Tato stránka používá cookies ke sbírání statistik o návštěvnosti. Více informací

Předvolební podraz? Babišův web informoval o obžalobě hejtmana Vysočiny (ČSSD) za sypače

 -   - 

expres1 Autor: Printscreen

Bulvární on-line deník Expres vydavatelského domu MAFRA publikoval zjevně nepravdivou informaci v souvislosti s informováním o kauze nákupu sypačů na Vysočině, informoval dnes server Občastník.eu.

„Spolu s Jouklem a Míkou byl obžalován i hejtman Vysočiny Jiří Běhounek (rovněž ČSSD). Proti všem je v současnosti vedeno trestní řízení a všichni dosud setrvávají ve svých funkcích. Což nejspíše vysvětluje i fakt, že Vysočina se odmítla připojit jako poškozený k trestnímu zřízení, čímž se vzdala práva na náhradu oněch 33 milionů, které vznikly jako škoda ze zmanipulované zakázky,“ napsal deník Expres.

Počet obžalovaných v kauze nákupu sypačů zůstává podle informací Občasníku u dvou jmen:Libor Joukl a Jan Míka. O obžalobě hejtmana Běhounka nejsou k dispozici žádné konkrétní informace.

Na telefonický dotaz Občasníku dementoval informaci o obžalobě hejtmana Vysočiny i okresní státní zástupce Kamil Špelda.

„Hejtman Jiří Běhounek ve věci rozhodně obžalován nebyl, vůbec nechápu, jak k takovému závěru mohl autor dospět. Zbytek obsahu článku nehodlám jakkoliv komentovat pro jeho zjevnou bulvárnost,“ sdělil Občasníku státní zástupce Špelda.

Expres.cz je bulvárním webem vydavatelství Mafra. Podle vydavatelství v srpnu 2016 překonal hranici 1 milionu reálných uživatelů a “stabilně si drží svou pozici mezi nejčtenějšími bulvárními weby”.

Informaci o údajném stíhání hejtmana Vysočiny přinesl web v rámci předvolebního seriálu “O korupci v krajích”.


Během čtvrtečního odpoledne Expres.cz upravil původní znění článku. Příznačně bez jakékoliv omluvy hejtmanovi a čtenářům.

Zde klíčová pasáž v původním znění

(pro zvětšení klikněte)

behounek

Zde upravená verze

behounek1

O autorovi

Autorem článku je -pes-

Komentáře

Komentářů (6)
  1. Němec napsal - dne 6.10.2016

    Nejprve se snažil ČSSD rozložit pan Zeman, teď zase pan Babiš. Navíc chce ČSSD vládnout se zločineckou organizací. Když se k tomu přidají rusofilové pan Foldyna a Jandák, tak jsem zvědavý jak dlouho předseda Sobotka bude mít na tváři úsměv. Možná odedneška tři dny.

    • nováček napsal - dne 6.10.2016

      Z článku vyplývá, že nejde o “rozložení”, ale o obyčejný sprostý podraz na osobu, člena “spřátelené” politické strany s cílem znevěrohodnit jejího kandidáta, případně i celou kandidátku v krajských volbách. Pro Babiše a jeho “melody boys” typické, viz na př. ničení pole zemědělce p. Rady na Jevišovicku, útoky na ministra zdravotnictví, atd.

  2. Hans napsal - dne 6.10.2016

    Vždyť v tom původním článku se o obvinění Běhounka vůbec nepíše! (To neznamená, že by za mříže neměl patřit s těmi dvěma pěšáky).

    • Ondřej Neumann napsal - dne 6.10.2016

      Redakce bulváru dnes upravila původní znění článku (bez jakéhokoliv omluvu, či upozornění čtenářům). Do našeho materiálu vkládám printscreen původního znění.

    • nováček napsal - dne 7.10.2016

      Lze novináře, pracující v bulváru, považovat za novináře – hlídací psy demokracie? Z této kauzy vyplývá, že nikoliv. Jde o účelové pisálky. Jejich zaměstnavatelé pak nemají daleko k podvodníkům, pokud jimi vůbec nejsou.

  3. PLÍN napsal - dne 7.10.2016

    já jsemse domnival,že zde bude zpráva o vrácení 50 mil. pro vrabčí hnízdoP