez války.
Pan prezident je nebezpečně nemocný, ta jeho choroba je rozvracení republiky a vlastizrada ,ústavní žaloba by byla výstrahou jeho počínáním.
Miloš Zeman je bohužel senilní chudák,měli by mu postavit hezkou stavebnici s vláčky,přírodou,hezká nádraží,a tam může v červené čepici rozhodovat o odjezdu vláčků,škoda při pravděpodobném selhání,nebude vysoká!
Většina komentářů se dá ohodnotit, že duté hlavy hovoří. Je vidět, že třicetileté přepisování dějin a propaganda ve prospěch těch co vládnou světu funguje. Bohužel vypovídají o dnešních mileniánech, že nic neumí, nic neznají, jsou líní a jejich jediný zájem je o konzum.
Skutečnou hrozbou naší samostatnosti jsou islámští přistěhovalci! Jakou máme vybudovanou obranu ČR? Tak by jste měli vytáhnout hlavy z propagandy, že nás ohrožuje Čína a Rusko. To co dokáží někteří napsat pouze svědčí, že nic nevědí jak se starat o naše statky. Stačilo, kdyby si pročetli Nový občanský zákoník, který nás vrátil o 200 let nazpět. Dle něj potřebujete pro akreditivní souhlas pro soulož. Není na čase, aby jste si zametli před vlastním prahem a uvědomili si co vše nás ohrožuje? Pevné zdraví přeje Ivo Vlk
Ale proti jakému proudu? Vždyť každý může mít svůj názor,proto je tady demokracie a svoboda slova .Co člověk to jiný názor.
Ano, pro to,“co člověk to jiný názor“, je i pan Jan Urban, ovšem bude-li to názor, který pan Jan Urban považuje za správný. Je to obdoba Fordova dávného reklamního sloganu: „Můžete mít nový automobil Ford T v jakékoliv barvě, bude-li to černá.“
Jakýkoliv svobodný názor dle pana Jan Urbana je: Rusko a Čína nás chtějí vojensky obsadit a ukrást nám naši zemi, naše přírodní bohatství, vykořisťovat náš lid, proto jsou našimi největšími nepřáteli a i pokud by to vše nechtěli udělat, tak by mohli, kdyby chěli a my se tomu – kdyby chtěli – musíme, v čele s Jany Urbany a pod., bránit seč jsme, a plivat a plivat, na vše ruské a čínské.
Také bychom měli přestat používat papír, porcelán i hedvábí (ale i střelný prach, co se stejně už používá jen do zábavní pyrotechniky), abychom těm Číńanům ukázali …
Také bychom měli a vlastně demokraticky a svobodně musíme, důsledně nepoužívat ruský zemní plyn, ale zahřívat se v mrazech pohybem, samozřejmně zdravým pohybem, vařit na elektrických vařičích, přestat kupovat benzin a naftu z ruské ropy a společnými silami auta tlačit, i při tom se zahřejeme a nebudeme muset topit plynem, ani ničím jiným. A na očkování třeba ruskou nebo dokonce čínskou vakcínou proti covidu-19, nesmíme ani pomyslet, samozřejmě nesmíme zcela svobodně a demokraticky … Nemůžeme přece brát vážně informace, že třeba Sjednocené arabské emiráty jinou než čínskou vakcínou prakticky neočkují, že třeba Maďaři a Srbové očkují Sputnikem V (a jsou daleko za námi v počtech nakažených i zemřelých, bez šance nás, v tomto kdy dohnat) a nesmí nás ani napadnout, zase zcela svobodně a demokraticky, že bychom se tomu také snížili. V souvislosti s JE nesmíme vůbec, zase úplně svobodně a demokraticky, používat písmena R a Č, zejména ve vazbě se slovem reaktor. To, že ruské reaktory v Dukovanech a Temelíně už desítky let bezchybně fungují a to, že Dana Drábová, předsedkyně Státního úřadu pro jadernou bezpečnost říká, že jsou, ty ruské JE, na špičkové světové úrovni, je naprosto zanedbatelné, že ano? A tak by bylo možná pokračovat a pokračovat.
Vsiml jste si, ze zadny Rusky vyrobek nemate ve svem vlastnictvi? A vite proc, protoze Rusaci nejsou schopni vyrobit nic konkurencne schopneho nez zbrane… Neni vam to podezrele, soudruhu?
P.S. Ropa a plyn se tezi, nevyrabi se.
Nejsem a nikdy jsem soudruh nebyl, ale naopak nepřítel budování socialismu (mám to písemně z Archivu bezpečnostních složek uloženém v Ústavu pro studium totalitních režimů), zato Vaši předkové, soudě podle Vašií rétoriky, určitě soudruhy byli.
Akorát, na rozdíl od Vás jsem byl vychován k pravdomluvnosti a tak nelžu ani o nepřátelích.
Igristoje se také těží?
Jinými slovy, chceš tím říct „plivající“ oskare, že autor článku nemá právo na svůj názor, notabene založený na holých faktech, která ti nejdou pod čumák. Neměl bys ses koukat do zrcadla oskare, když píšeš komentáře, každý pak hned ví co jsi vlastně zač.
Pro info, Maďaři opravdu ale opravdu žádnou ruskou (řádně neotestovanou a neschválenou) vakcínou neočkují, jediné co dělají, že chtějí zahájit její výrobu, což jim bude trvat při troše štěstí círka rok. Jak „nesmíš pomyslet“? Co ti brání odcestovat do Maďarska a ten rok tam na to očkování počkat? Nebo to můžeš vzít rovnou do ruska. Sice tam mají proočkovanost podstatně nižší a nedostatek vakcín větší než na západě, ale třeba to nebude trvat celý rok jako v maďarsku než na tebe dojde řada. Na to aby si populističtí lháři typu bureše přihřívali předvolební polívčičku a dělali si výlety místo, aby řešili situaci doma a jejich podržtašky jim to baštili i s navijákem, to evidentně stačí.
Mimochodem, zapomněl jsi dodat, že Drábová sice řekla, že ruské reaktory jsou na slušné úrovni ale zároveň dodala, že by do nich nešla. Maďarské a finské zkušenosti s ruským investorem jasně ukazují, že má pravdu.
Z tisku : Do Maďarska dorazilo 8 000dávek vakciny Sputnik V. Drábová neřekla, že by do ruských reaktorů nešla, nikdo se jí na to takto přímo nezeptal, viz archiv ČT. Ani Drábová nemůže do nějakých reaktorů „jít“.
Ato tykání si, utřinose, nechte pro sebe a Vám rovné.
8 000 vakcín na 10 000 000 obyvatel. Tak to jsou lepší než bureš. Ten chtěl z jedné ampule vytáhnout 6 dávek, orbán zvládne vytáhnout 1250 dávek. Který že je to „tisk“, ze kterýho sis tohle vycucal? No každopádně na tebe se už z nedostane i kdyby byl orbán lepší než puťka. Holt si podle svého přání na očkování rok počkáš.
Tohle Drábová řekla. Viz archív seznam.cz, viz archív irozhlas. Upíráš ji snad taky právo na názor „plivající“ oskare, jak je tvým zvykem. Taky řekla, že je nutno se řídit doporučeními českých tajných služeb (BIS) a že rosatom není schopen dodávat dokumentaci a řídit stavbu podle evropských norem.
ČT24 12.2.2021 v 16:00. Maďarsko jako první země EU začala očkovat vakcinou Sputnik V.
Lež má skutečně krátké nohy, ale i trvání.
ANo, tvoje lež má krátké nohy, plivající oskare. I sám sobě si odporuješ. Psal jsi že „očkují“ ne, že „začali očkovat“. Jak dlouho myslíš, že jim těch tvých z prstu vycucaných 8000 vakcín vydrželo. 24 hodin jestli měli štěstí, takže už neočkují. Realitou je, že příprava výroby v Maďarsku zabere rok se štěstím, a rusácké kapacity jsou desetinové oproti potřebám.
Ona ale ta naše demokracie platí prý jen pro někoho. To jste nepoznal?
myslíš tu demokracii(demagogii) kterou tady uplatňuje soudruh BecherZeman? tu demokracii která se se rovná tleskání a pochlebování Rusku a Číně a když ne , tak tě nejmenuji generálem a nebo ti odeberu řád TGM , tomu říkáš demokracie a nebo si vybíráš jenom tu demokracii která ti momentálně vyhovuje , soudruhu…..
Svoboda slova neznamená, že prezident této země bude urážet občany, kteří v rámci své svobody slova nesouhlasí s jeho kolaborací s autoritativními režimy. Zeman je obyčejný tlučhuba a narcis, který, na rozdíl od jiných, většinou bezejmenných, nic v životě nedokázal.
Je však velký rozdíl mezi hlásáním svého názoru a vydáváním svého názoru za fakta. Na hlásání svého názoru má pan Zeman právo. Na vydávání svého názoru za fakta pan Zeman žádné právo nemá.
Kolik islámských teroristů zničí ČR?
V loňském roce po teroristických útocích ve Francii a Vídni, kdy české bezpečnostní služby vydávaly diletantská prohlášení, jsem dospěl k závěru, že vůbec nejsme připraveni na jakýkoliv útok. Absolvoval jsem pouze Školu spojovacích mechaniků v ČSLA (Československé lidové armádě) na úrovni praporčík a nepovažuji se být odborníkem na obranu. Ale vidím, že všichni tzv. odpovědní nevědí o co jde.
Tato neznalost prostupuje celou naši společnost. Před časem jsem byl pozván na různé schůze „Domoobrany“, kde jsem zjistil, že mám nejvyšší vojenské vzdělání ze všech zúčastněných. Nevěděl jsem, co si o samozvaných velitelích myslet, a tak jsem jim vysvětlil co je nutné jenom pro obranu města. Koukali na mne s otevřenými ústy, a tak jsem přerušil s nimi spolupráci.
Vrátím se k obraně ČR a musím prohlásit, že nemáme jakoukoliv obranu! Pro vysvětlení pro naše „čučkaře“ je nutné ozřejmit okolnosti, které tyto teroristické útoky činí jednoduchými. Byla zrušena VZS (Vojenská základní služba) a s tím zrušení vojenských posádek, které byly rovnoměrně rozložené po celé republice. Každý vojenský útvar měl k dispozici k okamžitému nasazení několik tisíc vyzbrojených vojáků a v zásobě mobilizační zásoby se sklady výstroje a výzbroje.
Po celé republice se pohybovali vojáci v uniformách. Nikdo nevěděl, zda je ozbrojen a útočná puška vz.58 na rameni vojáka tehdy nikomu nevadila. Místo toho jsme milióny těchto zbraní a munice darovali prostřednictvím USA do válečných střetů na Blízkém východě. Dnes naše oportunistická generalita chce nakupovat tzv. moderní zbraně, které budou bojovat proti původně československým. O policii je zbytečné hovořit, protože to vidí občané republiky sami.
Jaké jsou politické okolnosti? Naše profesionální armáda hájí cizí zájmy po světě. Nehledě k tomu, že má pouze několik tisíc skutečných bojovníků a desítky tisíc důstojníků a generálů, kteří sedí v kancelářích. O několika letadlech, nebo tancích je zbytečné se zmiňovat.
Tím je ČR ideálním cílem pro útok islámských hrdlořezů. Důvodem je velká židovská diaspora, kterou Islamisti ze své náboženské podstaty nenávidí a chtějí ji zničit. Jde jim pro začátek o šíření strachu mezi nevěřícími. Bohužel nevěřící díky svým sluníčkářům nemají snahu se bránit. Všichni zapomínáme, že pro Islamistu je nevěřící jen sluhou a otrokem!
Mám za to, že islámským teroristům je jedno v které zemi zaútočí. Potřebují mít v dané zemi základnu, jako my máme město Teplice a volný pohyb, který jim zajistili sluníčkáři EU. Za vybudování této základny vděčíme primátorovi a senátorovi Kuberovi, bývalému funkcionáři SSM. Naši vládnoucí by si měli uvědomit, že se na všech okolnostech ke snadnému útoku podíleli a podílejí oni sami.
České bezpečnostní služby nám tady desítky let vypráví pohádky o likvidaci, nebo odvrácení teroristických útoků. Za celou dobu, ale neuvedly, jediný konkrétní případ, který by skončil zatčením aktérů, nebo zajištění jejich výzbroje. Chybí jim profesionalita, kterou se podařilo zničit hned po státním převratu. Už před 30 lety jsem na střelnicích potkával kolegy, kteří hovořili o čistkách v rozvědkách. Někteří dokonce uváděli, že naši mocní předali západním rozvědkám seznamy tisíců našich rozvědčíků a spolupracovníků Československých rozvědek.
Tím jsme ztratili to nejvíce potřebné, a to zpravodajce z arabského světa. Nevím, jak krutý osud je potkal a kam většina zmizela. Pak nastoupili různí rumlové a kamarádi tzv. disentu. Tím chci říci, že nastoupili lidé bez jakéhokoliv vzdělání, výcviku a nemající žádné informace o terorismu a bezpečnosti státu. Nejsou schopni skutečně bránit občany ČR! Maximálně dokážou zasahovat proti teroristům, když na ně náhodou upozorní západní rozvědky, které sledují pouze vlastní zájem. Našim zpravodajským službám chybí schopnosti a veškeré organizační činnosti, které umožňují řešit obranu a bezpečnost!
Mám za to, že je v ČR ještě dost špičkových odborníků, specialistů a k tomu vlastenců, kteří by byli schopni pozvednout naši obranu na úroveň Izraele. Čeští odborníci jsou přehlížení a jsou neustále nahrazováni užitečnými idioty, kteří vůbec nic nevědí o obraně republiky! Toto platí o celé bezpečnostní oblasti až po oportunistického generála, který chce kandidovat na prezidenta ČR.
Je to všechno o tom, jak koná naše společnost. Kariérní debil je dosazen na dobře placené velitelské místo, který nesnese, když je podřízený chytřejší než on. Kolik mých spoluobčanů toto zažilo v kterémkoliv zaměstnání? Jenže tato situace v bezpečnostních službách má rozhodující význam a je sebevražedná!
Nikdy jsem nečetl, nebo neslyšel ani náznak analýzy skutečných rizik pro ČR! Nemáme žádný konkrétní výstup konkrétních hrozeb. Jediné, co slyšíme jsou bláboly o hrozbě Číny a Ruska, ale o skutečné reálné hrozbě nic. Bohužel jen propagandistická prohlášení bez skutečného předmětu této hrozby. Důsledkem je, že fiskální peníze vydáváme na velká koryta, ale skutek utekl.
Samozřejmě, že selhaly francouzské i rakouské bezpečnostní služby, protože jsou tam poměry obdobné, jako v celé EU. Ale dá se říci, že prakticky byla armáda okamžitě nasazena k ostraze daných objektů. K tomu česká vláda prohlásí, že je schopná nasadit profesionální armádu do jednoho týdne po vyhlášení pohotovosti, tak tomu se musím smát.
Musím uvést to nejdůležitější. Rakousko má armádu na základě VZS, která z pohledu našich tzv. odborníků není profesionální, a proto nemá takové schopnosti jako česká! Jaké je to brilantní hodnocení. Rakouští občané v referendu se postavili proti zrušení ZVS! Při tom naši vlastizrádci v parlamentu odhlasovali v čele se Sládkem její zrušení a to bez referenda!
Dovoluji si odhadnout, že Rakousko, i když má necelých 9 miliónů obyvatel má k dispozici k okamžitému nasazení 80 tisíc bojovníků, kteří jsou rovnoměrně rozmístěny po celém území. A to k tomu mají různé speciální jednotky armády a policie. Rozhodně jsou lépe připraveni se bránit, než je ČR!
Mám za to, že útok ve Vídni byl naplánován a organizován do posledního detailu. Na rozdíl od útoků ve Francii, které ještě byly chaotické a provedené malými skupinami. Usuzuji dle toho, že nejdříve islámští výrostci znesvětili kostel a pak došlo k útoku, kde umírali nevěřící. Cílem bylo vnést strach do společnosti a narušit vánoční svátky. Vzhledem k tomu, co hlásají vedoucí islámského světa, mám za to, že se budou útoky stupňovat.
Před mnoha lety jsem záviděl zahraničním montérům, co jezdili pracovat do arabského světa. Když se vrátili a líčili mně, jak to tam skutečně chodí, tak mne závist přešla. Jakmile muslimovi něco dáš je to v pořádku a okamžitě se k tobě chová jako by si byl jeho sluha, nebo otrok. Přesto, že nic neumí a ničemu nerozumí, ti začne poroučet. Tam obstojíš pouze jako muslim, který má konkrétní povinnosti, a to třikrát denně se modlit na koberečku a chránit Aláha i za cenu ztráty vlastního života. Nebudu podrobně popisovat co vše vyprávěl. Jenom mne zarazilo, že každý muslim má za úkol šířit korán po světě a zabít každého nevěřícího. Tenkrát jsem děkoval, že máme ČSLA (Československou lidovou armádu) a zamrzelo mne, že jsem odešel do civilu.
Sluníčkáři ta vaše radikalizace je to jenom velký nesmysl, protože každý muslim díky víře je náš nepřítel. Muslimové získávají mezi místními bojovníky pro armádu Proroka, aby zvítězil Islám v celé Evropě! Zastírací nesouhlas islámských obcí má jediný důvod, že zde potřebují nerušeně verbovat další Prorokovi hrdlořezy. Imámové nejsou hloupí, protože si nemohou být jisti, že se na poprvé jim podaří převzít moc.
Slované ve východní Evropě musí mít na paměti jaký je vývoj v Anglii a Francii! Kde se dostávají k moci demokratickou cestou muslimové. Jsme si vědomi kolik už velkých měst tam má muslimské předáky za starosty! Když založí muslimskou stranu, tak jdou všichni muslimové k volbám a volí toho svého představitele. Při liknavosti Evropanů volit stačí, aby ve městě byla jedna pětina obyvatel muslimů a mají svého starostu, kterému slouží křesťané!
Mám za to, že je přímá úměra mezi přistěhovalci a útoky proti nám. Sluníčkářům a vlastizrádcům nevadí, že většinu imigrantů tvoří mladí muži, kteří jsou velice dobře vojensky vycvičeni, protože prošli válkami. Mimo jiné zabíjení nevěřících z nich dělá hrdiny a jsou uznáváni. ISIL ukázal, jak jsou jeho vojáci vycvičeni hlavně v boji malých skupin, kteří zaútočí na státní moc kdekoliv. Začal v arabských zemích a ukázal, jak dobře dokáže operovat na rozsáhlých územích.
Jsem přesvědčen, že 1000 takových vycvičených hrdlořezů, kteří budou dobře spolupracovat v tom na co budou útočit pomocí malých skupin zničí ČR během několika dnů! Jak dlouho bude trvat našim současným politikům, než jim dojde, že se musejí starat hlavně o obranu ČR, než se prát o svá koryta, protože stejně o ně přijdou.
Na příklad Švýcarsko má ZVS a jde tak daleko, že jeho občan po této službě má ve svém bytě útočnou pušku a celou vojenskou výstroj! Slyšeli jste někdy, že by se tam našel někdo, kdo by tohoto stavu zneužil? O sousedovi Rakousku jsem psal výše. Naším vzorem by měl být Izrael, kde povinnost ZVS mají i ženy! Co z toho pro nás plyne?
Je na čase obnovit ZVS v minimální délce 1 rok, přestat bourat kasárna a rušit vojenské újezdy. Občané, kteří projdou ZVS, jsou použitelní v případě ohrožení k nutné obraně. Je lhostejné, zdali budou určeni pro obranu svého města, vesnice, či službě v armádě a policie, nebo pro práci ve zdravotní službě. K tomu patří samozřejmost, že budou mít povinnost v pravidelných intervalech absolvovat řádná cvičení.
Musíme začít s obnovou branné výchovy na všech školách. Máme zde už dvě generace, které nedokážou v životě správně fungovat. Většina občanů ČR není schopna a ochotna se podílet na zajišťování vlastní bezpečnosti. Organizátoři „domoobrany“ se dovolávají zákonů o povinnostech a pravomocích hejtmanů a starostů co vše mají dělat v případě vyhlášení krizových stavů. Jenže všichni, a to i zákon zapomíná, že nejsou lidi a ani potřebné prostředky, tj. výstroj a výzbroj!
Kdy začneme mluvit o skutečných hrozbách pro ČR? Kdy vytáhnou naši politici hlavy z propagandy proti Číně a Rusku? Nejsou schopni dlouhodobě zajišťovat naše statky! Jak dlouho dokáží dodávat potraviny pro své občany? Bývalý pracovník ZZN (Zemědělské zásobování a nákup, národní podnik) mně před časem řekl: „Sila jsou prázdná a nepřijedou-li kamióny tak máme týden obědy a pak vypukne chaos.“ Člověk, který celý život pracoval v zásobování ví, o čem mluví. K tomu dodávám, že Československo mělo zásoby základních potravin na tři roky.
Stačí se podívat na současnou pandemii, kdy náš stát se předvedl jako nepřipravený! Jak by to dopadlo, kdyby se k tomu přidalo pár velkých teroristických útoků? Jenom bychom na to zírali s otevřenými ústy! Jenže v tomto případě nepomůže šití roušek doma, protože k obraně potřebujeme zbraně, které si doma nevyrobíme. Mobilizační zásoby nejsou! K tomu připočítejme snahy evropských komisařů nám sebrat zbraně, které držíme v soukromých rukou. Je na čase říci EU ne! Je vidět, že je snahou odzbrojit občany Evropy, aby při eventuálním útoku nebyli schopni ani osobní obrany!
Naši vládnoucí nám líčí, jak se pečlivě starají o obranu a dokazují to tím, jak velké investice dávají do armády. Už nehovoří, že vše, co koupili je předražené. Pasivní radary byly třikrát předražené. Vrtulníky, co by plechovky koupíme od Američanů dva a půl krát dráže, při tom nejsou v armádě USA běžně používané, než je cena italských plechovek. Při tom armáda USA používá v Afganistánu vrtulníky řady Mi, které by nás stály nejméně.
Nebudu vypočítávat další „lukrativní“ obchody Ministerstva obrany, ale vrátím se k řešení skutečné obrany. Jaký je důvod, aby Česká armáda byla nasazovaná v Čadu, nebo Nigeru, kde bojuje za zájmy francouzského státu? Potřebujeme každého z těch několika tisíc profesionálních bojovníků pro ochranu objektů v ČR!
Dále je nutné obnovit Pohraniční stráž (PS), abychom měli kontrolu nejen na přechodech, ale na všech silnicích, polních a lesních cestách, kterých má státní hranice ČR nespočet. Teroristi nebudou pašovat zbraně přes oficiální přechody! Nejsme schopni dohlížet na vlastní hranice i když se po těchto cestičkách zatím pašují cigarety a drogy. Páni politici nemáte armádu, která je schopna chránit vás na tož občany tohoto státu! Řešit jakýkoliv problém týden po vyhlášení pohotovosti prostě nejde!
V Mělníku 7.2.2021Ivo Vlk
Ano pod tento článek bych se opravdu podepsal. Naprosto jasně je určen všem těm rádoby obráncům našeho (doposud) po hadráku zničeného státu. Zdevastovaná civilní obrana , o opravdové obraně státu nelze vůbec hovořit.
v Plzni 13.02.2021
souhlasím. Sloužil jsem v Počáplech a tam je dnes „tábor míru“…
Jediný rozumný politik na naší scéně.
Češi ironii umějí.
Jako vtip dobrý, ale jako myšlení občana státu, který je díky 40. rokům nadvlády Moskvy na úrovni ruské gubernie, místo životní úrovně někde mezi Švýcarskem a Rakouskem!!!
Měli jsme vyšší životní úroveň než Rusové ! Jak vy jste tu za Husáka trpěl ? Srovnávat nás s neutrálním Rakouskem a Švýcarskem je nesmysl , byla studená válka , proti nám stály bohaté západní koloniální státy ! Probíhala tu masivní bytová a průmyslová výstavba . Dnes kapitalisti stát zničili , rozkradli , zadlužili , jsme jen nesoběstačná zadlužená západní kolonie, český národ bojuje o přežití !
Pokud byste ten „boj o přežití“ nepřežil vy, virusi, mohu vás ujistit, že se najde jen málo jedinců, vám podobných, kteří vás budou litovat. Ostatním se uleví.
Tady nevládne rozum, ale hamounictví a vlezdopr……..í. Hlavně hvězdy a pruhy. A nikdy žádný druhý!!!
Plně s Vámi souhlasím, prezident Zeman má daleko víc rozumu než ti co tady na příspěvcích na něj nadávají !!!!!
A kolik nyslíte, že mají rozumu ti, kteří nadávají vám, zemandrtálcům?
Souhlasím, nejlepší prezident po Gustávu Husákovi. Ti dva před Zemanem nestáli za zlámanou grešli. Hlavně, že neposkakuje, jak Brusel píská a má svou hlavu. Chytrou a funkční.
Ne, jistě neposkakuje jak píská Brusel. Poskakuje, jak píská Moskva.
koho myslíš? toho opilce z hradu a lidskou trosku? to je největší špína na jinak čistém štítu ČR.
Vy jste od něj taky pokousaný, jako ty dva a půl milionu dalších nakažených, kteří ho volili, že?
Bohužel není Zeman schopen své animozity ani sympatie ovládat. Demence spolu s hypertrofovaným ego si vybírají svoji daň. Je mi však záhadou, proč tím máme trpět i my, občané, kteří ho nevolili? Jsem o rok mladší a léty jsem došel k odpuštění a toleranci, on naopak k nenávisti. mohu ho jen a jen politovat, musí mít smutný život, naplněný touhou po pomstě.
Zeman opět za idiota. Už neví, jak na sebe strhnout pozornost.
Vy Roman na tom nebudete lépe
Zeman jedna jako ostatní země kolem nás a jestli má problém z Čínou Anglie kvůli Honkongu to je jejich věc a tady těm pisálkum vzkazuji ať do toho nepletou Zemana,ten se snaži jen otevřit cesty obchodu do celého světa ne jen do Německa jak by chtěla opozice nebo ti pisálci tady
Fascinuje mě tolik nenávisti vůči prezidentu Zemanovi. Fascinuje mě to o to více, že ti jeho nenávistí se zalykající odpůrci se chovají ještě hůře než je prezident Zeman. Od jeho odpůrců slyším neskutečné urážky vůči hlavě státu a je mu vyčítáno hned to či ono. Oni odpírají prezidentu Zemanovi právo mít odlišný názor než mají oni a usurpují si mít monopol na pravdu. Hmm, a’t žije demokracie a pluralita názorů a svoboda slova, že? Ale jenom, když nesouhlasíte se Zemanem, že? Ale běda, když těmto vyznavačům pravdy a lásky někdo sáhne na jejich ikonu Václava Havla, který se ve svém životě také dopustil hodně činů a výroků, které si rovněž není možné dát za rámeček a být na ně hrdy. Ať už to, že to byl opilec a děvkař, nebo to bylo úpně stupidní omezování zbrojní výroby na Slovensku, díky čemuž Havel dosti naštval Slováky či jeho neslavné schvalování humanitárního bombardování Srbska vojsky NATO s následkem mnoha stovek mrtvých civilistů, žen a dětí totální destrukce i civilních srbských cílů. A to vše za vlády Demokrata Clintona a bez jakéhokoliv mandátu OSN. Tudíž to byl jednoznačně akt agrese NATO a západu vůči Srbsku. A jednoznačný doklad toho, že se NATO a USA nezastaví před ničím a budou si bez ohledu na OSN a jiné organizace a státy dělat co budou chtít. A teď se tedy západ strašně diví, že se tomuto jeho chování Rusko a Čína přizpůsobily? A odsuzují Rusko za připojení Krymu k Rusku a podporu separatistů na Donbase? Ale vždyť to samé dělal západ od počátku válek na Balkáně v bývalé Jugoslávii od roku 1990, kdy podporoval rozpad Jugoslávie a dodával Slovincům a Chorvatům zbraně, aby mohli bojovat proti federální jugoslávské armádě, kdey hlavně Německo dodávalo separatistům množství zbraní z výzbroje bývalé armády NDR. To samé provedl západ v roce 1999, když podporoval muslimské a narko teroristy z UČK v Kosovu, kteří rozřezávali zajaté Srby na orgány, které potom prodávali na západ. A předtím je účelově vyřadil ze seznamu teroristických organizací. A veškeré ty teroristické akce UČK a nebo předtím boj Chorvatů a Slovinců vydával západ za právo na národnostní sebeurčení. A kosovští Albánci, Slovinci a nebo Chorvati snad měli větší právo na národnostní sebeurčení než etničtí Rusové na Krymu? A pokud západ podporoval svržení legálně zvoleného prezidenta janukovyče na Ukrajině a nástup ukrajinských nacionalistů a jejich tažení proti etnickým menšinám za národnostně čistou Ukrajinu či doslova tragické období s názvem Arabské jaro, kdy USA a západ rozvrátily mnoho arabských zemí v oblasti Středozemního moře a způsobily krvavé občanské války v Libyi a v Sýrii a vzestup islamistů i vznik IS v Iráku, tak čemu se dnes západ tak moc diví, že se Rusko a Čína chovají v mezinárodních vztazích obdobně? Obojí je špatné, ale západ by si měl napřed zamést před vlastním prahem než bude někoho kritizovat. Každá akce zákonitě vyvolává protireakci. A západ dnes čelí tomu co sám pomáhal spustit.
Dnešní opozice, je schopna jen nenávisti,stejně jako její příznivci. Jde o prosto živočišnounenávist, která nepřipouští nejen protiargumenty, ale obejde se i bez jakýchkoliv argumentů pro. Je to typické pro nemocnou společnost.
Poznámka: Co by si počali, na koho by co sváděli ti dnešní nenávistní diskutéři, kdyby nebylo komunistů, kdyby Babiš nebyl protekční dítě komunisty, ale politicky pronásledovaným za minulého režim, když Zeman, který byl za minulého režimu jedním z postihovaných (citace z Wikipedie: „… hrozilo, že mu bude odepřena možnost složit maturitu, a to kvůli referátu, ve kterém oslavoval knihu Karla Čapka Hovory s T. G. Masarykem, která byla komunistickým režimem zakázána.[8] Nakonec byl připuštěn k maturitě, ale nebylo mu vystaveno doporučení ke studiu na vysoké škole.) a přesto je obvińován a smrtelně nenáviděn jako komunista, odpovědný za pronásledování, věznění a popravy „třídních nepřátel“ v padesátých létech, kdy byl žákem ZŠ (narozen 28. září 1944) a do první třídy začal chodit v roce 1950, co by sim počali ti nenávstníci? A čím se liší od třeba německých nacistů s jejich nenávistí k Židům, která vyústila v holokaust, s 6 miliony zavražděných lidí židovského původu? V pravdě jen tím, že dosud nedostali příležitost svou nenávist realizovat, třeba v likvidaci „koblih a zemanovců“, na způsob řešení židovské otázky německými nacisty.
Máš tam chybu, živočišná nenávisti. Správně je to takto: Dnešní vláda v čele s burešem je schopná jen hrabání pod sebe a nenávisti bez argumentů v případě, že na to někdo upozorňuje hrabání pod sebe. Práce na věcném řešení krize schopná není ani náhodou, návrhy řešení od opozice bez argumentů odmítá.
Co by bylo, kdyby nebylo protekčních komunistů, tedy například tebe? No třeba by se zde neobjevovaly tvoje bláboly.
Já uznávám názor prezidenta, že jednání se všemi zeměmi je lepší než sankce , konfrontace atd. Neuznávám protiruskou , ani protičínskou retoriku západu , který se bojí konkurence v boji o velmocenské postavení i konkurence ekonomické .
Hele, vcera jsem videl dokument o generalu Syrovem….a takhle vytoceny jsem dlouho nebyl…Zapad nas doslova daroval Hitlerovi a jeste se slovy, ze jestli se budeme branit, budeme oznaceni za hlavniho vinika rozpoutani valky…. a my zase tomu Zapadu lezeme do zadku….
Tak proto polezeme do zadku Rusku které nás sice zachránilo aby nás v zápětí obsadilo a na dlouhá léta jsme pro něj nebyli nic jiného než jejich kolonie a rohožka. O novodobé Ruské federaci nemluvě, všichni, i vy vidíte co se tam děje. Tady nikdo do zadku nikomu neleze, jsme suveréní země s lidmi kteří chtějí žít svobodný a moderní západní život, pokud to máte jinak, budete se muset smířit s tím že jsme zemí EU, nebo se odstěhovat tam kde se svoboda a lidská práva moc neřeší, moc jich ale už nezbylo, nicméně, stále máte na výběr: Bělorusko, Rusko, Čína, Severní Korea, Venezuela, Cuba atd.
…a co se děje v Rusku ?, Navalnyj ? . Včera mj. také mluvil o Rusku Andor Šandor na ČRo dvojka, poslechněte si to. Andor Šandor byl bývalým šefém naší „demokratické“ vojenské rozvědky. A z těch zemí co uvádíte na konci, tak vystěhování – snad kromě Sev.Koreje, je možné vystěhování běžné. I ta Petra Procházková, která je známá svým „antirusismem“ v pořadu ČRo plus někdy 2 měsíce po zahájení demonstrací, odpověděla, že Bělorusové mohli cestovat bez omezení, mohli podnikat, akorát Lukašenko tam chtěl mít pořádek (na rozdíl od prvního prezidenta Šuškeviče, a i těch tzv.disidentů tam nebylo víc než 10), a život tam komentovalí i mnozí sportovci, trenéři, apod. – a rozhodně ne záporně . Čili nemít klapky na očích a neposlouchat s otevřenou pusou Petříčky a kol… A až ta více jak 1 miliarda obyvatel Číny začně natrvalo migrovat po světě, tak co budete dělat (toto se mě ptal vždy kamarád v hospodě…)?
Ano, pro to,“co člověk to jiný názor“, je i pan Jan Urban, ovšem bude-li to názor, který pan Jan Urban považuje za správný. Je to obdoba Fordova dávného reklamního sloganu: „Můžete mít nový automobil Ford T v jakékoliv barvě, bude-li to černá.“
Jakýkoliv svobodný názor dle pana Jan Urbana je: Rusko a Čína nás chtějí vojensky obsadit a ukrást nám naši zemi, naše přírodní bohatství, vykořisťovat náš lid, proto jsou našimi největšími nepřáteli a i pokud by to vše nechtěli udělat, tak by mohli, kdyby chěli a my se tomu – kdyby chtěli – musíme, v čele s Jany Urbany a pod., bránit seč jsme, a plivat a plivat, na vše ruské a čínské.
Také bychom měli přestat používat papír, porcelán i hedvábí (ale i střelný prach, co se stejně už používá jen do zábavní pyrotechniky), abychom těm Číńanům ukázali …
Také bychom měli a vlastně demokraticky a svobodně musíme, důsledně nepoužívat ruský zemní plyn, ale zahřívat se v mrazech pohybem, samozřejmně zdravým pohybem, vařit na elektrických vařičích, přestat kupovat benzin a naftu z ruské ropy a společnými silami auta tlačit, i při tom se zahřejeme a nebudeme muset topit plynem, ani ničím jiným. A na očkování třeba ruskou nebo dokonce čínskou vakcínou proti covidu-19, nesmíme ani pomyslet, samozřejmě nesmíme zcela svobodně a demokraticky … Nemůžeme přece brát vážně informace, že třeba Sjednocené arabské emiráty jinou než čínskou vakcínou prakticky neočkují, že třeba Maďaři a Srbové očkují Sputnikem V (a jsou daleko za námi v počtech nakažených i zemřelých, bez šance nás, v tomto kdy dohnat) a nesmí nás ani napadnout, zase zcela svobodně a demokraticky, že bychom se tomu také snížili. V souvislosti s JE nesmíme vůbec, zase úplně svobodně a demokraticky, používat písmena R a Č, zejména ve vazbě se slovem reaktor. To, že ruské reaktory v Dukovanech a Temelíně už desítky let bezchybně fungují a to, že Dana Drábová, předsedkyně Státního úřadu pro jadernou bezpečnost říká, že jsou, ty ruské JE, na špičkové světové úrovni, je naprosto zanedbatelné, že ano? A tak by bylo možná pokračovat a pokračovat.
Ano, tak pokračujte, já bych si to rád poslechnul.
Zklamal jste mě, Oskare (hanáku z Hané). Přečetl jsem od vás Oskare již mnoho nesmyslů, ale ten, jak jste v době Protektorátu ve svých dvanácti letech vlastnil švýcarské hodinky, jste tentokrát vynechal. Nebo jste pouze zapomněl?
A místní tupé a prázdné hlavy, neochvějní obdivovatelé tatíčka Zemana, to svými výplody chorobných mozků nemohou změnit. I samotný Zeman (bohužel stále ještě prezident), několikrát veřejně prohlásil, že 1/3 Česka jsou idioti, druhá třetina alkoholici…
Zeman je jen a pouze trapný, nenávistný a mstivý stařec, který je často zcela mimo dění a ani nechápe kde je a co se kolem děje – velká hanba a ostuda Česka, kamkoliv přijde a cokoliv řekne! Setkání V4 v PL toho bylo typickým příkladem = při uvítání PL prezidentem před čestnou stráží jim začal mávat 🙂 🙂 zřejmě si myslel, že je někde u svých příznivců – naprosté faux pau! Měl by být, konečně, odvolán pro neschopnost vykonávat svůj úřad.
Všechna média by měla Zemana naprosto ignorovat = žádná publicita
Nebo naopak: Bedlivě sledovat jeho počínání na každém kroku (lépe každé kázání morálky), a konfrontovat s vlastními zkušenostmi ve smyslu obecného českého moudra: „Užívaš-li cizí hlavu – do vlastní si na… (ukládej fekálie) !“ Nebo tibetského: “ Kdo nepozná, kde dobro, kde zlo je ukryto, netouží poučit se zas a zase a vždycky všude dbá jen o své koryto – i kdyby neměl štětiny, je prase…!“
Dnešní opozice, je schopna jen nenávisti,stejně jako její příznivci. Jde o prosto živočišnounenávist, která nepřipouští nejen protiargumenty, ale obejde se i bez jakýchkoliv argumentů pro. Je to typické pro nemocnou společnost.
Poznámka: Co by si počali, na koho by co sváděli ti dnešní nenávistní diskutéři, kdyby nebylo komunistů, kdyby Babiš nebyl protekční dítě komunisty, ale politicky pronásledovaným za minulého režim, když Zeman, který byl za minulého režimu jedním z postihovaných (citace z Wikipedie: „… hrozilo, že mu bude odepřena možnost složit maturitu, a to kvůli referátu, ve kterém oslavoval knihu Karla Čapka Hovory s T. G. Masarykem, která byla komunistickým režimem zakázána.[8] Nakonec byl připuštěn k maturitě, ale nebylo mu vystaveno doporučení ke studiu na vysoké škole.) a přesto je obvińován a smrtelně nenáviděn jako komunista, odpovědný za pronásledování, věznění a popravy „třídních nepřátel“ v padesátých létech, kdy byl žákem ZŠ (narozen 28. září 1944) a do první třídy začal chodit v roce 1950, co by s tim počali ti nenávstníci? A čím se liší ti, co nenávidí Zemana, od německých nacistů s jejich nenávistí k Židům, která vyústila v holokaust, s 6 miliony zavražděných lidí židovského původu? V pravdě jen tím, že dosud nedostali příležitost svou nenávist realizovat, třeba v likvidaci „koblih a zemanovců“, na způsob řešení židovské otázky německými nacisty.
Oskare, vážený hanáku, – k Vaší citaci hrozby odepření maturuty panu prez. Ing. Zemanovi – z praxe jeho vrstevníka, r. 1944. Wikipedie je dobrý zdroj jen omezeně. ZŠ jsem vycházel v roce 1958 / jako M.Z. a protože v té době onemocněl můj děda, bodrý, hrdý jihočech, a nemohl obdělat svá 2 malá políčka – byl jsem z vnuků aktuálně vybrán k vyučení pro místní JZD. Otec živnostník vyvinul značné úsilí, abych se mohl alespoň vyučit v oboru dle svého městského naturelu. A proto si dovolím V8m vzkázat dědovo moudro: „Užíváte-li cizí hlavu, do té své – ( která patrně věří všem propagandistickým hloupostem) – si ukládejte fekálie!“
Dnes je zakázáno mít jiný názor než EU nebo USA.Stejně jako kdysi za komunistů.
Jak se můžete někteří zastávat někoho, kdo prohlásil, že si sám vyléčil cukrovku žraním sladkého až z toho zůstali doktoři paf? Vždyť to je na Bohnice!
O mluvení o „kundách“ a „zmrdech“ ve veřejnoprávní televizi raději ani nemluvě!
Jste taky na Bohnice!
Myslím, že nejvýraznějším státnickým počinem, kterým se pan prezident Zeman zapíše do historie, bude ono vrávorání nad českými korunovačními klenoty.
Prezident jde opět osaměle proti proudu. Navíc tentokrát zákeřně se všemi ostatními *** :))))) ***
Urban opět nezklamal . . .
Prez. Zeman je si vědom, že jeho politika vůči Číně je překonána, uvízla a nemá pokračování. Precenil se, obdobně špatná je politika pražského primátora p. Hřiba a předsedy Senatu p. Vystrcila. Reálnější je premiér Babiš, ale i zde se naráží na nepoměr velikostí obou zemí ve všech směrech. Není moc výstižné přísloví, když se kopou koně, osli ať stojí stranou. Takže stát stranou konfliktu, který není v našem zájmu, neboť jde o ohromné mocenské střetnutí. Jak může ČR zabránit ovládnutí Pacifiku Čínou v nejbližších 20 letech. Prostě na to není odpověď, tak silové závažná je to konfrontace.