
Ivan Kytka: Česko na hraně. Z čeho mým anglickým přátelům padá brada
POZNÁMKA. Vracel jsem se po dvou týdnech strávených v českém pohraničí do Londýna s podivným pocitem, že má rodná zem se octla na hraně. Na obou stranách té hrany přitom zeje propast ostře polarizované společnosti.
Vláda poměrného chaosu generuje občanskou nespokojenost viditelnou a slyšitelnou na náměstích a veřejných prostranstvích obcí a měst. Vracel jsem se navíc s tím, že existuje hned několik aspektů české politické krize, které jsou mým londýnským přátelům jen těžko vysvětlitelné. A nepřeložitelné. Například premisa trestního či soudního stíhání koaličních lídrů jako princip vzniku fungující vládní koalice.
Jen s obtížemi chápou mí londýnští přátelé rozsáhlou imunitu, které se těší zákonodárci obou parlamentních komor. Britové jsou pyšní (a nenechali by si sáhnout) na svůj tzv. Westminsterský formát. Poskytuje zákonodárcům Dolní i Horní sněmovny ochranu výhradně a jen a jen na půdě obou komor. A výlučně chrání svobodu jejich projevu.

Text, jehož autorem je novinář Ivan Kytka, je na základě vzájemné spolupráce převzat z aktuálního vydání nezávislého týdeníku Přítomnost. Titulek a mezititulky jsou redakční.
Za slova pronesená v parlamentu nemohou být nikdy a za žádných okolností trestně stíháni, a tedy ani stanout před soudem. Vysvětluji svým londýnským přátelům trpělivě, že ta měkkou vatou vystlaná komfortní zóna, které se těší čeští poslanci a senátoři, není v kontinentální Evropě tak výjimečná, jak by se mohla zdát. Zavedly ji některé další posttotalitní země, kdysi například Německo a o něco později Španělsko.
Navíc ochrana poslanců má ve středoevropském prostoru svou tradici. A kořeny sahající až k rakouském Říšském sněmu. Byť imunita jako taková chránila sněm spíše jako instituci před zlovůlí absolutistického monarchy.
Mí londýnští přátelé zdvihají obočí (nebo jim rovnou padají brady), dozví-li se, že trestní stíhání politiků není za žádných okolností handicapem, který by poškozoval volební preference či ovlivňoval zisk mandátů.
Z té éry ji pak ochotně převzal parlament první republiky a později i komunistický režim. Nic se nezměnilo ani po roce 1989. Neklame-li mě paměť, poslanci tehdy argumentovali, že jako veřejní činitelé potřebují ochranu před případnou šikanou tehdejších (dosluhujících) represivních složek. „Všechna zvířata si jsou rovna, ale některá si jsou (ve vaší zemi) rovnější,“ opáčí moji londýnští přátelé citátem z Orwellova románu Farma zvířat.
Ministr bez diplomatického minima
Mí londýnští přátelé zdvihají obočí (nebo jim rovnou padají brady), dozví-li se, že trestní stíhání politiků není za žádných okolností handicapem, který by poškozoval volební preference či ovlivňoval zisk mandátů.
I přesto, že pro nemalou část veřejnosti je samotný institut trestního stíhání nebo (i jen) policejního šetření současně prokázanou vinou, rozsudkem i trestem. Přijde-li řeč na skutkovou podstatu skutečného či domnělého trestného činu současného ministerského českého předsedy (podvodné čerpání dotačních fondů EU), ztrácím obvykle zcela jejich pozornost.
Ti informovanější se mě zeptají, proč ji státní zastupitel odhalil až devět let poté, kdy k čerpání dotace došlo. A proč mu nestačilo dalších devět let na to, aby shromáždil písemné důkazy či výpovědi svědků a přesvědčil nezávislý soud, že se opravdu jednalo o podvod a nikoliv o „účetní nesrovnalost“, jak ji označil Evropský úřad pro boj proti podvodům.
Krčím rameny a snažím se svým londýnským přátelům přeložit české rčení „papežštější než papež“. Angličané v takové situaci, dozvídám se, jsou prostě jen „katoličtější než papež“. Což sice dává smysl, ale společně krčíme rameny.
Konverzace s mými anglickými přáteli se začne zadrhávat, když se snažím vysvětlit, že ve snaze sestavit „koalici stíhaných“ co nejrychleji pozval Andrej Babiš do vlády nejen obě krajní pravá křídla české politické scény. Přenechal jim rovnou v kabinetu některá důležitá ministerstva.
Na post ministra zahraničí či na post ministra obrany se totiž čeká v zavedených demokraciích. Kvalifikací kandidáta na tak vysokou funkci jsou obvykle léta politické práce, dřiny a zkušeností ať už v opozici, či na méně významných ministerských pozicích.
Má-li být vládní koalice „stíhaných“, která dovedla Českou republiku „na hranu“, osobní pomstou Andreje Babiše českému a pražskému liberálnímu establishmentu, krátkozrace si možná mne ruce.
Český ministr zahraničí nemá za sebou praktickou žádnou exekutivní zkušenost. A soudě podle jeho veřejných prohlášení či výroků, neovládá nejspíše ani diplomatické minimum, které experti na obor definují jako „soubor základních pravidel, etiky a společenských konvencí, které musí znát každý diplomat, aby mohl řádně zastupovat svou zemi, aniž by způsobil faux pas“.
Ani Babiš není věčný
Českou zahraniční politiku (v přelomové době) vede jaksi mimoděk lídr strany s nejnižšími volebními preferencemi ze všech politických subjektů, které se dostaly do Poslanecké sněmovny. Při pohledu zdálky a zvenčí není zřejmé, zda svou misi plní s tichým souhlasem a přihlížením premiéra a ministrů ANO. Jeho veřejným vystoupením nicméně nechybí kadence, verva a suverenita absolutního vítěze voleb.
Krajně pravicová SPD vzdala přímou účast svých poslanců ve vládě předem a vyslala za sebe, s necelými osmi procenty preferencí, do vlády „odborníky“ bez jakéhokoliv voličského mandátu. Při pohledu do televizních kamer občas působí jako králíci, kteří se nečekaně ocitli ve světle reflektorů rychle se blížícího auta.
Na politickou „hranu“ tak dostal Českou republiku v prvních týdnech roku 2026 patrně nejamatérštějšího vládní kabinet od listopadu 1989. Mezi kriticky smýšlející veřejností budí jeho kroky v lepším případě rozpaky. V zahraničí pak v lepším případě soucit, v tom horším nedorozumění.
Má-li být vládní koalice „stíhaných“, která dovedla Českou republiku „na hranu“, osobní pomstou Andreje Babiše českému a pražskému liberálnímu establishmentu, krátkozrace si možná mne ruce.
Ani Andrej Babiš s námi však nebude věčně. A začne-li jeho osobní pomsta otřásat již tak křehkou občanskou tolerancí a konsensem, může učinit Českou republiku dlouhodobě „nevládnutelnou“. Či neovladatelnou.
Pop-up mobil Mobile (207451)SMR mobil článek Mobile (207411)SMR mobil článek 2 Mobile (207416)SMR mobil článek 2 Mobile (207416-2)SMR mobil článek 2 Mobile (207416-3)SMR mobil pouze text Mobile (207431)Recommended (5901)Více z HlídacíPes.org
Čtěte též

Rajchlův zákon tepe „cizí vlivy“. Nasvítit může vazby s Orbánem a zahraniční kontakty ANO

Jan Urban: Umlčený památník ticha a nevyčištěné lži utopené v bahně
Skyscraper 2 Desktop (211796-4)











145 komentářů
Že Vaši londýnští přátelé se nedivili ,že máme ministra financí ,který neví kolik má miliarda nul.
Pan autor má zřejmě znační zúžení vidění, pokud nezaregistroval, že u nás se vede politický boj přes trestní oznámení a soudy – toho jsou obě současné kauzy – Čapí hnízdo i „chirurg z dovozu“ důkazem.
Takže dotační podvod ve stadiu pokusu je podle vás co? Nijak nesouvisí se současným politickým působením AB.
To je zatím nic od toho jsou soudy.
Pokud by to nebylo účelově, politicky směřované, museli by být stíháni a souzeni tisíce dalších žadatelů o dotace.
Lžete, žádní další žadatelé prostě nespáchali úmyslný dotační podvod, tedy nevyčlenili z obrovského konglomérátu záměrně menší firmu, neuvedli lživé informace do žádosti a nepožádali si o dotaci, tak jednoduché to je. Tehdejší člen ČSSD, Petr Wolf, podobnou praktiku zkusil taky, ale daleko menšího rozsahu než Babiš a dostal 6 let natvrdo. Babiš ale svým jednáním poškodil i zájmy Eropské unie, resp., poškodil daňové poplatníky, proto je tma horní sazba dokonce 10 let. Vy jste holt jen další burešův ulhaný pucflek, který si myslí, že každá nekalost kterou tento jedinec spáchá, je nějaké spiknutí proti němu, není, ani náhodou. Tohle byl ukázkový dotační podvod, problém byl celou dobu pouze to, dokázat Babišovi úmysl, že do žádosti o dotaci neuvedl lživé informace omylem, ale záměrně, že firmu záměrně vyčlenil z holdingu, požádal si o dotaci a za dva roky ji zasunul zase zpět do Agrofertu, že nechal unést syna, nechal mu napsat psychiatrickou diagnozu na objednávku, aby nemohl vypovídat, apod. Eva Brázdilová celou změň nepřímých důkazů vyhodnotila jako dostatečnou pro odsouzení, Šott holt chtěl pevnější od státního zástupce lepší obhajobu a více důkazních materiálů od policie, na odsouzení mu to prostě nestačilo, to je vše. Přestaňte systematicky lhát a zpochybňovat rozhodnutí Vrchního soudu jenom proto, že se jedná o Babiše, fanatiku jeden.
Dolní sazba je deset let, horní patnáct…
Koho Babiš poškodil? Vždyť prý peníze vrátil.
Ve stejné dotační výzvě obdržela dotaci na rekonstrukci chateau Mcely paní, která byla v té době vdaná za Američana, úspěšného podnikatele v silikon valey a filmového producenta. Ti zcela jistě splňovali podmínky dotací a nic nezatajovali
Tisíce žadatelů neuvádějí v žádosti o dotace mylné informace.
Jakto že ne zažalovali ho ne v době kdy o dotace žádal ale až kdyš založil ANOfert .
Jinak pokad jde o onu dotaci mněli by být snad žalovaní ti ješ mu jí přiděli navíc v době kdy je úrokazatelně u palácel na stranické učty po volbách kdy odklonil ERÁRní patby jim na své tak si vspomněli že to co uděli bylo trestné !!! ale nikdo je ani nežaluje promiňte to odporuje nejen logice ale poslednim zbitkum zdravému rozumu!!!
Prosím vás pane Lomičko, přečtěte si , co jste vytvořil, než to uveřejníte. Možná jste absolvoval základní školu v nějaké jiné zemi ale to vás neomlouvá.
On přechod z azbuky na latinku není jednoduchý. Pan Luboš Lomička je toho názorným příkladem.
Nijak nesouvisí???
Je pravidlem, že se další kolo Čapího hnízda začne konat vždy před volbami.
Se svými znalostmi statistiky to za náhodu označit nemohu.
Tvoje dojmy co souvisí či nesouvisí bere vážně ten co žere seno, plavčíku, a to už jen z toho důvodu, že nějaké volby se konají pomalu každý rok.
Nějaké volby tu jsou skoro každý rok, takže volební kampaň tu probíhá prakticky nonstop.
Pokud by bylo Čapí hnízdo dotační podvod, tak máme opravdu velký problém, protože, kde je“
1. stíhání dalších úplně stejných kauz čerpání dotací např. severočeská uhelná, Student Agenci, atd, 2. kde je stíhání bývalého ministra financí Kalouska, který svou nečinností tohle všechno způsobil. 3. proč česká justice tvrdí, že je to dotační podvod, když poskytovatel tedy EU tvrdí, že nikoli. 4. proč se tato kauze řeší s železnou pravidelnosti vždy před volbami (4x)
1) Jestli víte o nějakém dalším dotačním podvodu oznamte ho na policii.
2) Ministr financí není zodpovědný za to, že někdo uvedl úřad nepravdivě vyplněnou žádostí o dotaci v omyl a tím spáchal dotační podvod.
3) Nesmysl
4) Opět nesmyl, extrémní délka vyšetřování i soudního nprocesu je dána hlavně překážkami a průtahy, které jdou za právním týmem obviněného a jeho vyhýbání sew spravedlnosti. Nějaký druh voleb se u nás koná prakticky každý rok. Je tedy téměř nemožné aby trestní stíhání politika s termíny voleb nekolidovalo…
Otázka dle mého stojí jinak.
Totiž- jak je možné, že tak velké procento voličů je ochotno volit zjevného zloděje a dotačního podvodníka?
Dokud není na stole pravomocný rozsudek, jde o obviněného, nikoliv o zloděje a podvodníka. Upravte si své právní vědomí.
Fasi napsal:
24.2.2026 (10:05)
Napsal jsem- zjevného, s tím opravdu na žádný rozsudek čekat nemusím.
Když něco chodí, jako kachna a kváká, jako kachna, pak to zpravidla bývá kachna.
Naučte se česky, značko Fasi…
Kéž by měl pan podnikatel Andrej Babiš na svědomí pouze tuto malou domů. Když se podíváme na různé zaklekávání, likvidaci konkurence mafiánský stylem, bylo by to na román…..
Lubomír Mleziva napsal:
24.2.2026 (11:34)
Ano, vždyť je o jeho zločinech minimálně sedm knih, co já vím.
– Žlutý baron- Jakub Patočka, Zuzana Vlasatá.
-Boss Babiš – Jaroslav Kmenta
-Z Bureše Babišem – Tomáš Lemešani.
-Babišovo Palermo I- Jaroslav Kmenta
-Babišovo Palermo II- Jaroslav Kmenta
-Obrana před Babišem- Pavel Šafr
-Báječná léta s Babišem- Pavel Šafr
Odpovím vám na vaši změť fabulací a nesmyslů – Ano, Čapí hnízdo byl ukázkový dotační podvod, to vědí všichni, kromě tupých, zfanatizovaných babišovců, v tom rozpor není, ví to dokonce i Šott, který z tohoto podvodu Babiše dvakrát osvobodil. Celou dobu se totiž neřeší, zda to byl nebo nebyl dotační podvod, protože to jednoznačně naplňuje tuto definici, řeší se především to, že je Babišovi a Nagayové třeba dokázal úmysl, že tento podvod spáchali záměrně, protože v žádosti o dotaci byly lživé informace, firma byla před žádostí o dotaci vyvedena z Agrofertu, aby se mohla definovat jako menší/střední a splnila tak nároky žadatele, po obdržení dotace ji Babiš začlenil zpátky do holdingu. Firma zároveň neměla business model ani finance na to, aby se uživila sama, musela být dotována z Agrofertu. Agrofert tam i kvůli tomu inzeroval fejkovou, podvodnou reklamu, která tam nikdy oficiálně neproběhla, aby mohl Čapáku proplácet další prostředky a tím si krátit daně. Tyto prostředky už financí úřad po Agrofertu vymáhá (většinu už vymohl). To vše Evě Brázdilové a celému senátu Vrchního soudu stačilo na to, aby Babiše odsoudili. Dokážete to pobrat? Eva Brázdillová je předsedkyně senátu, nerozhoduje sama, na tom, že je Babiš vinnen, se usnesl senát jako celek, tedy Eva Brázdilová a další 2 soudci, celkem tři lidé, ona pouze přednesla rozhodnutí senátu. Co v tom hledáte víc? Proč se prostě nesmíříte s tím, že Babiš je dotační podvodník (on je podvodník obecně, i politický podvodník), proč je to pro vás tak složité pobrat a popíráte fakta?
Je to marný, je to marný, je to marný…
A hlavně moc písmenek a rozvitých vět.
V tom se tihle funkčně negramotní jedinci nemohou neztratit…
Jaké dotace zneužila severočeská uhelná? Tato firma ani neexistuje, jaké dotace zneužila Student agency (to měkké i js eopravil) a za co tedy může Kalousek, on měl kontrolovat a odhalit pokusy o podvod?
Hele, babočko, nežvaň…
Jaké žvanění? Demokratická diskuze.
Ve tvém případě, plavčíku, demokratické lezení mezi burešovy půlky.
To, co předvádíte, nemá s diskusí, natož pak demokratickou, pranic společného, protože vy najste schopen dodržovat její pravidla.
Tedy nepoužívat diskusní fauly a argumentační klamy.
Je to stejné, jako byste chtěl s někým hrát hokej, ale stále byl v postavení mimo hru.
Prostě by vás nikdo do takové hry nevzal, protože byste ji kazil a znemožňoval i ostatním.
V diskusi je to stejné, pokud se nenaučíte dodržovat pravidla, nikdo příčetný se s vámi seriózně bavit nebude…
Babiš v kauze Čapí hnízdo byl oprávněnými soudy 2x shledán nevinným a o jeho vině neoprávněně rozhodla až odvolací soudkyně Brázdilová s vědomím,že tento vynucovací postup Vrchního soudu v minulosti už odsoudil Evropský soud pro lidská práva v kauze Tempel a rozsudek ÚS zrušil.
Kdyby nebyl Babiš v politice, tak po 1. osvobozujícím rozsudku by kauza skončila. Proto je to politický proces, stejně jako stíhání Okamury, které inicioval politik TOP09 (dříve ODS) Pospíšil..
Pardon, ale to jste fakt tak neuvěřitelný hlupák a máte pocit, že Babiš dotační podvod nespáchal? Při všech nepřímých důkazech, lžích a snaze nechat unést syna, aby nemohl vypovídat na policii? Jako fakt? Při podvodu s akciemi a při falešném podpisu za vlastního syna? Proč Babiš tedy vyvedl Čapí hnízdo z holdingu Agrofert, požádal si o dotaci a pak, za dva roky jej začlenil zpět? Proč si tedy o dotaci nepožádal, když byla firma součástí holdingu? Protože věděl, že by ji jako žadatel dotace pro malé a střední firmy nedostal, tak jednoduché to je!
Oběma soudům, dokonce i Šottovi je jasné, že se jednalo o dotační podvod, co je celou dobu problém, je Babišovi prokázat úmysl, že to nebyl omyl, což jaksi asi nevyčleníte omylem firmu, abyste si pak požádal o dotaci, kterou byste za původních podmínek nedostal, že ano. Eva Brázdilová tuto změň nepřímých důkazů na rozdíl od Šotta vyhodnotila jako dostatečnou podmínku pro odsouzení, Šottovi to nestačilo, to je vše.
Navíc drze zpochybňujete rozhodnutí Vrchního soudu, co si to dovolujete? Kde si myslíte, že jste někde v 50. letech? Jakože takový gauner, jako je Babiš, podezřelý z několika trestných činů je nějaká oběť soudního spiknutí? Pokud by stejné rozhodnutí padlo u Fialy, tak byste jásal radostí, ale při své lásce k nejhoršímu mafiánskému gaunerovi, jakého kdy naše země zažila, StBákovi a usvědčenému lháři tady zase jenom lžete a zpochybňujete dané rozhodnutí, což o vás vypovídá dostatečně. Máte zřejmě podobně odporný charakter, jako sám Babiš, což není jen kriminální a podvodník, ale i vrcholný zbabělec, který celý život před svými problémy utíká…
Ono by šlo sice odpovědět na všechny ty Vaše proč (špatný podnikatel,který by neměl advokáty kteří by mu neporadili jak si přilepšit na státu),
ale třeba v případě toho jeho syna to bylo trochu jinak. Ten – jak se dá dohledat, měl docela velké psychické problémy sám se sebou, už předtím . Takže ten ozdravný pobyt na Krymu /i s fešnou ošetřovatelkou, jak zjistil bulvár/, který mu jeho bohatý tatík zaplatil, mu docela bodnul.
Ale – v době, když ho – s dost velkým zpožděním chtěla vyslechnout naše policie. Tak to už byl dávno doma. Teda ne u nás, ale s mámou ve Švýcarsku. Kde si ho dokázali najít a promluvit s ním i novináři ze Seznamu, jen ta česká policie dlouho ne.
„(špatný podnikatel,který by neměl advokáty kteří by mu neporadili jak si přilepšit na státu)“
Dobrý podnikatel je ten, který stát okrádá?
Kdo nekrade, okrádá svou rodinu?
Rozkradem tenhle stát a poslední zhasne?
Člověče, vy jste názorný příklad hamižného, bolševismem nakaženého a nablblého čecháčka s naprosto gumovou páteří.
Opravdu hnus…
Si děláte srandu s tím Krymem, ne? Takový primitiv už nemůžete být, že nazvete únos syna „ozdravným pobytem“, to už je snad maximální dno něco takového udělat. Vždyť Babiš ml. byl doprovázen Protopopovem, což je odsouzený zloděj aut, žádnou ošetřovatelkou, sám Protopopov to potvrdil! Jako nenechte se mýlit, ale i člověk, co trpí schizofrenií, pokud je léčen je soběstačný a schopen vnímat realitu. I když to není snadné, tak z minulosti zkušenost s takovým člověkem mám… Problém je spíše v tom, že Babiš ml. řekl, že nechce, aby to policie dále řešila, od otce se kompletně distancoval, nemá vůli ani odvahu ho více konfrontovat, to ale na celé věci, že byl unesen ve chvíli, kdy měl vypovídat na policii nemění vůbec nic!
Ano, máte na to stejný pohled jako já. Napsáno jasně a srozumitelně. Děkuji
Kdybyste vy, milý Misote, udělal to samé, co Babiš, dostal byste deset až patnáct let natvrdo a nikdo by se s vámi nebavil…
Jenomže Babiš má právnickou divizi Agrofertu, která využívá všech prostředků na hraně i za hranou práva, aby Babiše udržela na svobodě.
Tvrdit, že je to politický proces… Ano Babiš do politiky šel pro imunitu a beztrestnost, z tohoto pohledu je to politický proces…
Pokud se to však, jako občan, snažíte tímto narativem obhájit, pak si kálíte do vlastního hnízda…
Hlavně proč komentuje, když tady nežije. Má jednostranné vidění.
Kytka zapomnel komentovat nulovou diplomatickou praxi a chybejici vzdelani jeho milovaneho Lipavskeho, takze uz bylo zbytecne cist dal ten jeho servilni fialovy blabol
To si pleteš s prcinkou, soudruhu.
Nám padá brada z toho co se stalo z Britanie…
… že na rozdíl od tebe neleze do řitě rusákům.
.. ale islamistům.. např. jsou ve VB stíháni kritici útoků muslimských migrantů vůči britským domorodcům..
Jestli se někde leze do řitě islamistům tak v rusácku, soudruhu. Čečenci si tam můžou beztrestně dělat co chtějí, včetně loupeží a vražd.
Aby Vám ten „soudruh“ nezůstal, až budete provolávat slávu Petru Pavlovi.
To by bylo fo pa.
Obávám se, plavčíku, že k tobě a misotovi do strany mne nic neláká.
Vážený Misote,
z russácka se pomalu a jistě stává největší MUSLIMSKÁ velmoc na světě. Něco si o tom přečtěte a pak se vraťte! Anebo raději NE, se svými zvrhlými komentáři běžte někam na pavlač!!!
Ze se vzdy najde idiot ktery okamzite onalepkuje a musi do debaty vystavit svuj statecny postoj proti Rusku .Co ma probuh spolecmeho migrace s Ruskem 🤦
Prozatím se tady našel idiot, který statecně ukázal svůj rusořiťolezecký postoj.
Máte 100% PRavdu za podporu napadených RUSákem jako i u Moskvi HITLERa a NAPOLENa stála právě CITY !!!
Jestě jsi soudruhu zapomněl na Slavkov a na soudruhy Ribentropa a molotova.
Laskavě si neotírej tlamu o zemi, ve které žiju, ty čuně české, dezolátské. Rochni se tam v tom bordelu, který si čuňata, jako jsi ty navolila, s mafiánskou vládou v čele, kde se dva vysocí ústavní činitelé zbaběle vyhýbají spravedlnosti, a která je jen pro ostudu, tvoji ostudu, kterou jsi zařídil i všem chytřejším spoluobčanům!
Leo, to je panečku břitký komentář…“neotírat si tlamu.. desolát“ nemáš tak trochu nervičky na pochodu z chalífátu ve který se mění „Malá“ Británie?
Ta, bez drancování kolonií velká uz nikdy nebude.
No, asi se ti libi být občanem třetí kategorie a my v Česku můžene být jen rádi, že někdo s mentalitou otroka není náš spoluobčan 🤣
❤🇷🇺💪🇮🇱💙
Leo,
Vaše nechutná odpověď komentujícímu pisateli vypovídá dostatečně o opravdu vybraném chování a projevu, charakterizujícim celou dobu Vašeho působení v GB.
Pokud jsou „chytřejší spoluobčané“ obdobné morální, mentální a verbální úrovně, jako vy, zůstaňte prosím raději „za kanálem“.
Njn, já už se s dezolátským svinstvem, které destruuje demokratický pořádek v každé zemi, kde jeho hlas zvítězí u voleb nemazlím, skončily časy, kdy jsem s těmihle dobytky vedl slušnou diskuzi, protože oni ji schopni nejsou, nikdy nebyli. Do diskuzí chodí jen lhát, „whataboutovat“ nebo urážet, já takovýhle prasatům nastavuji zrcadlo, to je vše.
… a děláte to dobře! Díky! Já už si také neberu servítky, protože, jak píšete, dozoši jsou svině největší a táhnou nás ostatní do bahna a bažin, odkud se už sotva vyhrabeme. Česko se řítí na východ a tihle pitomiovci si to vůbec neuvědomují, co to pro ně bude znamenat. Oni si myslí, že po vystoupení z EU tady bude blahobyt a budou nám padat pečený kuřata rovnou do tlamy. Ale chyba lávky!!! Konec dotací na hřiště, na železnice, na udržitelnou energii … tam, kde nemají ani splachovací hajzly, sotva nás budou tihle russácký zmetci dotovat.
Tahle vláda je čiré zoufalství. Ty co ji obhajují bych se ráda zeptala proč.
Vašim londýnským přátelům by jistě spadla brada kdyby znali fungování našeho právního prostředí.Když i soudy fungují na základě politického zadání.
Konkrétně prosím, jinak jen plácáte…
konkrétně, když vyšší soud má pouze rozhodnout o vrácení a došetření, a místo toho vyhlašuje závazná prohlášení jak má soud rozhodnout.
Nálezi ÚS soudu ješ jsou ve 4 EUro-říši 3 komorou a odporují i svím VLASTním nálezům !!!
Ale i soudů ješ pošlu podle Norimberských rasovích zákonů ŽIDa Ráta do vazby (prokázano dostal odškodné ěé tisíc) a neni sozen ten ješ celou kauzu začal aale ŽID Ráth ješ vyhrál vlby a tim od penězovodů skutečného strujce v HEJMANátu středoČESKÉM odstříh !!! ale i SKANDÁLní jednání Moravcova PŘÍTELkyně POSPÍŠILa a soudkyně Brázdilová s 2x shledán nevinným a o jeho vině neoprávněně rozhodla až odvolací vědomím,že tento vynucovací postup Vrchního soudu v minulosti už odsoudil Evropský soud pro lidská práva l!!!!
Nešlo by to nějak srozumitelně?
Z toho vašeho mentálního průjmu jsem prozatím pochopil jen to, že jste antisemita.
Nejdříve se ty dezoláte nauč česky, a můžeš začít u bureše, a pak sem přijď diskutovat! Kolik promile máš v sobě???
Nj, jakmile má tvůj StBácký dotační podvodník problém se zákony, tak je to politické zadání, to je jasné. Tak nemá páchat dotační podvod, nemá se snažit ukrást peníze, kde to jen jde, tak jednoduché to je. Je souzen za činy, které reálně spáchal, tak jaké zadání, ty koblihožroute dezolátskej? Co to tady plácáš, kdo komu dal zadání, když se případ začal vyšetřovat roku 2013? Sobotka soudcům či policii nebo kdo komu konkrétně? Proč se prostě jednoduše nejsi schopen smířit, že jsi naletěl mafiánovi a grázlovi první kategorie, dotačnímu podvodníkovi a několikanásobně usvědčenému lháři?
Spáchali ten podvod ti ješ AGROferda na stranické učty uplácel/platil a ješ dotace přiděli ale i opakovaně skotrolovali a kupodivu nic neschledali !!!!
Mýlíte se, podvod spáchal žadatel o dotaci, jelikož uvedl úřad který dotace přiděluje v omyl dokumentem, který podepsal a na kterém svým podpisem doložil, že se jedná o malou firmu, které dotace přísluší.
A přesně na tomhle dokumentu, který se jmenuje Čestné prohlášení je i pod hvězdičkou uveden paragraf který žadatel poruší, pokud se jeho prohlášení ukáže jako lživé.
Při dotacích nad deset milionů korun se jedná o tzv. škodu velkého rozsahu a taxa je 10- 15 let nepodmíněně, pane Luboši Lomničko…
Dopr*ele už s váma „yntelygentama“. Abych si vzal na vaše příspěvky Česko-Idiotský slovník. Tak, jak tady píšete, i normálně mluvíte? 1:1?
Když Bureš podepsal papír – žádost o dotace – tak je to jeho problém. Těžko domýšlet, že by jeho zaměstnanci jednali proti jeho přímým zadáním práce.
Zajímavé je, že úplně stejní „ajnštajnové“ píší pod články o lidech v exekucích, kteří podepsali likvidační smlouvy o půjčkách, jací jsou kr*eténi, že je k tomu nikdo nenutil, nikdo jim nedržel pistoli u hlavy a že si půjčovat nemuseli. Že je jejich problém, že mají zničený život. Bureše taky nikdo nenutil žádat o dotace. Bureše taky nikdo nenutil nic podepisovat. Bureše taky nikdo nenutil úkolovat podřízené vyvést firmu z holdingu, zažádat o dotace, pak ji zase do holdingu vrátit. Vy jste schopni tvrdit, že to dělali jeho podřízení bez jeho vědomí – i se tak jeden čas hájil. Jste snad úplně na hlavu????? Jděte do své práce, vlezte do kanclů účtárny a tam začněte papírově vyvádět majetky z firmy na svoji pěst, uvidíme jak dlouho vydržíte, vy fundovaní odborníci.
Tady se ta estébácká, krysí „sfiněsvinutá“ hájí tím, že za to napřed nemůže nikdo, pak všichni ostatní, pak jen ti, co dotační papíry vyřizovali.
Názory vás, tzv. dezolátů, mě stejně nezajímají. Vy máte všichni do jednoho tak zkřivené myšlení, že nepoznáte šmejda ani kdyby vás do „xichtu“ mlátil. Nebo hůř, poznáte ho, ale protože „svůj k svému“, „vrána vráně…“ atd. atd. tak ho budete bránit, jak je chudáček šikanovaný úplně všemi, celá EU je proti němu, protože šel do politiky. Ta kauza ve Francii, je taky určitě účelová, Francie si určitě nepřeje aby byl Bureš politik. Každému, kdo nemá vychlastaný mozek z hlavy jste k smíchu.
Pan Kytka má naprosto pravdu, bohužel. Podle mě to vypadá, že pokud se národu českému nepodaří co možná nejdřív svrhnout vládu slovenského nepřizpůsobivého migranta Bábiše a zavřít ho za jeho zločiny do kriminálu, kde bude sedět až z toho zčerná, zle to s Českem dopadne. Varováním před vládou primitivního slovenského komunistického estébáka Bábiše nám může být také aktuálně se blížící výročí komunistického puče z r. 1948.
A vy jste zapomněl, že to, co kritizuje autor, tady funguje stále i po r. 89?
Jenomže z éry „divokého východu“, která logicky následovala po demontáži totality, to mělo, i přes peripetie, až do vlády Petra Nečase vzestupnou a stále demokratižtější tendenci…
Nečasova vláda učinila další krok k právní stabilizaci a demokratizaci, totiž zbavila státní zástupce povinnosti informovat politiky o vyšetřování korupce a politické korupce. Výsledky se rychle dostavily, byl zatčen Rath, problémy měl Rittig.
Estébácká korupční partička kolem Babiše rychle pochopile, že pokud něco neudělají, je řada i na nich.
Proto investovali cca miliardu korun, koupili si významnou část sdělovacích prostředků a založili politickou divizi Agrofertu, která Babišovi a spol zajistila imunitu a beztrestnost…
Od té doby se vracíme zpět do korupce, bezpráví a totality…
Zavření ŽIDa Rátha do vazby dle Norimberských rasových zákonů a nesouzeních těch ješ to začali aješ vyhráním voleb ŽID Ráth odstříhnul je jasný příklad politického PRocesu !!!
Kroulíku. Vy to máte v té kedlubně řádně vydlabaný.
Blá, blá, blá, Kučero…
Opozice chce svrhnout vládu za kroky, které sama do politiky zavedla a prováděla:
– VYDÍRÁNÍ PREZIDENTA Zemana předsedkyní PS Pekarovou, Vystrčilem, Skopečkem, Ferjenčíkem,
– PORUŠENÍ ZÁKONA O ROZPOČTU nedodáním SFDI, mimorozpoč.půjčkou,
– PENÍZE NA OBRANU 2025 2,02%, 2026 2,07%,
– ODMÍTÁNÍ L-159 UKRAJINĚ ministryní Černochovou opakovaně od 2023 z důvodu zajištění naší obranyschopnosti,
– ČISTKY NA MINISTERSTVECH, RUŠENÍ ODBORŮ ministrem Lipavským a dalšími ministry,
– PODPORA AGRESORA Azerbajdžánu Pekarovou.
– MÉDIA PLACENÁ Z ROZPOČTU jsou ve většině států EU.
NasraI sis do držky soudruhu.
Pravda bolí – že Pavlíku 🙂
Když tě něco bolí soudruhu, tak si vem brufen.
Hrozí nebezpečná konstelace bolševika po boku sarajevského pučisty Koláře, který už svrhnul vládu Klause, a blížícího se výročí Vítězného února, kdy bolševik s pomocí agresívního davu svrhnul demokraticky zvolenou vládu a nastolil totalitní vládu na věčné časy… pak občané musí vyjít do ulic a zopakovat Listopad 89 na obranu parlamentní demokracie a výsledků demokratických voleb…
V 48 se vláda svrlaha sama a KOMuistické internacionála provedla puč v únoru ale už 1929 byla odstavena od moci skupina „oportunistické křídlo“) Bohumír Šmeral Jílek, Bolen, Hais, – znamenal vítězství radikálního Moskevského křídla patřili např. Klement Gottwald, Rudolf Slánský, Jan Šverma, Pavel Reiman, Jaromír Dolanský, Josef Guttmann, Otto Synek a Václav Kopecký. A ustavením Košícké vlády národní fronty a odchodu ostních stran z vlády bylo vymalováno !!!
Baví mě, zrovna ve vašem případě, jak je přesně vidět, kde odněkud kopírujete a kde už jedete zase podle své klávesnice.
Vás bych chtěl vidět naživo…
Můžete ho svrhnout pane Kroulíku. Ale docela by zajímalo, co budete dělat potom, až poté budou opět sněmovní volby, a vyjdou se stejným výsledkem, jako v říjnu minulého roku. :-). Udělejte to pane Kroulíku. Aspoň bude sranda…
To v Británii nevědí, že do politiky jdou lidi proto, aby si beztrestně nakradli?
Jak jinak uděláte třídní společnost, když všichni ví, že poctivou prací se nedá zbohatnout?
Čemu se tedy divíte? To je kapitalismus v praxi.
To máte pravdu a platí to naprosto přesně bez ohledu na stranickou příslušnost. Jen ty bitcoiny asi nevyšly, ale kdo ví kde skončily ty více než 2 miliardy předtím než byla peněženka oficiálně otevřena.
Zrovna od Britů bych se nechal poučovat. Země totálně rozkližena muslimy, kde každý protest proti astablishmentu je tvrdě trestán, bude někoho školit.. Tvl Hlídací pse zalez di boudy
To se už nedovíme…
Tos to burešovi nandala, soudružko.
Je zvláštní, že jim nespadla brada z toho, že soudní proces s Babišem trvá neskutečně dlouho. Oni jen krčí rameny.
Británie nás tak může mentorovat. A jako by naše předchozí vlády měly samé odborníky a mravně zachovalé členy.
Ivane, krásne jsi to vystihl, zejména poslední pasáž ve mne budí jistou naději, které je třeba více, než kdy jindy… Díky!
Pokusil jsem se vysvětlit známým ze Śvedska, co je to strana Motoristé sobě. Smáli se a smáli. A pak mi sdělili, že vědí, že jsme vtipný národ. Nechal jsem toho. Nechal jsem je při tom, že jde o recesisty z řad radikálních ekologů, což jeden z nich řekl. Blbost části populace u nás je nevysvětlitelná.
No jo no… drsný sever měl kapku jiné evoluční síto, než u nás.
Tam vychlastaný dezolát, co nedá trojčlenku ani s pomocí všech svých kamarádů a kalkulačky, prostě v zimě odešel (chtěl jsem napsat zdechnul, ale to mi přijde i na dezoláty drsné).
Kytka je jen hlásná trouba pětidemolice. Vyčítá macinkovi že nemá dlouhodobou zkušenost s diplomacií. Kolik zkušenosti s diplomacií měl ten půlministr Lipánek? Vůbec žádnou tak že si s Macinkou nemá co vyčítat. Vysvětlil taky Kytka Anglickým přátelům jak v ČR kostelníkova sekta milionový chlívek se snaží s komunisty svrhnout vládu jako v roce 1948 a že je financován oligarchy kteří dotují pětidemolici a platili i kampaň toho hradního komunisty před prezidentskými volbami.
Teplý kučera se zase zšestidemoloval.
Pavlíku. Ty tvoje hloupá příspěvky svědčí o tvém vrozeném kreténismu. Umíš alespoň jednou napsat nějaký smyslplný komentář nebo máš naučené jen 2 věty a pořád je tady dokola papouškuješ.
Teplej Kučera se zřejmě změnil v Jar Jar Binkse ze Star Wars: „Ty tvoje hloupá příspěvky“ 😀 Ono Kučero, když budete lhát tak, jako jste to předvedl dosud, tak to holt některé lidi naštve a dostane se vám nepříjemného označení, které si ale plným právem zasloužíte.
Pojďme uvést věci na pravou míru. Tak jednak, Lipavský zkušenosti měl, ulhaný Kučero, ne, že ne. Před nástupem do funkce ministra zahraničí měl politickou a akademickou průpravu v oblasti mezinárodních vztahů, plus několik let praxe v parlamentní zahraniční agendě.
Studoval mezinárodní teritoriální studia na FSV UK. Absolvoval roční pobyt na University of Kent zaměřený na mezinárodní témata. V Poslanecké sněmovně se celekem rychle dostal do vedoucích rolí v zahraničně‑bezpečnostních výborech. To znamená, že se několik let věnoval zahraniční politice na parlamentní úrovni, bezpečnostním otázkám, mezinárodním vztahům a práci s experty a diplomaty v rámci výborů. Před vstupem do politiky pracoval v IT a konzultingu (McKinsey, Euro RSCG) jako analytik a manažer. To s diplomacií přímo nesouvisí, ale poskytlo mu to zkušenosti s řízením, analýzou a komunikací. Macinka vůbec žádnou zkušenost s diplomacií či mezinárodní politikou neměl, absolutně žádnou, čistá nula!
To bychom měli opravenou jednu vaši lež, dezoláte jeden ulhaný, amorální, vrhněme se na druhou. Milion chvilek v první řadě nespolupracuje s komunisty vy dob… ulhaný, který tímto označením pouze útočí na pro něj nepohodlné, a už vůbec není jejich cílem svrhnout vládu, jejich cílem je sjednotit občanskou společnost, tak, aby byla vládou vyslyšena. Tedy cílem je na tu partu nekompetentních, arogantních mafiánů (na jejichž volbě jste se i vy podílel, grázle jeden), vyvinuli takový tlak, aby je Babiš a spol. nemohli ignorovat a začali respektovat nějaké hranice slušnosti, to je vše. Mikuláš Minář několikrát zopakoval, že vláda má plné právo vládnout a vykonávat svůj mandát, jelikož vyhráli volby, ale jsou věci, které si prostě nemůže dovolit a které si ti chytřejší z nás nenechají líbit (vy ano, vy jste dezolátská onuce, se kterou si současná parta bude systematicky vytírat podlahu, bude s vámi házet jako s hadrem a vy budete doslova v rauši a zároveň budete nenávistně kníkat, že si někdo dovolí se ozvat, že mu to na rozdíl od vás vadí, ne každý totiž stojí o to nechat si soustavně lhát do očí, nechat si líbit takovou šílenou míru arogance a nechat ze sebe dělat idi…, což vy regulérně jste, takže chápu, že vám to nevadí).
Lež číslo tři, cituji: „Že je financován oligarchy kteří dotují pětidemolici a platili i kampaň toho hradního komunisty před prezidentskými volbami.“ Milion Chvilek je financován z darů, především pak od drobných dárců, žádných oligarchů. Kdybyste neměl v té tupé, zlé, nenávistné palici s prominutím totálně nas…, tak se podíváte na jejich transparentní účet, kde je veškeré nakládání s prostředky vidět doslova černé na bílem. Já sám jsem jim v minulosti přispěl a přispěji znovu. Organizace fakt nepotřebuje pro své fungování žádné závratné částky, v přepočtu si vystačí s okolo 8 milionů korun za rok, z nichž většina jde na platy. S přihlédnutím k tomu, že organizace dnes zaměstnává mezi 30-49 lidmi, to dělá měsíčně na osobu 13 500 až 22 000 korun. Je tedy patrné, že jejich činnost je z větší míry založena na dobrovolnictví, stejně tak práce jejich grafiků, projektových manažerů, koordinátorů, apod.
Dám vám jednu radu, agresivní, arogantní, egoistický, narcisní Kučero – chovejte se v diskuzích slušně, přestaňte lhát a ostatní diskutující se k vám podle toho budou chovat také tak. Je to velice jednoduché pravidlo, které byste dokonce i vy s vaší úrovní intelektu a zanedbanou výchovou měl být schopen dodržet…
Lipánek mél především „zkušenosti“ z think tanku Billa Browdera. Jinak na slovní průjem vám živočišné uhlí nepomůže.
Komunista Leo se zastává milionového chlívku který veřejně podporuje bolševika z hradu. Navíc si zjistěte kdo ten clívek sponzoruje a žwe se vám pravda nelíbí je váš problém. To že má Lipánek nějaké školy nic neznamená, důležitá je praxe a tu neměl žádnou. Navíc nezvládal ani svoji práci když polovinu za něj musel dělat vymyšklený další ministr pro Evropské záležitosti. Ve všech vládách od roku 1993 to vždy zvládl MZV sám. Ve světě dělal jen ostudu když vyjednával cestu tomu Brněnskému sedmilháři v Africe kde ho některé státy ani nechtěli se sedmilhářem pustit na jejich území.
Hele, Kučera, nemohli by nám oni vyjevit tu neuvěřitelnou a výbušnou pravdu, kdo že ho sponzoruje?
Dám ti radu, teplý kučero. Když píšeš komentář tak nečum do zrcadla. Hned je pak jasné co jsi zač.
Netrpělivě jsme čekali Pavlíku, co nám tentokráte poradíte 🙂
Teplý Pavlíku. Na tvoje hloupé příspěvky ve kterých urážíš ostatní diskutující už nebudu reagovat.
Tak proč reaguješ teplý kučero, zvlášť když si jen zas a znovu sereš do držky.
Jestli máš zálusk na teplýho kučeru, tak si to s ním domluv v soukromí, vláďo.
Kučero, já vám tu vyvrátím prakticky všechny lži, co jste tu nakvákal a vy začnete lhát znovu? Lipavský měl praxi i průpravu na ministra zahraničí, ne jen vzdělání, máte to tam jasně vypsané… A žádný ministr pro evropské záležitosti (což byl mimochodem Martin Dvořák, to ani nevíte) se na jeho agendě vůbec nijak nepodílel, jejich agendy byly oddělené, Přestaňte v každém svém komentáři systematicky lhát a vymýšlet si nesmysly, které se vám hodí do karet! Kde berete tu drzost ty své lži nazývat pravdou? Prostředky na financování Milionu chvilek pochází z 80-90 % z rukou drobných dárců a je jedno, jak moc se tu vy ulhaný grázle budete snažit je špinit, to je prostý fakt, se kterým prostě nepohnete, viz jejich transparentní účet: https://ib.fio.cz/ib/transparent?a=20201117. Prý: „Navíc si zjistěte kdo ten clívek sponzoruje a žwe se vám pravda nelíbí je váš problém“. Já si mám něco zjistit? Co kdybyste si konečně vy sám začal ověřovat informace a přestal lhát! Myslíte třeba Petra Sýkoru (Nadace Dobrý anděl), který poslal statisícovou částku darem? Jo, to je páni „mafián“ první kategorie, normálně ho zavřít za to, že podporuje organizaci jenž brání demokracii, proti ulhaným dezolátským zmetkům, jako jste vy, kteří si postavili realitu na systematickém lhaní, a kteří si navolili vládu plnou komoušů, StBáků a mafiánů první kategorie… A koho nazýváte „komunistou“, vy ostudo bolševická, dezolátská, volící a bojující tady za vládu plnou komoušů a StBáků? Já pocházím z disidentské rodiny, která byla komunisty dlouhodobě šikanovaná, vy grázle jeden ulhanej, zamindrákovanej, tohle si zkoušejte na někoho jiného, tady papouškovat nálepky, které dostanete, nic jiného neumíte. Vy, který volí jedince, který má na lhaní papír od soudu, dokonce 4x, tady někoho nazýváte semilhářem, dezoláte jeden zamindrákovanej, nezvdělanej. Ostudu dělají jenom nevyzrálý, zamindrákovaní smradi dezolátský, jako jste vy, protože z Česka udělali dezolátskej stát vedenej mafiány a ještě jste na to hrdej. Kde takováhle sketa vůbec bere víru v sebe sama, kde berete to sebevědomí povyšovat se nad lidi, kterým nesaháte ani po kotníky? Takovej odpornej, bolševickej, teplej smrad prasáckej! Zalezte si tam do toho svého smradu a nevystrkujte palici, vy smradlavej, bolševickej dezoláte ulhanej!
Jestli je Kytka hlásná trouba, co je pak nýmand Kučera?
Skrbku. Vy jste stejný hlupák jako ten teplý Pavlík. Nelíbí se vám pravda. Tak zase můžete jít vejskat na náměstí a podporovat komunisty.
Pravda? Myslíte ten váš komentář plný lží, mnou opravený, viz výše? Vaše míra drzosti je neuvěřitelná, doby… jeden, takovéhle do očí bijící lži nazývat pravdou. Komu to tady tlačíte, vy gaunere nevychovaný? V současné vládě je ze 108 členů celkem 23 lidí s komunistickou nebo StBáckou minulostí, to jsou lidi vámi podporovaní a volení, tak tu neplácejte nějaké kydy o tom, kdo podporuje komunisty, vy komouši špinavej, nepoctivej, ulhanej! Chováte se jak nějaký poradce Urválka, šíříte lži ve prospěch zvrácené mafiánské vlády, jako byste jim tady dělal nějakou propagandu. A nejhorší je, že za to ani nejste zaplacenej, dělte to z vlastní debi…ity…
Soudruhu Leo. Vám imponuje podvraťáky komunisty založená ODS. Jinak ta mafiánská vláda už je na druhé koleji. Ani ji nepomohlo že jí velel don Pablo a přizvukoval malý mafián Ropušan. Já vím že se vám pravda nelíbí tak jen urážíte, ale to je u komunistů a přívrženců pětidemolice normální. Když milionový chlívek podporuje komunistu na hradě tak s nimy spolupracuje. Navíc si zjistěte kteří oligarchové posílají peníze na rozvracení společnosti.
Tys zakládal ODS, teplý podvraťáku kučero.
Ještě jsem tam nebyl, ale udělám vám radost a příště půjdu…
Soudruhu Skrbku. Investigativní novináři rozkryli jak je financován milionový chlívek. Mají 2 účty. Ten první je transparentní u FIO banky kam hlopí lidé posílají drobné dary a ten se ukazuje veřejnosti . Ten druhý je od oligarchů Libora Winklera z RSJ a Martina Hájka z Livesportu. Ten se veřejnosti neukazuje. Je to běžný účet ze kterého tečou peníze přes bránu DARUJME.CZ a je z něj placeno vedení MCH a náklady na marketingové strategie. Oligarchové využívají nedostudovaného kostelníka ke svému prospěchu a stádo hlupáků jim to žere. Vím že se vám tato pravda nebude líbit a zase se mě budete snažit urážet a lhát. To je jediné co umíte.
Soudruhujte si doma, když si nemůžete pomoct.
Tak jsem se díval po vašich informacích a jediné, co jsem našel, je z Parlamentních listů, eh… To myslíte vážně?
Máte li nějaký důvěryhodný zdroj tak sem s ním, ale Parlamentní listy jsou tak relevantní jako pavlačová drbna, Kučero…
Zajímavé. Když parlamentní listy psaly proti Babišovi tak to byl podle hnojomeťáků důvěrohodný plátek a když napíšou pravdu o sektě milionový chlívek tak jsou najednou pavlačová drbna. Jak mě vysvětlíte ten rozdíl?
Josef Kučera napsal:
25.2.2026 (12:49)
Takže jste právě potvrdil, že jste tydýt, který si neověřuje informace z nejméně třech na sobě nezávislých zdrojů a šíří každý fake, který se naskytne, haj hou, troubo…
Mimochodem, Parlamentní listy jsou taková špína, že bych na to nikdy nekliknul, ať si píšou co chtějí, třeba i o Babišovi, moulo…
Ivane, moc díky za nazyvani věci pravým jménem a za tu naději, vyjádřenou v posledním odstavci, jsme teď za spolek kasparu, bohužel pravem. Ale nic netrvá vecne…
Nám padá brada,že za posledních 10 let přibylo v Britanii 20 milionů přistěhovalů ,kteří žijí na socialních dávkách A jak si Britové nechali zmršit svoji zemi za pomoci Královské rodiny .Peníze ropných Šejků nesmrdí.
Babiš a spol. je neštěstí pro ČR. Celou dobu, kdy je u válu a to je 8 roků v letech 2014- 2021 a nyní od roku 2926 je napojený na penězovod ze Státního rozpočtu na dotace a státní zakázky. Mimo to jsou jeho firmy z Agrofertu- jako DEZA vyloučené ze způsobení otravy všeho živého v Bečvě v délce 40 km a aby toho nebylo málo, tak stejná firma má na triku další ekologickou katastrofu v Hustopečích nad Bečvou, kdy vlak vezl fenol a protože jel vyšší rychlostí, tak vykolejil a fenol začal hořet a co nezhořelo tak vsáklo do země a vyteklo do vody v okolí.
Vy to máte v té kedlubně taky řádně vydlabaný. Jak může Babiš za to že železniční přepravce z Ostravy (který nepatřéí AG) nedodržel předepsanou rychlost a způsobil katastrofu. Proč vám nevadí řada poslanců z pětižumpy kteří jsou ve střetu zájmu s podnikáním a kradou dotace (jeden příklad za všechny, traktorista už od roku 2007).
Strčte si tu svojí „pětižumpu“ do pr…, vy nenávistné monstrum ulhané, které neustále špiní jednu stranu, aby tu druhou systematicky omlouvalo a její problémy přehlíželo. Vy jste tak tupej, že nerozumíte ani tomu, co to střet zájmů je, tak jak jej chcete hodnotit? Neexistuje žádný právní závěr ani důkaz, že by byl Jurečka ve střetu zájmů. A zároveň, jeho pozice na MPSV neměla žádnou rozhodovací pravomoc nad zemědělskými dotacemi, takže ani teoretický střet zájmů zde nedává smysl! Přestaňte v každém svém komentáři soustavně lhát, ubožáku jeden zfanatizovanej, nenávistnej! Fakt tím menší gaunery z těch prasat, které jste si navolil neuděláte!
I stou promněnlivou rychlostí je to problém SŽDC !!! že ČD tažené staré vagony veze s JEDovatého odsahu AGRO fertu STROJvůdce ani nevěděl v železniční dopravě narozdíl od silniční kde má jeden návěs mu to prostě nikdo nezděluje to ví jen VLAKvedoucí a ten na rozdíl od ŘIDIČe či PILOTů stroj neřídí a v dnešní době nebývá v souparvě už ani přitomen !!!
Jestli bych si dovolil vysvětlit, sice to nebudu vyvracet, ale Babiš má tu smůlu, že je na něj, jako na premiéra a současně podnikatele přímo vidět.
Zatímco takových jiných podnikavců, co si přilepšují ze státního, je spousty ale halt to nedělají tak otevřeně, aby si do té vlády sami sedli. Od toho tam mají svoje lidi, které třeba sponzorují už od voleb,
Pro fungování našeho státu by bylo lepší podvádějící podnikatele trestat, nebo jednoho z těch nejvíce podvádějících udělat premiérem?
Co myslíte?
Nemám nic proti potrestání nepoctivých podnikatelů, úměrně jim prokázaným deliktům podle trestního práva.
Ovšem, když je jim pak udělen trest, tak potom je zase zase zcela věcí voličů, jestli si je zvolí nebo ne.
To je právo těch voličů – a pokud trochu do hlouběji znáte dějiny, tak jejich záliba se vždycky přichylovala k určitým „přestupníkům zákona“ , třeba od Jánošíka. Takže i toto pochopit lze.
Co už pochopit nejde, jestli se nějaký justiční proces táhne přes 10 let – pořád se křičí „pozor zloděj, ten dostane paní až vosum let a ten nesmí být v politice “ ale pořád není žádný pravomocný rozsudek.
To snad chápete že i ti voliči mají právo se na to vykašlat a říct „co je nám do toho, že si pan Babiš někdy v roce 2008 vyplnil špatně úřední žádost o dotaci? Za dalších asi 8 let ho někdo udal a dalších 10 let ho honí justice jako vraha? Svatá prostoto, kde to žijeme, kdyby se tohle mělo dít každému….
Tak ono by se to samozřejmě každému nedělo, protože každý nemá na to, aby si udržoval takový aparát advokátů a žaludek na to, aby do toho zatáhl i vlastní potomky.
Jednat se například o vás, či o mne, tak už máme dávno odsezeno…
Vážený pane Kytko, a ze selektivní úmyslné slepoty zodpovědných britských úřadů vyšetřujících dlouhodobé znásilňování tisíců místních dětí a mladistvých pachateli s migrantským pozadím na severu Anglie vašim bohorovným anglickým přátelům brada nepadá?
Rule, Britannia!
Největší prase je v této diskuzi egoistický, narcisní psychopat Kučera. Fanatik, který tady obíhá komentáře každého, kdo zkritizuje současnou mafiánskou vládu, uráží je na intelektu a hlavně permanentně lže a špiní na základě smyšlených báchorek. Tento člověk musí reálně trpět tolika psychickými poruchami, že by měl být držet dál od styku s veřejností, protože narcistní porucha a bájná lhavost, jsou asi jen špičkou ledovce hnusu, co v sobě tohle monstrum má…
Soudruhu Leo. Vy jste stejná žumpa jako pětidemolice. Kdyby jste si alespoň něco nastudoval tak byste zjistil že žádný člen vlády nesmí vlastnit žádnou firmu a ani nikdo z rodiny. Takže traktorista byl ve střetu zájmu protože svoji firmu přepsal na manželku. Jaký je rozdíl mezi tím když Babiš vložil firmu do svěřenského fondu, nebo traktorista přepsal firmu na manželku. Odpovím vám že vůbec žádný. Navíc ván ani nevadilo že i sedmilhář Péťa byl ve střetu zájmu. Jelikož měl peníze v mafiánské kampeličce tak byl zároveň její spoluvlastník. A to je jasný střet zájmů.
Leošku. Měl byste si zajít k doktorovi aby vám něco udělal s tou hlavou. Vám se pravda nelíbí tak jediné co dokážete je urážet lidi kteří tady napíši pravdu a navíc ještě nezřízeně lžete. Jak vás můžu urážet na intelektu když žádný nemáte. Ty vaše smyšlené bláboly číst je jen pro hlupáky stejného ražení jako jste vy. Ten největší narcis jste vy a váš milovaný sedmilhář Péťa kterému lezete do pozadí tak že z vás už čouhají jen boty.
Což o to, kdyby si chtěl pan Kytka s Angličany vyměňovat zkušenosti se stavem politické morálky – tam stejně by se mohl ptát jich jak se proboha mohlo stát, že se člen britské královské rodiny mohl zaplést tak hluboko do špíny Epsteinovy aféry, že ho kvůli tomu dokonce, i po tak dlouhé řadě let, zatknula britská policie..:))
Ovšem – zrovna ten rozdíl, proč je -možnost uplatnění poslanecké imunity (pouze po souhlasu parlamentu) rozšířena i na činnost poslance „mimo Parlament“ se dá vysvětlit poměrně snadno, z historických důvodů. Těch případů kdy si vládní režim dokázal bezdůvodně došlápnout i na zvolené poslance, bylo v historii (nejen u nás, ale i po kontinentu) poměrně dost.
Ono nakonec nemusíme chodit tak daleko, když si připomeneme nedávný osud ministryně Parkánové . Jak se dá dočíst, na taky měla na začátku poslanecký mandát, , jenomže toho se za účelem vyšetřování sama vzdala, v bláhové představě, že ji bude zajištěn spravedlivý proces, kde se rychle prokáže její nevina. A ono vůbec, naši státní prokurátoři jí pak honili po soudech 12 let.
A i když se podíváme na případ pana Babiše, který už je taky vyšetřován a souzen našimi státními orgány asi 10 let ,
za něco na co mohla kdysi stačit obyčejná pokuta od berňaku, se asi taky těžko v zahraničí vysvětluje.
Co to plácáte za kraviny? Princ Andrew je prostě prasácký chlípník, ale nikdy neměl žádnou politickou funkci, ani jinou rozhodovací pravomoc, pouze titul, to nemá se stavme politické morálky vůbec co dělat. Nikdy ani neměl nejmenší naději stát se králem. Srovnáváte nesrovnatelné. V Británii žiju, a to co se děje u vás, jakou tam máte politickou kulturu, to je šílenost, která je v Británii naprosto nemyslitelná. Tady se odstupuje z funkce pro „pouhou“ ztrátu důvěry, když se přijde na to, že člen vlády lhal a ne jen člen vlády, ale i takový poradce, kdokoliv. To byste u vás v Česku ale neměli vládu žádnou, protože Babiš, Macinka i Turek lžou v jednom kuse (nedávno zrovna Babiš lhal o tom, jak je postavena smlouva o začlenění jeho holdingu do svěřeneckého fondu, ze lží je také 4x usvědčen soudně). Byl to hlavní důvod, proč jsem z Česka tehdy roku 2019 odešel, kvůli té nenávisti a svárům, které ve společnosti rozšířil Babiš, Okamura, Rajchl, Konečná a jiní. A jinak Babiš spáchal dotační podvod takového rozsahu, že pokud by byl vyšetřován kdokoliv jiný, tak už je dávno odsouzen na takových 6 let na tvrdo, nejméně, ale spíše na 8-10, protože už je to klasifikováno i jako poškozování zájmů Evropské unie. Pokuta se dává za špatně vyplněné daňové/majetkové přiznání (toho se Babiš mimochodem dopustil také, tehdy to svalil na účetní), za dotační podvod v rozsahu, v jakém jej spáchal Babiš už je prakticky vždy trest odnětí svobody. Jan Wolf z ČSSD, který tehdy dostal 6 let na tvrdo, za dotační podvod menšího rozsahu než spáchal Babiš, by o tom mohl vyprávět… Ještě takového gaunera nazýváte uctivě „panem“, což vy sem přispíváte pravidelně, petrph, a to, že jste sám grázl bez špetky morálky je více než patrné. Popíráte prakticky cokoliv negativního, co nějakým způsobem vrhá na Babiše špatné světlo, dokonce i tak jednoznačné věci, že jako pracovník zahraničního obchodu byl StBák, k čemuž se před vstupem do politiky sám doznal. 😀 Fanatismus vás, jeho voličů je až neskutečný, jak jste kompletně mimo realitu a lžete i sami sobě…
Vy nejste tak hloupý, abyste nevěděl, že lžete.
Jeden případ za všechn zde:“ za něco na co mohla kdysi stačit obyčejná pokuta od berňaku“.
Nemohla, a vy to musíte vědět, za škodu velkého rozsahu, tedy od deseti milionů Kč, je taxa min 10 let, nepodmíněně…
A pak se vás tedy zeptám.
Proč lžete?
Tedy, obávám se, že se mýlíte v tom zásadním, co se snadno ověřit dá. Že v řadě jiných případů porušení zákonů o dodržení podmínek dotací to státní orgány řešily
– a pouze odebráním té dotace (což značí že jím musel ten subjekt vrátil) – a k tomu ještě pokutu.
Proč to dělaly je ten, že ty dotace využívaly zhusta třeba i obce a další veřejné instituce. A kdyby třeba každému starostovi, nebo řediteli školy, když požádá o dotaci a něco napíše i třeba účelově špatně /aby tu dotaci spíš dostal/, hrozilo -až 8 let kriminálu, asi by do toho nešel nikdo. Dokonce ani většina těch opatrnějších podnikatelů, ne.
Tudíž, ono se sice na dotace skutečně rozházelo a rozdalo zbytečně strašně moc peněz (to už dnes víme),
ale těch proti kterým by stát zahájil trestní řízení, a navíc po celou dobu se media liáně vyhrožovalo že „dostanou až vosum let“, bylo strašně málo.
.A stojí se za to ptát proč zrovna ti v té době a ne jiní..Což je mimochodem ale průšvih pro českou spravedlnost jako takovou. Protože ta by měla svou autoritu stavět na principu „padni komu padni“, a nikoliv podle toho jestli je někdo v té „nesprávné straně “ nebo ne..
Problém je, že nesprávně vyplněná žádost o dotaci nemusí být úmysl a je problém odlišit ho od pochybení, či omylu, což je případ těch obcí a institucí, protože tam nejde o osobní prospěch.
Ovšem, v případě notorického podvodníka a křiváka Babiše, který nevlastní nic, co by neukradl, neuplatil, nebo nepřátelsky nepřevzal, byl broblém řetězcem nepřímých důkazů prokázat právě ten úmysl. Poslední rozhodnutí soudu však tento řetězec poskládalo a dál není co řešit…
No a co říkají londýnští přátelé na totální rozklad společnosti zejména v Londýně, kde byla příkladná a uznávaná demokratická společnost nahrazena středověkou kulturou z blízkého východu a islámským právem šaría…. Z nich by si u nás nikdo příklad brát neměl. Naopak brzy budou utíkat k nám a prosit o azyl.
Pane Kytko, vsadil jste svůj život na VB. Ta je v mnohém větší krizi, nez si chcete přiznat a s CR se to nedá porovnat. Král Karel III je v obdobne situaci, jako císař Karel I kdyz jednal s admiralem Hortym, někde u Pesti.,když byl obklíčen.Pozdeji byl deportovan na Madeiru, kde zemřel. U nas nas tehdy probíhala castecna mobilizace.
Co to melete? Jaký Horty, proboha? Proč sem taháte události z období před skoro sto lety? Jak to souvisí s aktuální situací? Upřímně, politická kultura v UK je na tak vysoké úrovni, že jakýkoliv politický skandál je řešen prakticky okamžitě odstoupením dotyčného, který se něčeho dopustí, a to to nejhorší čeho se dopustí je většinou lež či „pouhé“ zatajení skutečnosti. Takovou šílenost, jako to, co tam máte vy v Česku, trestně stíhaného a senátem Vrchního soudu usvědčeného, chorobně ulhaného dotačního podvodníka v čele vlády, to se tady nestalo za celou historii demokracie! K tomu členy vlády, kteří systematicky dělají ostudu jen otevřou pusu (viz váš hrubým způsobem nekompetentní Macinka), lžou, jsou arogantní, táhnou zemi směrem k Rusku (viz. Okamura a jeho dezolátská parta). Chovají se tam k vám v Česku jako k nějakému stádu prasat, kterému je potřeba dát nažrat, nechat se vyrochnit a všichni budou spokojení, hlavně jim nekoukat pod ruce, jak vám tam rozkrádají stát za bílého dne, viz Babiš a jeho masivní střet zájmů a neustále lži a otočky o tom, jak jej řeší/neřeší. První věc co ta vaše slavná partička udělala při nástupu bylo to, že zvýšila dotace větším zemědělským podnikům a snížila prostředky na vaši obranu, které by nejen, že neměly ani stagnovat, ale měly setrvale růst! Tak tu nemelte ptákoviny o tom, v jaké je Uk krizi, a že se to nedá srovnat. Ano, země je na tom ekonomicky bezesporu hůře než Česko (což je úspěch, za který vděčíte minulé vládě, proti které jste se tam spikli), stagnuje, životní úroveň reálně klesá (i když já jsem tu velice spokojený a životní úroveň mám vysokou), ale lidé se tu k sobě chovají nesrovnatelně lépe než vy tam a o politické kultuře nemluvě, ta je tady úplně někde jinde. Jste tam 100 let za opicema, v parlamentu vám tam šikanují mladé Pirátky, slečny, které se nově dostaly do sněmovny, dezoláti jako je Rajchl a Ševčík, padají tam ze strany té vaší slavné partičky vulgarity, ministr zahraničí vyhrožuje hlavě státu, Petru Pavlovi a vy máte tu drzost situaci u nás nazývat nějakou krizí? To je snad vtip ne? Vždyť vy máte z 108 členné vlády 23 lidí s komunistickou nebo dokonce StBáckou minulostí. 😀 To je jako, kdyby tady v UK byla 1/5 vlády tvořena fašisty. Měli byste se tam stydět za to, co jste si zvolili a ne se ještě drze navážet do Británie, které se na úrovni politické kultury, morálky a slušnosti nemůžete rovnat ani v nejmenším…
Díky za vaši snahu.
Kolik Pražáků nikdy nikoho neobelhalo, nepodvedlo a neokradlo?
Šmarjá to je žvást…
Narodil jsem se v Praze, ale čtyřicet let už žiji v Jizerských horách.
Nicméně, už tehdy, když jsem z Prahy odcházel, tak většina „pražáků“ nebyla z Prahy ale byli to přistěhovalci z celého území tehdejší ČSSR, slováci, moravané, slezané, atd…
Stěžujete li si tedy dnes na „pražáky“ pak vlastně obviňujete celý národ, protože pražských rodáků žije v Praze výrazná menšina…
To podle vás znamená co?
Že kvůli nějakému pražákovi, co je křivák, mají ostatní pražáci-nekřiváci mlčet?
Odkud jste vy? Kápněte božskou 🙂 Zasmějeme se tu všichni dokola.
Leo, napsal jste slohovou praci ve které jste mlel prázdnou slamu. Za situaci na Ukrajine nese velkou zátěž VB. Vůbec vztahVB k Rusku je velmi , když to řeknu slušně zvlastni. Král Jiří odmítl poskytnou carske rodině azyl, byla popravena komunisty. Churchill absolutní antikomunista vyjednal spojenectvi s komunistou batuskou Stalinem proti Hitlerovi. Jenomže Stalin hrál větší hru s prez. Roosveltem. A tak se stalo na vítězné Postupimske konferenci v 1945 , kde Churchil dostal zprávu o volbách a před Stalinem řekl, „lid jeho Velicenstva mě nakopal p-del“, Stalin řekl, „mohu nějak pomoci Exelence“, odpovědi bylo mlčení. A tak soucasna VB jen kalí vodu a rozestvava narody včetně Ruska. Boží pravda, vítězi.
A co řeknou Kytkovo kámoši, že kauza trvá 13 let? Nevím jak v Británii, ale mormální promlčecí doba jsou třeba 3 nebo 5 let. Aby se táhnul proces tak dlouho není žádný důvod. V Británii by to byl důvod pro tučné odškodnění s omluvou ministra spravedlnosti, který by se tak vyhnul odvolání.
Zajímalo by mě, jak se na to koukají ti kámoši. Řekl bych, že kroutí hlavou ještě víc.
Tak ono by se hlavně v té Británii nemohlo stát, že by se vyšetřovaný stal tím, kdo může vyšetřovatele zastrašovat a odvolat jeho nadřízeného, tedy policejního prezidenta…
Což přesně Babiš ve svém prvním premiérském období udělal…
A pak je, ve světle těchto událostí, trochu debilní, stěžovat si na délku celého procesu, nemyslíte?
Autor článku je již Angličan, než aby popsal opravdový průběh naší politiky.
Jestli se mu toho u nás tolik nelíbí, tak se ČR přece nemusí vracet.
Nu, a podle stejné logiky byste vy mohla třeba vypadnout směrem na východ, když se vám tak líbí metody oligarchů…