Babiš kontra Řezníček. Hodinka nenávisti k České televizi jako výzva k lynči
KOMENTÁŘ. Když vás někdo nasvítí před veřejností jako hlupáka, který si nevidí do úst a papouškuje jen to, co jej před debatou nadrtili mediální poradci, je to něco, co se nezapomíná a neodpouští. V případě Andreje Babiše v debatě před prezidentskými volbami v lednu 2023 šlo o ostudu mezinárodní – když řekl, že třeba Polsku by v případě napadení, navzdory členství v NATO, vojáky na pomoc neposlal, protože on chce mír.
Tehdy debatu, kdy do přímého přenosu ČT24 Babiš přišel záměrně na poslední chvíli (když předtím avizoval, že nedorazí vůbec), moderoval Martin Řezníček. Podle vzoru nadávání na zrcadlo pro svou křivou hubu Babiš usoudil, že za jeho politický výbuch nemůže on sám, ale tazatel – moderátor.
Od té doby si Řezníčka opakovaně bere do úst. Ale to, co předvedl 11. prosince ve svém parlamentním monologu na téma Česká televize, bylo i na poměry Babiše kromobyčejně žlučovité, místy vyloženě nechutné.
Za mrzký peníz
Řezníčka Babiš vykreslil pozoruhodným slovníkem v podstatě jako agenta imperialismu. V duchu klasické konspirační teorie Babiš vykládal, že za pět let, které Martin Řezníček strávil jako zahraniční zpravodaj v USA, „asi absolvoval školení na to, co dělá“.
„Ano, pět let byl ve Spojených státech a asi za ty dobré služby pro ty struktury, pro které asi pracuje,“ řekl Babiš, který si „práci pro struktury“ ve vlastním životě užil sám dost. Asi…
To, co teď Babiš předvedl za pultíkem v Poslanecké sněmovně, je v podstatě otevřená výzva k lynči. Chybělo už jen přiznání, že se jezdí učit do Ruska, jak nepřátelům zakroutit krkem.
Už chybí jen mrzký peníz, i když i ten je mezi řádky přítomen, protože podle Babiše Řezníček dostal „za odměnu“ vysoký post v EBU, tedy Evropské vysílací unii; jde přitom o neplacenou pozici v organizaci sdružující evropské převážně veřejnoprávní televize a sloužící do značné míry jako platforma pro výměnu příspěvků a pořadů.
Babiš vyvozuje i další podivné pseudokauzality. Z nepodloženého tvrzení, že Řezníček má být „ velký fanoušek amerických demokratů“, který „nesnáší Trumpa“, dochází k závěru, že „tudíž nesnáší i Babiše a hnutí ANO“. Prostě takový kádrový škraloup ze strany nepřátelské inteligence a zpochybnění vedoucí úlohy strany, pardon hnutí.
Výroky jako aktivistický redaktor, manipulátor, který se „drze ptá“ (a – považte – „trvá na odpovědích“), jsou už jen drobný detail.
Samozřejmě – novináři nejsou žádné makové panenky nebo princezny na hrášku, vstupují do veřejného prostoru a moc dobře vědí, že to obnáší i kritiku a zášť ze strany těch, kterým se ve své práci kriticky věnují (což je jaksi samá podstata nezávislé žurnalistiky).
Je ostatně docela běžné, že politik z nepříjemného rozhovoru s novinářem odchází, někdy doslova prchá. Jindy – jako Babiš – se rozhovoru s neservilními žurnalisty cíleně a dlouhodobě vyhýbá (třeba Otázkám Václava Moravce, jehož Babiš ve své řeči také neopomenul).
Karel Schwarzenberg říkával, že „když se kecají blbosti, tak spím“. Novinář, když se kecají blbosti, usnout nesmí.
Známe i politiky, kteří žurnalisty otevřeně nazývali žumpou a póvlem a dokonce navrhovali jejich likvidaci. I to je příčinou, proč se množí případy výhrůžek násilím i smrtí, ale přibývají i fyzické útoky na novináře třeba při různých demonstracích.
Tyhle politické výpady přispívají k pocitu, že se to může, verbálně i vlastnoručně. Babiš k tomu teď přisypal měrou vrchovatou; je zjevné, že to cítí tak, že má s celou Českou televizí nevyřízené účty a hodlá jí to spočítat.
To, co teď předvedl za pultíkem v Poslanecké sněmovně, je ale v podstatě otevřená výzva k lynči. Chybělo už jen přiznání, že se jezdí učit do Ruska, jak nepřátelům zakroutit krkem.
Když se kecají blbosti
Z Babišova projevu dýchá duch doby, která nenávistí, záplavou anonymních dopisů a výhrůžek vyčerpala a usmýkala před druhou světovou válkou jednoho známého českého novináře, respektive doby, která pak novináře věznila i popravovala.
Můžeme si říkat, že Babiš „jen“ jede linku naordinovanou a nalajnovanou na základě průzkumů a principů politického marketingu ve stylu společnost rozděl a pak nerušeně panuj.
Mnohem víc to ale zní tak, že to bere hodně osobně a osvěžuje si tím i postupy z doby, kdy ho maminka přihlásila do KSČ a on pak tak dlouho uctivě soudruhoval, až se stal agentem StB.
Nemá smysl zde vysvětlovat to, jaká je a má být role novináře a moderátora – že se má ptát, korigovat, když někdo mluví od tématu, usměrňovat a řídit debatu, to jest ne jen udělovat, ale taktéž odebírat slovo, fakticky doplňovat, domáhat se reakcí a upřesnění, odpovědí na otázky bez uhýbání…
Místo toho si ANO nechává dělat pseudoanalýzy a čárky o tom, kolikrát kdo komu v televizních debatách skočil do řeči. Karel Schwarzenberg říkával, že „když se kecají blbosti, tak spím“. Novinář, když se kecají blbosti, usnout nesmí.
Nemá ani smysl se obsáhle rozepisovat o tom, že i novináři samozřejmě dělají chyby, že veřejnoprávní média nejsou nekritizovatelná (jak dokazují i texty na našem webu) a nedotknutelná, ale tahle Babišova hodinka nenávisti a veřejný lynč konkrétního novináře, je prostě strašně za hranou.
Je důležité se proti tomu ozvat, ne sklapnout podpatky před plamennou řečí vůdce ANO.
Autor tohoto textu byl v letech 2003 – 2006 kolegou Martina Řezníčka v české redakci BBC World Service.
Pop-up mobil Mobile (207451)
SMR mobil článek Mobile (207411)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-2)
SMR mobil článek 2 Mobile (207416-3)
SMR mobil pouze text Mobile (207431)
Recommended (5901)
135 komentářů
Soudruh Babiš, jako pracovník zahraničního obchodu, vyslaný do kapitalistické ciziny, musel jako každý v podobné pozici podávat pravidelná hlášení StB. Nepůsobil mezi „Kašpárky“, tak ně nemohl donášet. Zatím co profesionální fízl, který sedí na pražském hradě, jehož fotr byl politruk a kolaborant, je v naprostém pořádku.
Jste na velkém omylu.
Babiš byl fízljaksepatří! Fízloval a udával, snažil se co nejvíce lidí, kteří měli pracovat na zahraničních montážích v devizových oblastech, o tuto možnost připravit. Mohla bych o tom vyprávět z vlastní zkušenosti – já a můj manžel jsme měli osobní zkušenosti s Babišem – práskačem. A také několik manželových spolupracovníků – bohužel, manžel i jeho spolupracovníci jsou už všichni po smrti, byli ročníky 1939 – 1942. Já jsem ročník 1944.
Pokud „napráskal“ lidi, řídící se heslem „kdo nekrade, okrádá rodinu“, tak s tím problémy normální lidé mít nebudou, protože by si na jeho místě počínali stejně.
No to snad ne. Od toho nebyla StB. To je spíš varianta omlouvani AB ve vasich očích.
O čem to tady vlastně „filozofujete“?🙈 Vy tady děláte z Babiše pomocníka hospodářské kriminálky?🙄 Máte vůbec ponětí co byla StB? 🙄
Bože, ty to tam nahoře vidíš! A tohleto má v ČR volební právo! Bude jich víc, proto ta ČR tak rychle upadá a degeneruje.
Uvědomte si laskavě, že nikdo jiný než STB neměl vůči pachatelům, páchajícím trestnou činnost mimo československé území pravomoc k zásahu. A STB nedělala jen politiku, ale i kriminalitu jako takovou.
Pro A. S. Pergill
Ve snaze omluvit vlastní hloupost plácáte další nesmysly a lžete dál.🙄 StB žádné pravomoci v zahraničí neměla. To je ještě větší nesmysl, než že Babiš chytal zloděje… 🙄 To už je na ústavní léčbu a odejmutí svéprávnosti.👎😅
Když už jste tady hájil Babiše, že chytal pro StB zloděje. Kolik těch zlodějů ten váš Babiš chytil, nebo usvědčil? Já bych řekl, že nula. A jste tuplovaný lhář. 😂 A s touhle morálkou, znalostmi a logikou byste chtěl porazit EU? 👎😂
Pane Doucho, měla. Račte se o tom poučit. Dokonce příslušnici těchto částí STB jsou „čistí“ i podle lustračního zákona.
Pro A. S. Pergill
Na území cizího státu, neměla StB žádné pravomoci. To by si je podaly bezpečnostní složky dotyčného státu. Tak už se proberte z toho vašeho bolševického ANOblouznění. 😂Navíc, Babiš nikdy nic neodhalil, žádnou kriminalitu za celou svoji kariéru, tak přestaňte laskavě hloupě lhát. Kdyby spolupracoval s kriminálkou, tak by vyhučel každému soudu díru do hlavy o své nevinné, nebo dokonce užitečné spolupráci agenta StB…🙄 Vy Babišovci se skuteční zoufalci s IQ houpacího koně. Stačí na to selský rozum.🙄
Měla pravomoci vůči zločinům, spáchaným na území cizího státu, VB nikoli.
Pro A. S. Pergill
Na území cizího státu neměla StB žádné pravomoci. Na území cizího státu má pravomoci jenom domácí. Dodnes platné po celém světě. Hodně složité na pochopení. 🙄😂
Mohla v tom zahraničí vyšetřovat a pak počkat, až se viník dostane do Československa.
Dobrý den,
děkuji za svědectví, od tohoto člověka asi čekat omluvu, pokoru a solidnost nemůžeme
p.Gajdová, můžete jmenovat alespoň jednu osobu
kterou pan Babiš udal na STB ?
sam u krause babis rikal ze udaval (hlasil) – to je prece normalni (podle jeho slov)
brrr
Hlášení o zahraničním obchodu
a udávání nepřátel socializmu je rozdíl.
To ani sto Moravců a jeden Řezníček nezmění!
Babiš prokazatelně předal 15 udání. Dohledejte si to sám na ÚSTR, určitě budu věřit řediteli téhle organizace než Babišovi.
Nic ve zlém, ale pokud někdo něco práskne, tak určitě měl co. Co tedy dělali? Víte na co narážím? Vy si tady stěžujete na práskání, ale je např. prásknutí zloděje prásknutím? Však já dobře vídím co dnes dělají Babišovi odpůrci a jak se neštítí doslova ničeho jako třeba zmíněný Pavel a jeho fans? Tenkrát dělali to samé již před WW2 tak si nestěžujte.
Pracovník zahraničního obchodu, vyslaný do kapitalistické ciziny, neměl obvykle podepsanou spolupráci jako agent StB. To měli jen ti zvláště vybraní prověření udavači.
Souhlasím, proto neexistuje vázací akt u Babiše. On prostě nebyl agent, ani udavač STB.
Neřešil bych pohádky minulosti. Fakt je, že Česká televize se nepoučila z minulosti a porušuje platný zákon, je stranická a manipuluje veřejnost selekcí informací a komentátorů a názorů a nedemokratickým utajováním nakládání s prostředky z povinně vybíraných peněz.. A co se Pavla týče, sloužil „věrně“ socialistické vlasti a po převlečení kabátu sloužil expansi, agresím a okupacím NATO a Spojených států.
Ty to máš v tom zbytku mozečku hodně popletený.Copak nám to NATO okupuje.Povidej.
Okupací části Srbska vznikl kriminálnický „stát“ Kosovo. Například.
Od kdy NATO okupuje část Srbska?
Kosovo je součást Srbska. Dokonce se jedná o historické jádro srbského státu, asi jako u nás Povltaví mezi Prahou a ústím Vltavy do Labe.
Pro A. S. Pergill
Jasně „srbské“ Kosovo. Složení obyvatel, 92% Albánců s muslimskou vírou, 4% Srbové. Srbové Kosovo opustili už za socialistické Jugoslávie. 😂
Jenom Albánce komandovali, nic víc.
Jenže Albánci tam nalezli až za Tita, do té doby bylo Kosovo téměř stoprocentně srbské. A vaše čísla odpovídají stavu po etnických čistkách vůči Srbům, prováděných pod záštitou a s asistencí OSN a NATO.
Pro A. S. Pergill.
Za Jugoslávie Srbové vyklidili Kosovo dobrovolně, šli za lepším a nechali tam v klidu nastěhovat 92% Albánců, protože si jako všichni komouši na světě mysleli, že budou vládnout na věčné časy. Takže vaše řečičky o okupaci Kosova jsou lež. Ostatně, jako většina vašich textů.🙂
Kecáte. Z Kosova vyhnali Srby až Albánci pod záštitou NATO.
Pro A. S. Pergill
Vaše lhaní je už trapné a znalosti nedostatečné. Píšete tady bludy.
„…Zatímco v roce 1931 tvořili Albánci 60 % z 500 000 obyvatel Kosova, v roce 1991 dosáhli 81 % z 2 milionů obyvatel Kosova…“
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kosovo
Wikipedie není v politických a do politiky přesahujících tématech moc spolehlivý zdroj.
Pro A. S. Pergill 20. 12. 2024 (14:26)
V politických a do politiky přesahujících tématech je wikipedie určitě spolehlivějším zdrojem informací než vy a vaše zdroje, ze kterých vy čerpáte: Sputnik, RT, Parlamentní listy a pod.
Dnes Sýrii, Srbsko, Rumunsko, ale i ČR.
Život v NATO s technologiemi z USA vám evidentně vyhovuje, takže vše v nejlepším pořádku.🙂
Předpokládám, že kdyby vám to soužití s NATO a USA nějak vadilo, tak se odstěhujete na protest k protistraně a přestanete na protest používat vše původem z USA, PC, internet, mobil, platební kartu, GPS, nylon (silon) a Bůh ví co ještě.😂
Škoda, že nejste schopen podat na Čt žádné trestní oznámení, když tady tvrdíte, že neustále porušují v Čt zákony. Neuvedl jste žádný příklad. Jste jenom ubohý lhář a navíc neznáte zákony ČR.👎
Ty ses taky povedl.👎
protože jsi to asi nezažil, pleteš si STB a VKR. A zmiňovat fotra je opravdu nehoráznost. Kdyby totiž Babiš neměl správně zapojeného fotra, tak dělal směnového mistra v nějaké fabrice.
A kdyby Pavel neměl správného fotra, byl by kde?
Kohopak pan Pavel na rozdíl od pana Babiše lynčuje? O čem byl ten článek, že do toho taháte i otce pana Pavla?
Zaplať Bůh za Petra Pavla! Podle skutků poznáš, že on dnes stojí na správné straně, ze Šavla je Pavel, zatímco Babiš je vnitřně stále tím Burešem, nemůžeš mu věřit ani nos mezi očima, je to skřet.
Pane Hladký ,když přistoupím na vaší trapnou argumentaci ,mám dojem ,že vy jste chtěl na hradu toho pravého ,věrného komunistu STB áka co donášel na lidi slyšíte produkci ve sněmovně! To je problém všech komunistů! Jsem.45 pamatuji navíc antikomunista od mládí a vnímám ten zásadní rozdíl mezi Pavlem a Babišem ,kdyby nic jiného Babiš je Slovák co neumí hovořit česky !Závěr nechci Rusko! Téma bylo pan Řezníček !
Je mi líto, Babiš spolupracoval s STB protože jako pracovník zahraničního obchodu musel (ze zákona), soudruh Pavel pracoval pro socialistickou rozvědku, protože chtěl.
hahahaha, to je tak hloupe az je to smesne, sice spolupracoval od r. 82 jako agent (80-82 byl jen „duvernik) do cca 87, tedy dlouho predtim, nez byl „vyslan do Maroka“, ale jinak to opravdu sedi haha. a s tim PP jste taky uplne vedle..
Jen bych upřesnil, že v r. 89 byl v prvním ročníku kurzu zpravodaje VKR (což sám zveřejnil a dá se to dohledat). Chtěl dělat kariéru… a to v té době bez členství v KSČ nešlo. Když jsem chtěl být připuštěn k maturitě, tak byla povinná účast v SSM.
Pan Řezníček se mně jevil jako servilní poskok při volbě prezidenta.
Neskutečně odporný a mstivý člověk, který bude zřejmě útočit na studenty, kteří se mu dovolili klást obzvlášť těžké otázky.
Oni to nebyli jen studenti – ale žáci základní školy, kteří tomuto imbecilovi kladli otázky na úrovni čtvrté obecné – a on pohořel – protože to byly děti, nemohl je žalovat….
Máte pravdu, tomu se nechce po shlédnutí videa ani věřit.A tohle asociální a nevzdělané individum chce opakovaně do vedení státu.
Jenže, na rozdíl od vzdělaných individuí, si nevede a nevedl tak špatně. Asi jedním momentem, kdy se to nevzdělání mohlo projevit, byla doba Covidu, protože se dostal do vleku „odborníků“, zastupujících zájmy farmaceutických firem. Opozice ovšem na druhé straně prosazovala i Babišem odmítaná naprosto stupidní opatření, takže si co do vzdělanosti s Babišem nijak nezadala (naopak, vychází hůř).
Nehorázný hulvát! Jak dlouho mu vše bude procházet?
komunisti maji sireni nenavisti v genech, to je zakladem marxismu-leninismu.
a agent bures byl pilnym zakem
Ano, agent Bureš 25085 byl známý udavač, v Duslu Šaľa ho znal každý a každý před ním varoval.
Pane Hladký,blahoslavení chudí duchem. Je a zarážející jak bráníte svého guru Babiše. Fízl by jste mohl být jen Vy s vaší pokřivenou morálkou. Plivat na někoho komu nešaháte ani po kotníky a bránit devadesátkovou kreaturu STB Babiše to chce opravdu kachní žaludek.
100 bodů a zásah, loď potopena…
Opravdu nechápu co tento slovenský lhář dokázal udělat s hrdým českým národem a přesto má stále vysoké procento voličů asi si demokracie vážíme velmi málo a tak se může stát že o ní přijdeme a tak si vždycky říkám ještě že jsem už stará ale co naše děti a vnoučata.
Kdo nas zbavi tohoto natvrdlého amoralniho tvora
Ten by měl dostat všechna statni vyznamenaní
Moc hezky napsáno 👍
Já jsem viděl zmíněnou debatu Babiše u Řezníčka a musím říct, že má Babiš pravdu. To nebyl „veřejnoprávní“ pořad“, ale těžká manipulace ve prospěch konkurenta. A protože již uběhl nějaký čas a zapomnělo se na kritiku pořadu téměř od všech po této debatě, tak se zkouší opět obrátit karta proti Babišovi. Jako za komunistů :(.
Taky jsem se na tu debatu dívala… moderátor se obou diskutérů na něco tázal a zatímco jeden se ve snažil k věci odpovídat, druhý z otázek neustále odbíhal jinam, aby mohl donekonečna opakovat svoje naučené pravdy. Jak píše autor článku, moderátor debatu vede , diskutéry může usměrnit a trvat na odpovědi, pokud ji nedostal.
Já osobně neviděl na těch otázkách nic záludného. To, že se Babiš opět zamotal do svých lží není nic překvapivého.
Svojí chybu nikdy nepřizná a nedokáže se tomu postavit jako chlap.
Mnohem záludnější by asi byla otázka: Co jste měl dnes k snídani tam by se projevil jeho debilismus v celé své kráse.
Tak tento článek považuji jako dosud nejhnusnějí pomlouvačný co jsem si dosud pročetl.A o tom svědčí i zmínka, že A.Babiše přhlásila jeho maminka do KSČ a pod. Takovéto pomluvy totiž převážně nastupujou až když už nemají pomlouvači co sebrat proti své oběti. V tomto státě je možno vše.
Copak, fakta ti nejdou pod nos, soudruhu.
Pokud si vzpomínám pavle malino, tak o tom, že jej do KSČ přihlásila jeho maminka, hovořil sám Andrej Babiš. Tak že žádná pomluva.
Opravdu? Máte odkaz (když něco takového pořád požadujete od jiných)?
Jak že to na moji žádost o odkaz odpovídáte vy mně Pergille/Šimůnku? Najděte si ho sám.
Mě to zarazilo proto, že jsem byl v rámci ZO v komisi na přijímání nových členů a nikdy jsem nezažil, že by někoho přišla přihlásit matka (ba ani otec). Dokonce ani doprovod rodičů žadatele/ky jsem nezažil 🙂
Při přijímání Andreje Babiše do KSČ jste Pergille/Šimůnku zcela určitě přítomen nebyl. A ten odkaz, kde se ke svému vstupu do KSČ Babiš vyjadřuje, si najděte. Úlohu své matky při svém vstupu do KSČ popisoval Babiš, ne já.
Skeptiku, podle stanov KSČ by bylo takové přihlášení matkou irelevantní. Takže někdo kecá.
Komunisté se neřídili ani zákony země, kterou ovládali Pergille/Šimůnku a které sami prosadili. Přizpůsobovali si zákony podle svých momentálních potřeb. S jejich stanovami tomu bylo jistě podobně. Pokud Andrej Babiš kecá a přihlásil se ve skutečnosti do KSČ sám, pak jeho vstup do KSČ vyznívá pro Andreje Babiše ještě hůře, než kdyby jej přihlásila jeho drahá matinka.
Chtěl-li pracovat v zahraničním obchodě, tak v KSČ být musel.
Musel? Rozhodně ale nemusel pracovat v zahraničním obchodě. K tomu jej jistě nikdo nenutil. A nechť tedy svůj vstup do KSČ pak nesvádí na svoji drahou matinku.
Skeptiku, za minulého režimu prostě byly posty (odborné), které byly vázány na určitý stupeň prostituování se s režimem. Od členství v SSM (možnost jít k maturitě) až funkce v KSČ (např. ředitelé a náměstci podniků, vysocí akademičtí funkcionáři apod.).
Nicméně neplačte, ono se to vrací: Abyste mohl podnikat, potřebujete poskytovat „úlitby“ zeleným božstvům, vyhovovat kritériím ESG, kupovat emisní povolenky atd. atd. Takže se nám, via Brusel, minulý režim v podstatě vrátil.
Pro A. S. Pergill 31. 12. 2024 (10:25)
A kdo to tedy nutil Andreje Babiše, aby zastával post, který byl vázán na určitý stupeň prostituování? A kdo k zastávání takového postu nutil tehdy vás Pergille/Šimůnku? Mně k něčemu takovému nikdo nenutil a také jsem žádný takový post nezastával. Měl jsem to sice v životě horší než vy a Andrej Babiš, ale nestěžuji si. Na poskytování úliteb zeleným božstvům z Bruselu jsem se ptal sousedů podnikatelů, ti jen kroutili hlavami a nevěděli, o čem mluvím. Vy to Pergille/Šimůnku buďto nevíte také, nebo víte, že vědomě plácáte blbosti. Což bude pravděpodobnější. Pokud se vám zdá, že se nám prostřednictvím Bruselu vrací bývalý režim, pak se odstěhujte do Ruska, které je vám tak sympatické a kam žádné pravomoce Bruselu nesahají. Už po několik let tu spíláte Bruselu, jak strašně vám ten Brusel ubližuje, ale nějak se vám do toho stěhování nechce a držíte se v té členské zemi EU jako klíště.
Skeptiku, chtěl-li jsem dělat vědeckou práci, musel jsem být v KSČ. Proto mám docela porozumění pro Babiše, u něhož platilo +- to samé pro zahraniční obchod.
Je až neuvěřitelné,co si “ soudruh “ Babiš dovolí na půdě parlamentu,a ještě více neuvěřitelné je TO,že mu nikdo nic neřekne a nechá ho mluvit ty neskutečné pomluvy.Tohle by si v nikde jinde NEMOHL dovolit,protože všude jinde by SKONČIL.
Nejlíp by se osvědčil Babišovi komentátor Petr Kolář, z MfDnes. Dobrej by byl i Xaver Veselý, ale ten by mu tam nevlezl ani hlavou.
Pan Řezníček je profesionál na svém místě. Nestranný, slušný, znalý věci.
Vy jste ale dobrý komik. Řezníček a Řezníčková jsou tak pro4demoliční, že překonávají i Moravce , Takáče a další profialové tzv. komentátory ČT.
Ano, naprostý souhlas, díky!
Fakt myslíte , že je nestranný?
Výborně – habet! Jasně a přesně popsáno jak funguje, jaké principy a politické postupy a triky používá a vyznává autokratický vůdce nejsilnější české politické strany…Potěmkinovu vesnici jménem „svěřenské fondy“ pro jeho moloch Agrofert už po jasném výroku soudu o střetu zájmů radši zboural sám – hej, šak jako staronový predseda českej vlády ji, hádam, ani potrebovať nebudě!
Tady se v pravdě ukazuje estébákova povaha s psychopatologickými rysy jeho osobnosti v plné nahotě.
Pan AB by měl už konečně dostat přes prsty.
Nevím, zda-li je jeho výzva k lynči, ale jeho aktivní soudruzi – důchodci jsou na takové řeči“chytlaví“ a pak se může stát cokoliv. Určitě s tím budou anonisté dál pracovat. On ale přeci nikoho k násilí nevyzýval, že? Jeho projev, dle mě, je za hranou a tu hranu, by měl nastavit soud. Imunita? Na tyto jedovaté bláboly ne!
Důchodci, by měli jít někoho lynčovat??
Nedělejte si legraci, ti dokážou leda nadávat.
Ti už dneska ani nejsou ochotný nekam poslat písemnou stížnost, známky podražily a na poštu je to daleko :)))
Je samozřejmé, že tak jako za komunistů byly tendenční vysílání sdělovacích prostředků, hlásnou troubou KSČ a Kremlu, tak i dnes sdělovací prostředky jsou hlásnou torubou amerických globalistů a jejich bruselských posluhovačů, včetně našich nynějších vlastizrádců. Stejně jako s nástupem Gorbačova se postupně zhroutila desítky let tvrzená kumunistická ideologie, vydávaná za pravdu, tak i dnes nástupem Trumpa, postupně padnou všechny ismy a ukáže se, že to byla čistá lež a manipulace.
Opravdu zvláštní je, kolik čecháčkovských kecálků tady obviňuje ostatní ze lhaní bez jediného důkazu. Skutečný chlap, který by věděl o lži, by sehnal důkazy, dal dohromady partu stejně smýšlejících na podporu a nehorázné lži hnal k soudu. Takhle to vypadá, že všichni co sami lžou, úmyslně napadají ty druhé, aby skryli lhaní vlastní.🙄
Karel Havíček Borovský by nad vašim nicneříkajícím elaborátem, kde bez důkazů obviňujete druhé, asi musel zvracet. 🙂
Jste malý neschopníček, když k řešení svých problémků a traumátek musíte vzívat Trumpa. Abyste se nakonec nedivil sám. 😂
Havlíčka by dnes srazilo auto, jehož SPZ si ze stovek svědků nikdo správně nezapamatoval.
Prosím vás zavolejte na něj už Chocholouška on nepatří do naší společnosti. Je to blb, hulvát a Stébák.
Andrej Babiš má velké štěstí, že ve vedení sněmovny není tak silná osobnost, jaké by bylo třeba. Šéf dolní sněmovny musí hlídat míru únosnosti a slušnosti jednotlivých vystupujících řečníků a v případě neúnosnosti jejich obsahu odebrat slovo či vykázat ze sálu. Babiš už měl být dávno vyveden příslušníky Policie ČR pro naprosto nemorální, hulvátské příspěvky plné lží a nenávisti. Tento člověk do Parlamentu ČR rozhodně nepatří a nemá tam co dělat.
Pokud někdo pravdivě kritizuje vládní a provládní politiky, tak je „nemorální, hulvátský a šíří lži a nenávist“. Pokud někdo okrade důchodce o valorizaci penzí, tak je to „vzorný politik“.
Pergille/Šimůnku, o potřebě důchodové reformy občas hovořil během osmi let, po které Andrej Babiš ve vládě byl, i on sám. Jenže pouze hovořil, respektive kecal a neudělal v tomto ohledu absolutně vůbec nic. Jestliže je opravdu ta současná důchodová reforma tak špatná, jak Andrej Babiš v parlamentu a jeho spolek tvrdí, proč on sám nevymyslel a neuvedl do života důchodovou reformu jinou a třeba i lepší, než je ta současná? Měl na to osm let! Na prázdné a hulvátské mlácení hubou jej v parlamentu nepotřebujeme.
tedy, škoda že neznáte naší Ústavu, protože z ní vyplývá že poslanec nemůže být za svůj projev v parlamentu postižen vůbec.
Ale že docela chápu že poslouchat některé ty mediální zvratky může být iritující (ale to se netýká jen projevu pana Babiše), tak ani to ostatní poslanci nemusí. Můžou třeba odejít, nebo si nasadit sluchátka..
Ovšem měla by s tím počítat i média, takže i ty přenosy z parlamentu vysílat až po 22.hodině.A to ještě s patřičným upozorněním…
Řezňa je skvělý, ano dostal ho, ale to je právě to boží, že se komouši, stébáci a kriminálnící usmaží ve vlastních lžích. Byl to nejkrásnější výrok toho mafiána za celou dobu jeho působení, nemohl jsem tomu uvěřit, že se takhle ukázal v celé své estébácké slizkosti…..
Na tu debatu asi opravdu nejde zapomenout. Kromě jiného se zde pan Babiš převlékl i za věřícího. Bylo to opravdu trapné a moderátor zde předvedl skvělý výkon a dokázal si zachovat odstup. Právě pasáže z této debaty si vybavím, když se snažím pochopit voliče pana Babiše. Snažím se, ale nejde to…
Nejsem volic a politiky nemusim. Pred volbou prezidenta CR jsem se divala na duel Petr Pavel a Andrej Babis. Nemam ani v umyslu hodnotit Reznicka, jestli pracuje dobre nebo spatne. Udelala jsem si svuj usudek. Zmanipulovano rozhodne ve prospech Petra Pavla. Pokud mozno zadna ekonomicka ci financni otazka. Zjevne bylo, ze otazky ktere mu budou kladeny, byly oznameny predem. To si myslim by poznalo i dite ve veku od 15 let. A pokud jde o KSC ci STB, vsechno spatne vuci Babisovi, ale zapomenuto, ze Pavel byl ve vyssi komunisticke funkci a rovnez jeho manzelka, jeho otec. Tak dle meho nazoru, je opet pred volbami /2025/, je treba HANIT predsedu nejsilnejsiho hnuti ANO. A postradala jsem i komentar v Blesku, ze vlastne 5 stran zvitezilo SLOUCENIM tesne pred volbami /v te dobe dosluhujici predseda Ustavniho soudu Rychetsky jiste vi o jakem cestnem jednani pisu/. Spravne by bylo, aby kazda strana sla do voleb SAMA za SEBE. Kdyz se v roce 2025 spoji ANO s jinou, jinymi strranami, to bude mit Blesk POHOTOVOST.
Problém je také v tom, že Pavel svým „prozřením“ zradil to, čemu přísahal. A kdo zradil jednou může to udělat klidně i podruhé, potřetí (atd.).
Vy svými proruskými žvásty zrazujete zemi, ve které žijete, už mnoho let Pergille/Šimůnku. Než začnete jiným vyčítat nějakou zradu, zameťte si nejprve před vlastním prahem. Toho smetí tam máte pěkný kopec.
V podstatě před invazí na Ukrajinu jsem se párkrát vyjádřil v tom smyslu, že v Rusku je jakási forma osvícené diktatury, podobná poměrům za vlády Franze Josefa I. Jenže u obou, Putuna i FJI, to skončilo vyvoláním války.
Nicméně Rusko nezdražuje svým podnikům uměle energii emisními povolenkami, ani zbytečným pasírováním elektřiny přes lipskou burzu, nehodlá zakázat auta, nemontuje se lidem do toho, čím topí, ani neničí občanům automobily přiléváním sajrajtů do benzínu a nafty. Dokonce ani nehoní školáky do kastračních klinik pod duhovým praporem LGBTQ+ ideologů (naopak je toto jednání v Rusku trestný čin).
Vlastizrádce hledejte laskavě tam, kde skutečně jsou: Mezi lidmi, kteří výše uvedené (a mnoho dalšího podobného) dělají.
Kde a jakým způsobem mám hledat zrádce vím velmi dobře i bez vašich rad Pergille/Šimůnku. Vás jsem našel na stránkách Hlídacího psa. To co přisuzujete Evropské unii, i kdyby to byla pravda, jako že není, neomlouvá vaše mnohaleté proruské žvásty na těchto stránkách a zrazování země, ve které žijete. V letech bezprostředně po druhé světové válce podobné lidi jako vy soudili podle malého dekretu.
Skeptiku,
za tisíc a něco dní už mohla byrokracie EU i na ni navazující byrokracie členských států pochopit, že proti Rusku nevyhrajeme nějakými proklamacemi a usneseními, či provozováním špionomanie, ale zbraněmi a municí.
Pořád ovšem platí „Green Dealové“ ESG, znemožňující investice do zbrojovek a šílenosti kolem boje proti sodovkovému plynu (z hlediska klimatu naprosto neškodnému), které způsobí, že i kdybychom ty zbrojovky zmodernizovali a spustili, stejně nebudou mít suroviny a energii pro výrobu.
.
Management EU poněkud připomíná opice, co se chytají tak, že se do vhodné nádoby udělá otvor, aby jím opice prostrčila prázdnou tlapku, a pak se dá dovnitř ořech. Opice ho drží a nemůže tlapku vytáhnout a intelektově nemá na to, aby ho pustila, a tak se dočká lovce.
Pro byrokracii EU je takový ořech Green Deal a nepustí ho, dokud nepřijde Putin a nevezme ji jednoho člena po druhém, jako liška či kuna při návštěvě kurníku. A my se, pochopitelně, svezeme s ní. Ono i kdyby se ihned zrušil Green Deal, tak je možná už pozdě (v závislosti na tom, jak rychle se Ukrajina sesype).
.
Obávám se, že pokud jsou tu nějací proruští zrádci, tak jsou to lidé, kteří Green Deal udržují v činnosti. Včetně těch, kteří budou tohle kravinium provozovat až do momentu, kdy jim ruská okupační správa zarazí „ekologické“ dotace (asi jako ona buržoasie, co ráda proletářským revolucionářům prodá i provaz, na kterém ji ti revolucionáři oběsí – V. I. Lenin, Stát a revoluce).
.
Já na tohle různými formami upozorňuji už několik let. Včetně upozorňování na to, jak si EU sama znepřáteluje stále další a další skupiny obyvatelstva (teď si chce znepřátelit kuřáky). Nakonec, vyjma některých pobíratelů dotací, nezůstane v EU nikdo, kdo by ji hájil (resp. měl zájem ji hájit). Jistěže jde i o rušení demokracie a lidských práv v EU, protože to může motivovat Trumpa, aby sklapnul paraple nad státy, v nichž vládne „banální byrokratické zlo“ a porušuje lidská práva. A raději jím pokryl třeba Taiwan. A může to motivovat i obyvatele EU tí, že „nemají co ztratit, leda své okovy“ (K. Marx, B. Engels: Manifest komunistické strany).
.
MMCH, pokud se Putin po pohlcení Ukrajiny vydá dál na východ, tak asi jediný, kdo se bude bránit, budou Poláci. A vůbec se neodvažuji vyloučit, že v takovém případě by jim Němci vpadli do zad (takže jakýsi začátek WW2 naruby), Ruských agentů je v tom státě dost, a pokud se jim podaří odstavit AfD, budou mít pole k činnosti připravené.
My bychom nedokázali obhájit ani Bílé Karpaty, ani linii, vedoucí Českomoravskou Vysočinu. Prostě na to vojáky (stávající) nemáme a „zázračná zbraň“ V3 (čti fó tři) by už taky toho moc nezvládla, i kdyby se podařila mobilizace ročníků 1950 – 1960, tedy mých vrstevníků. co ještě prošli vojnou.
Pro A. S. Pergill 25. 12. 2024 (17:01)
Je vidět, že klasiky marxismu-leninizmu si pamatujete dobře. Ještě kdybyste si tak pamatoval své příspěvky na Hlídacím psu, ve kterých jste velebil Rusko, Sovětský svaz a zastával se komunistů. Management EU vám podle vás připomíná opici. Ani nechtějte vědět, co připomínáte vy mně.
MMCH, EU podporuje snahy zakázat vánoční prodej živých kaprů, což je nejbezpečnější způsob jejich distribuce ke konzumentům.
Předevčírem jsme asi celá rodina utekli hrobníkovi z lopaty, protože jsme měli chlazenou půlku „zaručeně humánně usmrceného“ kapra. Naštěstí rozklad postoupil tak daleko že to prostě páchlo, byť vizuálně ještě bylo maso OK. Kdyby tomu tak nebylo, mohli jsme se všichni otrávit, protože mrtvolné jedy vznikají (v koncentraci postačující na úmrtí konzumenta normální porce) v kapřím (obecně rybím) mase dříve, než dojde ke změně pachu a chuti.
Jíst to, co doporučují ochránci zvířat (potažmo EU), je prostě ruská ruleta. Docela by mě zajímalo, kolik mrtvých tahle várka (s exspirací dnes) v tomhle státě nadělala.
Pro skeptika 26.12.2024 (11:34)
Nemohu za to, že vedení EU připomíná cosi, co znali i ti klasikové marxismu – leninismu. To opravdu brečíte sice hezky, ale na nesprávném hrobě.
Rusko jsem nikdy nevelebil, jen jsem konstatoval jeho klady oproti jiným státům (např. praktická absence rasismu), což se týkalo do jisté míry i SSSR. A konstatoval jsem, a stojím si zatím i nyní, že Rusko potřebuje projít fází osvícené diktatury (jako jsme jí prošli i my), než bude mít smysl se tam pokoušet zavádět demokracii, protože jinak to skončí krachem jako za Jelcina, případně jako v některých státech 3. světa.
Ano, management EU se, bohužel, chová tak, jak se chová, přestože i mnohý chovanec ústavu pro intelektově deficitní nešťastníky je s to pochopit, že nemůže mít současně dvě věci, které se vzájemně vylučují, a to je v případě EU Green Deal a funkční zbrojní průmysl. Opět, já za tohle rozhodně žádnou odpovědnost nenesu, ta leží naprosto jednoznačně na bedrech bruselských byrokratů.
Pro A. S. Pergill 26. 12. 2024 (11:56)
Tak tedy proč jste si vy, takový odpůrce EU a jejích pravidel, nekoupil kapra živého Pergille/Šimůnku? Já nevím nic o tom, že by nám EU prodej živých kaprů zakázala. Živí kapři byli normálně a bez problémů po Čechách prodáváni a na Slovensku také. Že jste si vy a vaše rodinka skutečně koupili zapáchajícího chlazeného kapra tvrdíte vy, tvrdit si můžete samozřejmě co chcete a po zkušenostech s vašimi příspěvky to může být docela dobře pouze váš výmysl, který vám nikdo nevyvrátí, protože u toho nikdo nebyl. Já ale měl polovinu toho chlazeného kapra shodou okolností také, protože v naší rodině nikdo kromě mě o ryby nestojí, a tak jsem jedl kapra sám. No a vidíte, přežil jsem bez úhony.
Pro A. S. Pergill 27. 12. 2024 (15:05)
Pokud si to budete přát Pergille/Šimůnku, mohu vám slíbit, že po vašem případném skonu přijdu na ten správný hrob, ale nemohu vám bohužel slíbit, že se donutím k pláči. A odpovědnost nesete. Minimálně za své hloupé bláboly. Viz například výše zákaz od EU prodeje živých kaprů.
Skeptiku, snaží se ho zakázat a některé „proevropské“ obchodní řetězce tento prodej ve svých areálech zakázaly (psalo se o tom dost na našich zpravodajských webech). Byl jsem postaven rodinou před hotovou věc, jinak bych kapra býval koupil, tu možnost jsem měl (a poté, co se z toho balení po otevření vyvalil zápach skoro hřbitovní, jsem silně litoval, že jsem to neudělal).
Ano přežil jste to bez úhony, nicméně teprve v souvislosti s touto příhodou jsem si uvědomil, že tyhle chlazené půlky jsou něco na způsob ruské rulety, protože usmrcující koncentrace mrtvolných toxinů se v nich vytvoří dříve, než začnou páchnout (spolupracoval jsem s pracovištěm, které se zabývá výzkumem bakterií, tyto toxiny tvořících). MMCH, nebožtík docent Muzikář z Hygienické stanice Hlavního města Prahy prokázal ten samý vztah (tj. žádný) mezi bombáží a senzorickými změnami obsahu u konzerv a výskytem botulotoxinu v nich.
A záměr od aktivistů, podporovaných EU, je naprosto jednoznačný – tento prodej plošně zakázat. Prostě aktivisté, kteří ve shodě s EU ohrožují naše zdraví a životy.
K tomu Rusku a zrádcům: Doufám, že berete jako axiom, že Rusko potřebuje na svých západních hranicích cosi slabého, ekonomicky se hroutícího a politicky rozhašeného. A jsme u Green Dealu a dalších šíleností, prosazovaných z bruselských center. A jistě se můžeme dohadovat o tom, kdo je jenom s IQ houpacího koně a komu přistávají na kontě rubly, nicméně všichni tito lidé objektivně pracují mna tom, aby se jednak EU ekonomicky zhroutila (nakročeno na to má pořádně), jednak se dostala do neřešitelného konfliktu s občany a politiky, kteří zastupují jejich zájmy. A od toho se odvíjí, kdo je a kdo není ruský agent.
Pro A. S. Pergill 28. 12. 2024 (21:07)
Tak že vy Pergille/Šimůnku se tak zaplétáte do svých lží, že jste z nich už sám jelen. Nejprve nám podle vás zakazuje prodej živých kaprů EU, poté jakési obchodní řetězce ve svých areálech, když se ukáže, že se jedná o lež. V každém případě jste si mohl bez problémů živého kapra koupit navzdory jakýmsi obchodním řetězcům či pomateným aktivistům, pokud jste měl opravdu tu smůlu a na nějaké jste narazil. A k vašemu 29. 12. 2024 (13:11): mohu vás ujistit Pergille/Šimůnku, že tomu není tak, že bych vás považoval za jediného proruského kolaboranta nebo zrádce. Vy to pouze dáváte okázale najevo na stránkách Hlídacího psa.
Prodej zakazují aktivisté, kteří mají podporu orgánů EU, takže v podstatě jsou „převodní pákou“ této organizace.
Aby se zalíbily některé obchodní řetězce Bruselu, začaly zakazovat prodej živých kaprů ve svých areálech.
Pokud tento trend bude pokračovat, tak si za pár let živého kapra nekoupím (a nikdo další). Připomínáte poněkud pána, který skočil z mrakodrapu a ještě u desátého patra volal „Je to furt dobrý“.
Ve prospěch Ruska jsem tu nic nenapsal. Vyjma ověřitelného konstatování toho, co mají v Rusku lepšího než my.
Pro A. S. Pergill 30. 12. 2024 (14:16)
Já jsem Pergille/Šimůnku na žádného aktivistu, který by mi bránil koupit si živého kapra, ještě nenarazil. A pochybuji, že jste na takové aktivisty narazil vy sám. Možná že jste o nich četl na Parlamentních listech nebo na Sputniku. Případní aktivisté mohou mít nanejvýš oprávnění vyjadřovat své bláboly a hloupé názory, stejně jako máte takové oprávnění vy sám. A také jej bohatě využíváte. Rozhodně nemají oprávnění zakazovat komukoliv prodej živých kaprů. Ještě jste mi nevysvětlil, proč jste si toho živého kapra nekoupil Pergille/Šimůnku. Lidem z mého okolí v takovém nákupu žádný aktivista, ani nikdo jiný nebránil. Své bláboly si tedy ponechte pro vámi zmiňované aktivisty, pokud snad na nějaké náhodou narazíte.
Skeptiku,
aktivisté si již vynutili zrušení kožešinových farem (opět jedna z děr ve státním rozpočtu, protože byly výdělečné a platily daně). MMCH, spousta dětí má těžké alergické a alergiím podobné reakce na plastové náhražky kožešin. A tyto náhražky jsou také významným zdrojem mikroplastových částic, což u biologického materiálu jaksi není možné.
Aktivisté si vynutili zákaz klecových chovů slepic a už se to, podle některých odborníků (protože část klecových chovů již končí a nahrazuje se dražšími), začíná promítat do současného růstu ceny vajec. A to raději pominu vyšší úroveň bakteriální kontaminace „neklecových“ vajec.
Aktivisté mohou ty firmy ohledně prodeje živých kaprů různým způsobem vydírat s vyhrožovat jim různými pomlouvačnými kampaněmi, jak to již v minulosti, alespoň zčásti úspěšně prováděli. Aktivisté mohou, vzhledem k mentální insuficienci poslanců vládních stran, některé věci dostat i do našeho zákona (a plošný zákaz klecových chovů v dohledné budoucnosti prosadili v nedemokratických strukturách totalitní EU).
Na tyto aktivisty a jejich činnost nemusíte „narážet“, stačí sledovat standardní zdroje, jako novinky, lidovky, idnes apod. Jistěže řadu podrobností se spíš dozvíte třeba v těch vámi nemilovaných Parlamentních listech, ale neexistuje sebemenší důvod tomuto zdroji nevěřit, protože vše, co uvádí, je snadno ověřitelné. A zpravidla i odkazované.
Nedávno aktivistická sběř v Praze a dalších městech blokovala dopravu (boj za snížení rychlosti na 30 km/h) a policie, místo aby je vykopala ze silnic, na nichž se chodci nemají co vyskytovat, je naopak protizákonně chránila a podporovala.
Takže, pokud by zde fungovala demokracie a právní stát, tak by zcela jistě aktivisté nemohli prosadit ani zákaz kožešinových farem, ani zákaz klecových chovů slepic, ani zákaz prodeje živých kaprů. Ale protože jsme v EU, která vedle demokracie ani neležela, tak tyto možnosti mají.
Pro A. S. Pergill 31. 12. 2024 (10:49)
Stále jste mi Pergille/Šimůnku nesdělil, proč jste si nekoupil toho živého kapra, když byli živí kapři po celé České republice i na Slovensku prodáváni a žádní aktivisté v jejich prodeji nebránili a bránit nemohli. To mě zajímalo a na to jsem se vás ptal. Na tu snůšku hovadin i vyložených nesmyslů na Parlamentních listech vyčtených jsem se vás neptal.
Skeptiku, už jsem vám psal, že mě rodinka postavila před hotovou věc, že si to objednali přes nějaký zásilkový obchod.
Letos byly kádě s kapry zakázány u Tesca a Lidlu (a snad dalších obchodů), na nátlak odporných aktivistů, podporovaných EU.
Pan Řezníček když moderuje, tak je hned zřejmé za koho kope o:)
Asi by si měl kopnout do Vás
Tí dvaja by si ešte mali dať takého Brežnevovsko-Husákovského hubana
Jak dlouho to hnízdo zla a nenávisti budou tolerovat Češi? Mezi lidmi je tolik nenávisti co Bureš zasel. Známi ze Slovenska pocházeli kde bydleli Babišovci a byla to hrůza. Když přišla matka od Bureše do Potravin tak všichni zmlkli a rychle vypadli, měli sní hrůzu co a koho udá na STB. Jak mohli Češi takovou zrů….přijmout?
Krásná fotka! Jako když se líbal Gustáf Husák s Leonidem Březněvem… Tenkrát jsme si říkali; ::Ještě na ….!“
Bohužel, ale jak se to říká Ještě máme co jsme chtěli
Je samozřejmě pravda že politická diskuze v posledních letech zhrubla. Nikoliv jen na straně Babiše, ale na všech stranách. Smutné je že se na to tomhle podílejí i média, která místo toho aby referovala o čem se tam jednalo a jaké toto může mít následky,
musí čtenáře/diváky informovat o tom jak se tam mezi sebou nadávali a uráželi se. Protože právě to se tento jinak nedozví, a ani ho to nezajímá..
Takže kupodivu to jediné podstatné je ta krátká větička „.. ve svém parlamentním monologu na téma Česká televize“..
Tedy, ono podstatné, tam není že tato vláda chce napumpovat do tohoto mediálního subjektu asi 1,5 miliardy, z peněz navíc vybraných od daňových poplatníků. A to kupodivu zrovna necelý rok před volbami, kde chce uspět.
(patrně náhoda)
Že se to nakonec scvrklo jen na ty prachy, aniž bylo napevno definován onen požadovaný „veřejný zájem“.
Ani že částečné zvýšení poplatků je postaveno na tak ubohé lži, že by se jí snad ani Babiš nedopustil aby se jemu jeho voliči nevysmáli..
Totiž že prý na všech mobilních telefonech lze sledovat vysílání ČT. :))
Zdaleka nejlepší „kampaní“ proti Babišovi je nechat Babiše mluvit. Nejlépe bez přípravy, spatra. On je pak schopen toho na sebe říct víc, než je zdrávo. To ostatně vědí i jeho poradci, tak ho nikam nepouštějí, nicméně ve sněmovně on neodolá a mluví a mluví…)))
On čte připravené materiály,které vidí poprve-casto to ani pořádně nepřečetl. Občas to rozvede z hlavy a pak je to mazec
To potvrzuje, že Martin Řezníček je skvělý profesionál, podobně jako Václav Moravec…
Někdo od Burešů asi četl Rozpojené státy (americké), kde Martin Řezníček své názory na politiku netají…Je to skvělá knížka, po jejím přečtení si pana Řezníčka ještě víc vážím než doposud a nedivím se nenávisti proruských trollů a jen doufám, že mezi ně nepatří nový ředitel ČT!
Pan Řezníček je na rozdíl od Bureše skvělý.
Jestliže Babiš nesouhlasí s tím , jak jej pomlouvají , tak to ještě není výzva k něčemu , jen , aby ČT informovala normálně.A této normálnosti se někdo strašně bojí.
Andrej Babiš je ve svém blábolení čím dál tím více odporný a nyní, kdy nebyl potrestán za urážení poslance piráta pana Michálka, kdy mu zatím vychází všechny soudy, se utrhl ze řetězu. Přesně takto se bude chovat, pokud zvítězí ve volbách. Už mu nic a nikdo nebude bránit. Je starý, unavený, zlý, arogantní a prahne pouze po moci a pomstě.
Bude ohýbat demokracii stejně, jako ji ohýbá Orbán a Fico. Vzpomínáte si, jak Fico urážel prezidentku Čaputovou? Byl hnusný, odporný, vulgární. A stále je.
Martin Řezníček je chytrý, bystrý, vysoce vzdělaný a zorientovaný profesionál.
Je skvělé, že má mezi svými kolegy a veřejností zastání.
Buďme obezřetní, o svobodu slova o svobodu můžeme přijít velmi rychle.
Vzal nám ji Hitler, vzali nám ji komunisté… už jsme to zažili.
Já mám s Babišem pozitivní zkušenost v tom, že když „sežral“ místního „zemědělského pašu“, tak jedna z prvních věcí byla likvidace ilegální skládky odpadu z bioplynky, kterou dotyčný provozoval léta, a protože to měl „obejité až v Praze“, tak na něj nikdo nemohl (ani ekologický odbor kraje, čekovali jsme to tam přes známé). A byla to díra, snad 200 a něco m od našeho pozemku, kde byly mj. skelety krav, držící částečně pohromadě zbytky vaziva a vše leželo v příšerně páchnoucí hnědé břečce. Lítaly z toho mouchy další hmyz, prostě hnus. Jakmile se Babiš „ujal žezla“, bylo to zlikvidováno.
Kdo je to Řezníček?
Velmi výstižný a vyvážený komentář o práci dobrého novináře versus jednání špatného politika (bez ohledu na to, že v tomto případě jde o A. Babiše, protože podobné manýry bychom nalezli u celé řady jeho „kolegů“), který se projevuje neschopností unést práci dobrého novináře nebo zbabělostí se nechat s prací takového novináře vůbec konfrontovat. Díky za článek.
A kde vidíte toho dobrého novináře? Já úpři pohledu na pana Řezníčka (nebo výše zmiňovaného V. Moravce) nic takového nevidím. U novináře nesmí být poznat, kterému z konfrontovaných názorů či postojů fandí. Pokud se to pozná, a na první pohled či poslech, je to hrubé nezvládnutí samotných základů řemesla.
Vy byste tedy Pergille/Šimůnku podle vašich kritérií rozhodně novinařinu vykonávat nemohl i když se patrně o něco podobného na stránkách Hlídacího psa snažíte. Na vás je hned poznat, kterém z konfrontovaných názorů fandíte.
Skeptiku, diskusní příspěvek je něco zcela odlišného od moderování rozhovoru. Tolik toho o novinářských žánrech vím, byť jsem jen absolvoval jakýsi kurz pro dopisovatele do novin dávno za minulého režimu, někdy v 70. letech.
Žer jste ten kurz absolvoval za bývalého režimu v sedmdesátých letech je na vás skutečně velmi silně vidět Pergille/Šimůnku. Nějaký rozdíl mezi moderováním rozhovoru a vašimi příspěvky příliš vidět není.
Skeptiku, opravdu se obávám, že vám chybí bazální informace o novinářských žánrech.