Kaleidoskop šíleností z kampaně, co učí levičáky na londýnských univerzitách a hitšaráda vládního nevkusu
PSÍ UŠI. V létě bylo v Česku v průměru 18 stupňů, pršelo a tropické dny byly přesně dva. Fotbalové poháry hraje Sparta. Čili jsou věci zase v jisté rovnováze, uvidíme, jak to dopadne po volbách, které nás čekají už za měsíc. Vítejte u komentovaného přehledu týdne, dnes se zaměříme hlavně na střípky z probíhající volební kampaně.
- Tajné služby jsou ze své podstaty tajné proto, aby si o jejich činnosti nečetl kdejaký jouda v novinách. Což je poučka platná všude, jen v České republice si už zase o činnosti tajných služeb čteme v novinách. A to péčí prezidenta Miloše Zemana, který ve své umanuté nenávisti k šéfovi BIS Michalu Koudelkovi rozehrál slušnou kauzu kolem údajného odposlouchávání svých nejbližších. Zajímavostí na ní najdeme řadu, úplně nejlepší je ale role bývalého šéfa analytiky BIS Jiřího Roma, který je už rok zástupcem ředitele Bezpečnostního odboru Kanceláře prezidenta republiky.
„Ředitel BIS na jednání řekl, že odposlechy Zemanových lidí doporučoval před lety nyní už bývalý ředitel analytiky Jiří Rom.“
(nejmenovaný účastník jednání komise pro kontrolu BIS, Deník N, 26. srpna)„Ano, řekl to na dnešním jednání.“
(druhý nejmenovaný zdroj, tamtéž)
Mohlo by to na někoho působit absurdně, ale ve skutečnosti je v tom hluboká logika. Prostě zadáte úkol na prezidenta, počkáte, až se to trochu rozkvasí a pak s informacemi k prezidentovi zběhnete. Když máte sedavé zaměstnání, vzruchu bývá málo, tak si ho musíte trošku povyrábět. Ona se ta práce sama neudělá.
Článek reflektuje dění uplynulého týdne v citátech a výrocích politiků.
Ty samy o sobě nestačí, proto je HlídacíPes.org s jemným odstupem usazuje do patřičného kontextu.
- „Máte štěstí, že jdu zrovna kolem,“ pravila ve středu 93letá paní, která u metra na Invalidovně potkala dvojici Jana Maláčová/Matěj Stropnický, toho času v kampani. A jako na zavolanou měla u sebe paní ministryně kytici, kterou věrnou voličku ČSSD odměnila za celoživotní služby. I fotečka byla…
Kdybych dnes nešla na Invalidovnu, nepotkala bych se s touhle paní. Je jí 93 a prozradila mi, že celý život volí ČSSD. Poprvé v roce 1946! To chce kytici za věrnost! #ČSSD🌹 pic.twitter.com/TrudOabAOc
— Jana Maláčová (@JMalacova) August 25, 2021
Nejsme si úplně jisti, co učí salonní levičáky na londýnských univerzitách, ale dějiny KSČ a mezinárodního dělnického hnutí v letech 1948 až 1989 to asi nebudou. Přitom na slušných československých školách byl z předmětu povinný zápočet. Je samozřejmě možné, že paní volila ve zmíněných letech sociální demokracii v rámci Národní fronty, i tak by se daly důsledky slučovacího sjezdu ČSSD s KSČ při troše fantazie vyložit. Koneckonců to vypadá, že současná ČSSD se taky bude muset po říjnových volbách po nějakém větším bratrovi porozhlédnout, kdo ví, jak toto ještě dopadne.
- ČSSD svou kampaň postavila na varování před povolební spoluprací ODS s hnutím ANO. Což je od strany, která s Babišem vládne osm let, nezákonně ho v lednu 2014 vzala do vlády, a nechala kvůli tomu dokonce změnit zákony, aby se to smělo, docela odvážné.
Až se bude zavádět školné, poplatky ve zdravotnictví, prodlužovat odchod do důchodu nebo třeba privatizovat nemocnice, bude už pozdě volit @CSSD. Nezapomeňte na to 8. nebo 9. října! pic.twitter.com/j0I7BtHCMu
— Jan Hamáček (@jhamacek) August 22, 2021
Až se bude zavádět školné, poplatky ve zdravotnictví, prodlužovat odchod do důchodu nebo třeba privatizovat nemocnice, tak vy, pane Hamáčku, vy už tady nebudete.
- Ale abychom naše střípky z kampaně zakončili nějak pozitivně, taky zde Janu Maláčovou pochválíme a ukážeme si malý rozdíl v tom, jak lze dělat kampaň ještě vkusně, a jak to vypadá, když se všechna míra vytratí. Maláčová a její vládní kolegyně Alena Schillerová a Klára Dostálová se o víkendu vydaly na akce svým způsobem podobné, a přece tolik jiné. Jak to dopadlo, posuďte sami:
Gratuluji vítězům soutěže Anděl mezi zdravotníky, ale poděkování si zaslouží úplně všichni zaměstnanci ve zdravotnictví i v sociálních službách 🙏. #CSSD odjakživa říká, že zdraví není zboží! Milí andělé, ať Vám Vaše práce dělá radost a nesmírně děkuji ❤ za to, že ji děláte! pic.twitter.com/LORpRvsI4f
— Jana Maláčová (@JMalacova) August 28, 2021
Čili klidnou mysl, pořád ještě to může být horší. A bude.
Pop-up mobil Mobile (207451)
SMR mobil článek Mobile (207411)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-2)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-3)
SMR mobil pouze text Mobile (207431)
Recommended (5901)
Čtěte též
Den zdivočelé řepky, obloha bez chemtrails a soutěž o tři plata Lexaurinu
Česko, pro Babiše všecko, éra sousedovy mrtvé kozy a jak vypadáme z vesmíru
Skyscraper 2 Desktop (211796-4)
36 komentářů
Tedy, ne že bych byl nějakej rasista, ale zírám jako vejr na to že Andělem roku mezi zdravotníky u nás stal černoch?
V době koronavirové krize,kdy zdravotníci opravdu bojovali o životy a zdraví lidí (a velký vdík za to) , tenhle je z nějaký porodnice?
Čili, žádnej upřímnej dík, všem zdravotníkům, jak tvrdí paní Maláčová ale jakási perverzní elitářská show, která asi ani ty zdravotníky moc neoslovila.
Ale kdepak, vůbec nejsi rasista 😀
No vůbec není rasista. Je to jen alergie na černou.
Tedy ono opravdu většinu zdravotníků příliš nezajímají takovéto ankety (soutěže, nebo co to vlastně je) a většinou se pod takovými akcemi zviditelňují různí darmožrouti (politici), ale proč by takové ocenění nemohl u nás dostat černoch, žlutoch, nebo třeba zelenej? To je jen pro bělouše? 😉
Copak je tak složité si přečíst těch pár řádků co jsem napsal nahoře jako zdůvodnění? Jasňě že obecně by mohl být tím nejlepším u nás třeba černoch, žlutoch, nebo třeba zelenej. Jenže za toho předpokladu, že by byl skutečně, ten dotyčný (bez ohledu na barvu jeho kůže) tím nejlepším. Což se mi tedy, právě za současné korokrize věřit nechce. (mimochodem, ta anketa byla spojená, takže za sebou nechal i obětavé zdravotní sestřičky a další personál, pracující přímo s nakaženými).
Čímž se tedy vracíme k tomu co sám píšete, jakási „..anketa nebo co to vlastně je, pod takovými akcemi zviditelňují různí darmožrouti, tedy naše drahé elity, včetně politiků. Btw, že jsem se podíval i na ostatní publikované fotografie z této akce zdravotníků, i tady na respirátory poněkud „pozapomněli“….:))))
V roce 1990 (nebo snad 91) jsem byl v Anglii na letní škole. Spolu se zástupci dalších států z bývalého východního bloku. Opakovaně jsme od tamních studentů slyšeli otázku, „proč jsme zlikvidovali takový úžasný systém, který jsme u nás měli?“. V kontextu „jak jste si vůbec mohli něco takového dovolit?“.
Já jsem toho názoru, že odtud pramení potom ty šílenosti, jak US vysokoškolák jede do Severní Koreje, tam ho pod nějakou naprosto nesmyslnou záminkou zatknou a vyrobí z něho v „převýchovném táboře“ totální zombii s vymytým mozkem.
Všechny tyhle génie všech 666 genderů bych poslal strojem času do roku 1971 a nechal je vysmahnout v normalizačním režimu tak asi rok. Bohužel, není to (zatím) technicky možné. Škoda. Možná by alespoň někteří z přeživších dostali rozum.
Kolik Vám bylo let v r. 1971?
Chodil jsem na gympl. Měli jsme normalizační ředitelku, děsná kráva, fanatička a zlá.
V roce 1971 jsem také chodil na gympl a tam politická blbost kvetla. Normalizační ředitel do šklolního rozhlasu nám vykládal o tom, jaká bída panuje na Západě. Hudební skupiny musely „čechizovat“ své názvy – Rangers na Plavce atd atd. Režim tehdy zakazoval bítlsácké vlasy i mezi zpěváky – čímž donutil i Káju Gotta ku krátkodobé emigračce. V rádiu řádil Xaver s paranoidně nenávistnými protikapitalistickými komentáři.
Kája se vrátil do CSSR až mu Gustáv Husák osobně slíbil, že KSČ buzeraci ohledně vlasů a jeansů omezí tak cca na uroven NDR………
Jo a ještě byly v čerstvé paměti „prověrky“. Teoreticky měli všichni zaměstnanci vyjádřit „podporu bratrskému zásahu“. Samozřejmě se to většinou ošvejkovalo, ale na toto hlasitě poukazovala menšina straníků vasilobilakovského ražení, která se snažila zadupat všechny, na které se dal dokladovat během roku 1968 nějaký „neopatrný výrok“. Sověti si vydržovali bilakovské tupouny jako nátlakovou páku na „tachnokratickou a karieristickou většinu“ v KSČ. A to tak úspěšně, že KSČ zůstala skanzenem normalizačního stalinizmu nejdéle ze všech komunistických stran východního bloku.
Sovětský Svaze, děkujeme………
………aleale – opět vypláchnutá hlava – minulý režim nebyl určitě o nic horší dnešního…………ovšem pravda, že to dobré z minulého jsme si nechali zničit – čili jak dítě vylít i s vaničkou……čili lze s Brity i souhlasit…..Neubauer
No byl to nejlepší režim. Ale imperiálisti nám ho záviděli, tak nás většinu podvodem přesvědčili, abychom se ho zbavili. A teď toho všichni litujeme. Volil bych komunisty, ale oni to táhnou s tím největším kapitalistou u nás a tak nevím.
V tom roce 1990 jsme u nás měli ještě demokracii a tržní ekonomiku. S dnešní situací se to opravdu nedá srovnávat. Ta je opravdu v některých ohledech horší než poslední léta vlády komunistů.
S Brity souhlasit nelze, protože o tom socíku nic nevěděli. Jen to, co jim nalili do hlav v rámci výuky rudí politrukové. A to byly většinou naprosté nesmysly.
3 roky pred krachem komunistu byli komunisti schopni vypustit psa na kluka, kterej chtel zdrhnout do rakouska, a misto toho aby mu poskytli prvni pomoc a odvezli do nemocnice, tak ho nalozili do auta jako ulovenou zver a idvezli na vyslech. kluk peci komunistu neprezil.
rok a pul pred krachem komunistu komunisti nevahali neprimo zavrazdit Pavla Wonku, ktery je nejspis posledni politickou obeti ceskoslovenskych komunistu
A Václav Havel, který „soudkyni“, co na té vraždě Pavla Wonky participovala, potvrdil ve funkci „na věčné časy a nikdy jinak“, je dodnes ikonou jistých politických kruhů.
A kolik takových kluků (ale i holek, dospělých mužů, žen, seniorů a seniorek) povraždili imigranti, s nimiž tyhle politické kruhy úzce souznějí?
Tak konkrétně jmenujte Pergille ty kluky, hoky, dospělé muže a ženy, seniory a seniorky, které imigranti zavraždili a jmenujte ty konkrétní imigranty, kteří je zavraždily. A jmenujte také konkrétní zdroje, kde si je možné vaše údaje ověřit. Jen prosím ne Parlamentní listy, sputnik a podobné.
Skeptiku,
z toho, jak nedávno jakýsi muslim s výkřiky „Alláhu akbar“ povraždil snad šest nebo osm lidí, ale „ne z náboženských důvodů“ si dělají legraci už i pomalu mainstreamová média. Zavraždění paní, která přežila koncentrák, muslimem, který pak dostal jen pár měsíců, se do našich médií taky dostalo.
Z některých západních států už Židé emigrují se srovnatelnou intenzitou, jako když před druhou světovou válkou prchali před Hitlerem. Důvodem jsou četné útoky na ně, mnohdy končící smrtí.
U nás těch útoků tolik není, ale jedna naše spoluobčanka se před snad dvěma nebo třemi lety stala obětí teroristického útoku na vánoční trhy v Německu a jeden náš občan byl rasisticky zavražděn osobami s imigrantským pozadím ve Velké Británii, zhruba v té době.
Pergille,
tak se ozbrojte, pořidtě si psy, zavřete se doma, nevycházejte, prostě si udělejte železnou oponu kolem sebe ať máte pocit, že je to jako dříve. Ale to byste si měl i odpojil i internet, aby vás později nevytrasovali.
Jinak, skeptiku, ještě dvě věci:
1. Přestože s vámi věčně nesouhlasím, trochu jsem se o vás bál, když jste se na nějakou dobu odmlčel, takže jsem rád, že se s vámi budu hádat dál 🙂
2. Bohužel, cenzura kolem imigrantů je tak silná, že ty zdroje, na které nedosáhne, jsou IMHO jediné relevantní. Bez ohledu na to, že to jsou Sputnik, Parlamentní listy nebo něco jiného.
Je to prostě side effect, zcela jistě nežádoucí, ale reálný, aktivit našich soudruhů cenzorů. Konec konců, v roce 1989 nikdo neuvěřil, že informace o ubití studenta Martina Šmída na Národní je hoax. Do takového stavu to komunističtí cenzoři dopracovali a ti současní se jim už velice blíží 🙂
Filipe, a což takhle provolit do čela státu vládu, která tu zajistí bezpečnost i za cenu velmi tvrdých opatření proti tem, co ji narušují?
A.S. Pergill
Celkově souhlas, narážíte-li na terorismus nebo násilnou kriminalitu osob s imigračním pozadím v západní Evropě…
Ale jestli myslíte náhodou zrovna toho Čecha, ubitého před několika málo lety řetězem ve Velké Británii…???
Ano, po té informaci mi podezření na nějaké imigranty také vytanulo na mysli, ale… Pokud vím, ten pachatel měl anglické jméno, a když byla zveřejněna jeho fotografie na internetu… Aspoň podle toho bych tedy usoudil, „rezavý“, rodilý Angličan…(???)
To ČERT
Těch pachatelů bylo víc a ukazovali jen to, co se hodilo. Nicméně jsem na tu informaci o imigrantském pozadí někde, už opravdu nevím, kde, narazil.
MMCH Britský premiér by mohl hrát lišku Bystroušku (pokud se nebarví jak Trump) a přitom jeden z jeho dědečků byl Turek.
A.S. Pergill, 16.9., 17:22
Ano, máte pravdu, že se hovořilo o gangu pachatelů. Zda byl ten gang tedy třeba nějak multietnický, to nevím, ale je fakt, že jako hlavní viník byl zvýrazněn tenhle rezavý (asi) Angličan…
A s tím Borisem Johnsonem a zčásti tureckými předky… No tak, on i genetický původ samotných Turků jako nějakého národního společenství je dost rozmanitý.
Měl byste si nastudovat soudruha Vladimíra Putina. Ten říká že „bolševismus byl beznadějně slepá ulička světových dějin“. Takže „dobré stránky“ minulého režimu – NULA!
Na rozdíl od vás – Putin během bačování v sovětském kulturním domě v Dráždanech dobře pochopil, proč všichni Dederoni chtěli na Západ a proč téměř nikdo nechtěl ze Západu na Východ.
Dokonce i východoněmečtí soudruzi raději žili ve svém západacké čvtrti VOLVOGRADU než v nějakém vychodnáckém Volgogradu.
Poprvé souhlasím s pravicovými provokatéry z „Hlídacího psa“!
Ano, ta 93-letá soudružka starobní důchodkyně opravdu volila ČSSD v rámci KSČ. A to již v Květnových volbách r. 1946: Vždyť soudruzi Fierlinger, Tymeš a další byli členy naší Strany již tehdy; TAJNÝMI členy, to dá rozum, že.
Ano, Slučovací sjezd č. 2 je na pořadu dne. Přirozeně: Národní Vůdce Babiš VŮBEC NEPOTŘEBUJE klauny Hamáčka & spol. ani v ANO ani v Přísaze, má svých oddaných a spolehlivých zaměstnanců dost – přímo SPOUSTY.
Ale ČSSD pořád ještě vlastní tzv. Lidový dům, čili NÁDHERNÝ pozemek v centru Prahy. Prostě: Díky Slučovacímu sjezdu dostane Hamáček post ministra (úplně jedno čeho), a N.V. Babiš Lidový dům, aby s ním naložil, jak uzná za vhodné, ve Své Svrchované Moudrosti.
Tak to má být, a tak to tedy bude. Tečka.
Čest a Nazdar!
P. Radosta
Tak na Londynskych univerzitach uci studenty blaboly o tom ze zde mame bilou (rasa)nadrazenost. A ze se vlastne mame stydet za to ze jsme belosi. Pravda co takovy beloch vlastne dokazal…nic teda az na spoustu vynalezu nebo obory jako jsou matematika, filosifie atd. Ale prisel i na otrokarstvi (teda podle studentu) co na tom, ze otrokarstvi je zde pomalu od dob co clovek rozdelal ohen. Pocitam ze co se tyka otrokarstvi (novodobe) uz nerikaji ze mnejvetsi prodavaci cernych otroku byli prave cernosi….
Nejen prodavači. ale i lovci. S výjimkou tu a tam nějakého bílého zvrhlíka se sadistickými sklony byly lovy na otroky v rukou černochů a Arabských muslimů.
A, mimochodem, naprostou většinu doby, kdy v Africe běžel lov na otroky, byl institut otroctví ve většině evropských zemí, a týkal se i (a v zemích bez kolonií v naprosté většině) bílého obyvatelstva. Černí otroci byli v našich končinách spíš navenek ukazovanou známkou bohatství a luxusu. A nevolníci, stojící o stupínek výš, na tom nebyli o mnoho lépe. I oni mohli být např. prodáni (viz např. Gogolův román „Mrtvé duše“).
Velká Británie vyvážela do svých kolonií bílé otroky ještě v době, kdy její válečné lodě hlídkovaly mezi Afrikou a Amerikou a chytaly lodě s černými otroky. Protože nešlo o nic jiného, než o snahu narušit ekonomiku španělských kolonií a vzbouřených osadníků v USA, otrokářství jako takové jim bylo šumafu. Proto taky Velká Británie a Francie podporovaly za občanské války v USA Jih.
Jen bych poznamenal k tomu postavení nevolníků někdy v těch ranějších fázích novověku, mohl být nebo byl rozdíl mezi třeba Ruskem nebo Pobaltím (ještě před nastolením ruské nadvlády počátkem 18.století) a mezi situací třeba u nás.
Pokud jde o tu Velkou Británii, těmi „bílými otroky“ myslíte asi trestance, ale k tomu obchodu s černošskými otroky…(???) Každopádně, Velká Británie sama postavila tenhle transatlantický obchod s otroky mimo zákon v roce 1807 (a tady jsou počátky i těch jejích námořních tzv. Anti-Slavery Patrols, a vznikl kvůli tomu i zvláštní soud ve Freetownu, v dnešní západoafrické Sierra Leoně), potom během vídeňského kongresu 1814/1815 (po napoleonských válkách) to prosadila jako takovou obecnou normu mezinárodního práva.
On to byl tehdy takový obecnější trend (počátkem 19.století, za presidenta Jeffersona, oficiálně zakázaly další import otroků i samy USA), a když pomineme i nějaké možné filantropické či etické důvody (tak stačí připomenout proklamace severoamerické a francouzské revoluce), jako odstrašující případ zde jistě posloužily právě v kontextu francouzské revoluce události na Haiti (Saint Domingue), kde početní vzbouření černošští otroci od konce 18.století zcela ovládli situaci, a dokázali se pak např. ubránit i vojenské intervenci z bonapartistické Francie…
Samozřejmě, jinou věcí je fakt, že právě v první polovině 19.století dosáhl (byť vlastně už ilegální) import afrických otroků do Ameriky větší intenzity než po předchozí cca tři století, kdy se jednalo o záležitost obecně branou jako legální, a nejspíš k tomu hlavně přispěla prostá liberalizace mezinárodního, světového obchodu.
Jinak lze kupř. i připomenout, že tenhle obchod hrál předtím důležitou roli mj. i pro britské kolonie v oblasti Karibiku (jako Jamajka, řada ostrovů Malých Antil atd.). Otroctví jako takové přitom sama Velká Británie v celém svém impériu zrušila v průběhu 30.let 19.století – a socioekonomické dopady toho kroku konkrétně v těch karibských koloniích pak řešila intenzívnějším dovozem hlavně indických dělníků…
V té Velké Británii to nebyli vždy jen zločinci. I tehdy fungovalo právo účelově,. asi jako za SSSR, kdy jste se mohl dostat do gulagu jen proto, že jste byl odborník, kterého tam zrovna potřebovali.
Na starých barokních obrazech jsou tu a tam zobrazovány šlechtičny s malým černouškem coby otrokem (a současně známkou luxusu). Většinou nedožili dospělosti (např. nedostatek vitamínu D v našich podmínkách). Kromě obecně katastrofální dětské úmrtnosti.
Že se už v té tzv. barokní epoše (a i dříve) mohli hlavně v západní Evropě objevovat černoši, na tom bych neviděl vůbec nic zvláštního. Pokud si vybavuji, tak třeba ve známém francouzském filmu „Angelica“ (děj se odehrává ve Francii za vlády Ludvíka XIV.) vystupují černošské služky, a nevím, proč by to nemohlo odpovídat odrazu nějaké reality…
Z Ruska je zase známo, jaké kariéry tam dosáhl jeden z pradědů známého romantického básníka A. S. Puškina, Afričan (černoch), který se sám počátkem 18.století dostal do Ruska přes Turecko.
Nicméně… Teď si vybavuji, na co jsem narazil v jedné knize, autorka O. Obry, „Grüner Purpur“, vydané ve Vídni tuším v roce 1958. Kniha (po ruce ji teď nemám) je hlavně o rakouské arcivévodkyni Leopoldině, jedné z dcer císaře Františka I., která se v první polovině 19.století provdala za portugalského infanta a prvního brazilského císaře Pedra I. (mimochodem, ona v té Brazílii pak po pár letech zemřela).
Ale asi i vzhledem k tomu, že právě Brazílie byla v té Leopoldinině době nejspíš vůbec hlavním americkým odbytištěm těch afrických, černých otroků, tak je tam připomenut i příběh asi tří černochů, obojího pohlaví, kteří se dostali někdy koncem 18.století do Vídně, taky asi nějak přes Turky. V té Vídni pak působili v císařských službách, jako kočí apod.
Ale, co je zajímavé… Když zemřeli, tak PRÝ nebyli normálně křesťansky pohřbeni, ale, asi pro svůj exotický zjev pro Vídeňany, vypreparováni vlastně jako zvířata… Jenže ty preparáty se pak prý začaly rozpadat, tak byly uloženy na půdě nějaké budovy, a nakonec prý shořely během bojů ve Vídni v revolučním roce 1848.
Je to už dlouho, co jsem tuhle informaci četl, navíc v němčině, nikde jinde jsem se s ní nesetkal… Takže „ruku do ohně“ za její pravdivost rozhodně nedávám.
to ČERT
Asi to nebyla úplně levná záležitost. Už jen přivezení černého dítěte z kolonií bylo docela drahé. Proto jakýsi znak exkluzivity a velkého bohatství.
Pokud se týká toho preparování, to se v té době i později dělalo i s „normálními“ lidmi. Myslím, že v Reflexu byl článek o takových bizarnostech. Např. tatínek doktor (Ital) si vypreparoval zemřelého synka a měl ho (mumii) sedět u stolu v ordinaci. Běžně se v té době taky fotili se svými mrtvými, než je pochovali. Ne v rakvi, ale pěkně nebožtíka postavili a skupinové foto. Prostě tu smrt tehdy brali jinak, byla častější a umíralo se až na výjimky doma.
No, Keltové (z nichž taky zčásti pocházíme) sbírali lebky nepřátel. Taky dobrý koníček, a do jisté míry praktický 🙂
A.S. Pergill
Rak jak jsem psal, „ruku do ohně“ za pravdivost toho nedávám – ale ani ji nevylučuji…
Oprava: Samozřejmě, „jak jsem psal…“
No byl to nejlepší režim. Ale imperiálisti nám ho záviděli, tak nás většinu podvodem přesvědčili, abychom se ho zbavili. A teď toho všichni litujeme. Volil bych komunisty, ale oni to táhnou s tím největším kapitalistou u nás a tak nevím.
Bazinga!
Klima se před cca rokem a půl vrátilo, nikoli k normálu, protože nic takového neexistuje, ale ke stavu, který zde byl +- v polovině 70. let, kdy nám ještě (dobře to pamatuji) vyhrožovali nástupem nové doby ledové (která má navíc podle délky předchozích meziledových dob už zpoždění).