Tato stránka používá cookies ke sbírání statistik o návštěvnosti. Více informací

Jurečkovo ministerstvo prošláplo cestu, kterou téměř nelze projít

 - 

Nekonečný příběh o naprostém rozporu mezi mediálním obrazem ministerstva zemědělství a realitou se dočkal dalšího pokračování. Jde o příběh úspěšné podnikatelky, která intervencí u ministra Mariana Jurečky dosáhla zásadní změny při odstraňování byrokratických překážek v podnikání v oblasti zpracování mléka. Bylo by to hezké, kdyby to tak bylo.

Číst dále

Předvolební podraz? Babišův web informoval o obžalobě hejtmana Vysočiny (ČSSD) za sypače

 - 

Bulvární on-line deník Expres vydavatelského domu MAFRA publikoval zjevně nepravdivou informaci v souvislosti s informováním o kauze nákupu sypačů na Vysočině, informoval dnes server Občastník.eu. „Spolu s Jouklem a Míkou byl obžalován i hejtman Vysočiny Jiří Běhounek (rovněž ČSSD). Proti všem je v současnosti vedeno trestní řízení a všichni dosud setrvávají ve svých funkcích. Což nejspíše vysvětluje […]

Číst dále

Akcelerátor Karla Janečka opět podpoří inovativní vzdělávací projekty

Rozjeli jste vlastní nápad a teď sháníte investora? #třidvajedna na investory! je akcelerační program, který má pomoci projektům zaměřujících se na vzdělávání a občanskou společnost. Mezi lektory se objeví například Vítek Ježek (Rekola), Zdeněk Hornych, (SOCIFI.com), Olga Shiroboková (Ashoka) či Silke Horáková (Private equity a venture capital)

Číst dále

Otevřeno x Zavřeno: Favoritem na anticenu je zatím utajování informací o porodech

HLASOVÁNÍ DO NEDĚLE. Rekordních 95 nominací soutěží ve čtrnáctém ročníku soutěže Otevřeno x Zavřeno, kterou pořádá Otevřená společnost, o.p.s. Do neděle 18. září veřejnost vybírá nejvýraznější činy, které přispěly ke zlepšení nebo zhoršení otevřenosti veřejné správy.

Číst dále

Britský The Economist cituje HlídacíPes.org. Píše o kauze TV Prima i napojení jejího majitele na Miloše Zemana

 - 

HlídacíPes.org v sérii textů v průběhu letošního května a června zdokumentoval, jak vedení televize Prima přinutilo redakci zpravodajství referovat negativně o uprchlících. Naše zjištění převzala většina velkých tuzemských médií, informaci vysílalo Rádio Svobodná Evropa, BBC World Service, rozebíraly ji přední švédské deníky (spoluvlastníkem Primy je švédská mediální skupina MTG) i švédský rozhlas. Nejnověji se kauze obsáhle věnuje britský týdeník The Economist v článku upozorňujících, že politici a s nimi provázaní byznysmeni stále více vstupují do mediálního byznysu.

Číst dále